- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou erg blij zijn als er hier in de buurt een commerciële gym zou zijn die zo is uitgerust. Ik zou gelijk een abo nemen.

Holy Shit!Ff update van mijn kant, nog druk bezig met de ruimte zelf etc. volgende project voor deze week is een complete spiegelwand maken
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar kan ik inschrijven? 
"maar de helft"Nice nice. Helaas heb ik maar de helft van de ruimte

Dan heb je nog giga veel ruimte toch?Nice nice. Helaas heb ik maar de helft van de ruimte
Holy shit man. Dit is toch de natte droom van elke dbb'er.Ff update van mijn kant, nog druk bezig met de ruimte zelf etc. volgende project voor deze week is een complete spiegelwand maken
![]()
![]()
![]()
![]()

"maar de helft"
Daar mag je ook al gelukkig mee zijn hoor!![]()

pff ouwe boffert En ik maar trainen in mn gevangenis cel hier. .....Klopt mijn nieuwe woning heeft een lekker grote berging. Mooie homegym van maken en zal ook wel wat foto's uploaden tegen die tijd. Duurt alleen nog ff![]()
Heb nog rubberen matten liggen die ik er kan onderleggen. Zal wel beter zijn voor de gewichten denk ikWat voor vloer ga je leggen? Of blijf je op het hout trainen?
Ziet er goed uit. Ruim plaats genoeg zo te zien.
Ziet er super uit en een zee van ruimte over om wat beenmachines neer te zetten.
En ook voor de vloer.Heb nog rubberen matten liggen die ik er kan onderleggen. Zal wel beter zijn voor de gewichten denk ik