XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

@g-men die logs zelf gebouwd ?

Ja zelfbouw heb onder andere 4 houten.

IMG_2332.JPG

Gaaf man hoe zwaar zijn de logs?

Ik heb er een van hardhout voor vrouwen, 21kg. Hele kleine

Een van esdoorn diameter 26cm 50kg

De andere 2 zijn van dennenhout of spar. Een is 52.5kg En die op de foto hier is 70kg. Dat kont vooral omdat de platen al bijna 10 per stuk zijn aan de zijkanten.

IMG_0373.JPG

De andere 2 zijn van dennenhout of spar. Een is 52.5kg En die op de foto hier is 70kg. Dat kont vooral omdat de platen al bijna 10 per stuk zijn aan de zijkanten.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaaf man, hoe heb je de touwen bevestigd?

Gaaf man, hoe heb je de touwen bevestigd?

Touwen als volgt, boor een gat van de diameter van het touw, stop het gat vol bruislijm, met behulp van een schroevendraaier en hamer sla je het touw in het gat. Pak een houten splinter en gebruik die als wig en mep die erbij in het gat. Zo zit het muur en muurvast. Wikkel het touw strak eromheen en doe dit met het einde van het touw gewoon precies zo weer. Zo hoef je geen krammen te gebruiken die toch kapot gaan.

Touwen als volgt, boor een gat van de diameter van het touw, stop het gat vol bruislijm, met behulp van een schroevendraaier en hamer sla je het touw in het gat. Pak een houten splinter en gebruik die als wig en mep die erbij in het gat. Zo zit het muur en muurvast. Wikkel het touw strak eromheen en doe dit met het einde van het touw gewoon precies zo weer. Zo hoef je geen krammen te gebruiken die toch kapot gaan.

Oke bedankt man, binnekort mee aan de slag

Gijs, waar vindt je die handvaten om dumbells te maken?

Hoe bedoel je? Die 48ers bedoel je van de foto? Gewoon schroefdumbells stangen en dan vastlassen.
ah ja idd.... ik had online in amerika zo handvaten gezien die ze op 1 of andere manier afsluiten. Waren geen schroefdumbells ofzo. Stond gewoon een cap op en klaar. Dacht dat jij mss zo een systeem gevonden had hier.

Thx

Off-topic... Behoort de Primo ook tot de gym-inventaris?

Ook even een fotootje van mijn garage gym. Kleine oppervlakte maar ruim genoeg om alleen te trainen :)

Staan nog op het wenslijstje: 50 mm materiaal + lat pulldown uitbreiding voor het half rack.

Laatst bewerkt:
Ook even een fotootje van mijn garage gym. Kleine oppervlakte maar ruim genoeg om alleen te trainen :)

Staan nog op het wenslijstje: 50 mm materiaal + lat pulldown uitbreiding voor het half rack.

Kleine oppervlakte? Zou willen dat ik zoveel ruimte thuis had. Prima home gym man.

Zo klein ziet het er niet uit. Hoeveel m2 heb je?

Iets meer dan 10 vierkante meter gebruik ik. Achter de zwarte wand is een bergruimte.

Ik ben tevreden over de oppervlakte maar samen met iemand trainen, daar is het net iets te klein voor :)

Terug
Naar boven