MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Dat is nog best een tijd. Dan zal ik, denk ik, opzoek gaan naar een alternatief.
ATX Flat Bench :cool:

Dat is net een belangrijke factor bij het beslissen: de mogelijkheden tot uitbreiden en opties op de toestellen. ;)
Die uitbreidingen zullen ook op de huidige toestellen passen dus die kun je altijd nog nabestellen :) Onze enige merken met echte uitbreidingen/opties zijn Fortex (binnenkort), Barbarian en ATX

Kan je niet gewoon een mailtje sturen met de vraag of ze die niet apart kunnen leveren?
Het was mijn vraag niet :)

Ik heb het al wel gevraagd in het fitness-seller topic 3 jaar geleden, maar kon niet. Toen een barbarian rack gekocht, nog steeds blij mee. Zou alleen wel die nieuwe pin-pipe spotters willen.

Het was mijn vraag niet :)

Ik heb het al wel gevraagd in het fitness-seller topic 3 jaar geleden, maar kon niet. Toen een barbarian rack gekocht, nog steeds blij mee. Zou alleen wel die nieuwe pin-pipe spotters willen.
Sorry, foutje. :)
Ach zo. Ja, als ze die onderdelen niet los verkopen dan is dat geen oplossing.

Die fortex flat bench is zo goed dat ik mn incline bench het huis heb uitgesmeten ivbm plaatsgebrek en alleen nog maar de flat gebruik.

Dat is ook mijn idee. Die is ook wat makkelijker even op te pakken en aan de kant te zetten dan mijn huidige bank. Gebruik je die fortex flat ook incline door hem ergens op te zetten aan 1 kant?

Dat is ook mijn idee. Die is ook wat makkelijker even op te pakken en aan de kant te zetten dan mijn huidige bank. Gebruik je die fortex flat ook incline door hem ergens op te zetten aan 1 kant?
Nah.. Doe eigenlijk niets aan incl. meer thuis..... Vindt beetje onnodig..... Ik heb gemerkt dat ik veel betere bench gains maak op de OHP.. Verder niet echt nodig ook.. Ja precies. Dat bankje is veel handiger in,uit te zetten etc.. ideale toevoeging !!!

Ik heb hier al eens mijn homegym gepost, in vol ornaat. Helaas heb ik het e.e.a. moeten verkopen ivm een onverwachte belastingaanslag. Nu zijn we inmiddels verhuisd en heb ik mij de helft van de schuur aangemeten, met dit als resultaat:

20170613_145510.jpg

Ik heb hier al eens mijn homegym gepost, in vol ornaat. Helaas heb ik het e.e.a. moeten verkopen ivm een onverwachte belastingaanslag. Nu zijn we inmiddels verhuisd en heb ik mij de helft van de schuur aangemeten, met dit als resultaat:

20170613_145510.jpg
nog goed man !!! toch?

Dat is nog steeds een aardige ruimte.

Mooie ruimte met goed materiaal. Basis is er om goed te kunnen trainen.

Veel meer dan dit heb je in principe niet nodig.
Echt wel vet materiaal! Ziet er goed uit!

Mooi al die homegyms hier :)
Het gaf een goede Motivatie om
zelf ook een Homegym te
beginnen in plaats van de sportschool. En al heb je het eenmaal is het super

image.jpeg

Dat materiaal van Rogue ziet er vet uit!

Is het niet moeilijk om schijven te wisselen aan die schuine rand?

Terug
Naar boven