Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Mooi materiaal. Heb je nog veel ruimte om uit te breiden?
 
nog goed man !!! toch?
Ja zeker! Fijn spul dat Barbarian. Ik mis alleen het apparaat wat ik eerst had, de Inspire FT2. Was toch wel erg compleet voor heel weinig ruimte. Ik moet nog een goede cable cross. Dat zou al een hoop schelen.
 
Ja ik heb nog wel wat ruimte over 5m3 zo ongeveer. Heb ook nog een setje dumbells besteld van 37,5 kg en zo langzaam wat uitbreiden :D

Van die ruimte kan je wel wat leuks maken.
 
Wou eerst ook n rogue rack halen maar ze hebben geen gekleurde in de EU... das wel zonde want die zijn echt bruut weet niet of dat inmiddels anders is btw..
 
Wou eerst ook n rogue rack halen maar ze hebben geen gekleurde in de EU... das wel zonde want die zijn echt bruut weet niet of dat inmiddels anders is btw..

Ja die zijn zkkr bruut, in eu heb je 1 type rek waar je wel kleuren kan kiezen, die moet echter wel worden vastgeboord aan de grond. En spud inc low pulley bevalt goed, een aanrader
 
Ja die zijn zkkr bruut, in eu heb je 1 type rek waar je wel kleuren kan kiezen, die moet echter wel worden vastgeboord aan de grond. En spud inc low pulley bevalt goed, een aanrader
dat was toen nog niet. hoe is de high pully vd spud inc?.
 
dat was toen nog niet. hoe is de high pully vd spud inc?.

9838493, member: 157815"]dat was toen nog niet. hoe is de high pully vd spud inc?.[/QUOTE]

Ja die werkt ook goed, loopt soepel bv met triceps extension gooi ik er 30 kg op en is al genoeg weerstand
 
9838493, member: 157815"]dat was toen nog niet. hoe is de high pully vd spud inc?.

Ja die werkt ook goed, loopt soepel bv met triceps extension gooi ik er 30 kg op en is al genoeg weerstand[/QUOTE]
en voor rug doe je er ook iets van pulldowns op??? of doe je enkel pulup en zo ja met welke accesoire?
 
Ja die werkt ook goed, loopt soepel bv met triceps extension gooi ik er 30 kg op en is al genoeg weerstand
en voor rug doe je er ook iets van pulldowns op??? of doe je enkel pulup en zo ja met welke accesoire?[/QUOTE]

ja doe er wel pulldows op, en face pulls. Accesoire heb ik lattrekstang en een roeigreep. Ik heb ook een landmine nog om diverse rows te doen.
 
en voor rug doe je er ook iets van pulldowns op??? of doe je enkel pulup en zo ja met welke accesoire?

ja doe er wel pulldows op, en face pulls. Accesoire heb ik lattrekstang en een roeigreep. Ik heb ook een landmine nog om diverse rows te doen.[/QUOTE]
gaaf dat dat lukt dan!!
mooie toevoeging lol.. hoeveel gewicht heb je daar liggen zo???
 
ja doe er wel pulldows op, en face pulls. Accesoire heb ik lattrekstang en een roeigreep. Ik heb ook een landmine nog om diverse rows te doen.
gaaf dat dat lukt dan!!
mooie toevoeging lol.. hoeveel gewicht heb je daar liggen zo???[/QUOTE]

nog niet genoeg gewicht :D nu 160 aan schijven
 
gaaf dat dat lukt dan!!
mooie toevoeging lol.. hoeveel gewicht heb je daar liggen zo???

nog niet genoeg gewicht :D nu 160 aan schijven[/QUOTE]
ah nou,, als je in hoge reps dl lukt dat wel toch? :p ik heb hier +-210
 
Atx banner opgehangen. Dumbells van 48kg erbij. En in de hammerite. Paar platen van 20kg erbij en in de hammerite. Verder 150kg van strengthshop erbij. Kom nu ergens rond de 2500kg uit totaal.

IMG_2678.JPG


IMG_2679.JPG


IMG_2680.JPG


IMG_2734.JPG
 
g-men wat is de rede dat je ze in de hammerite zet?
 
Back
Naar boven