- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een 1200 euro zal er niet zo ver naast zijn, best wat geld maar relatief gezien ook erg goedkoop als je kijkt wat je tegenwoordig kwijt bent aan een abbo en natuurlijk de hoge doorverkoopwaarde van dit alles (niet dat ik dit spul ooit wegdoe hoor).

ME rack staat buiten...schroeven/ bouten ed ingesprayed met hammerite en de lak bescherm ook een hoop![]()
) voel ik mij de laatste tijd niet echt 100% en heb dus niet meer veel getraind. Dus omdat ik 'alle tijd van de wereld' had en omdat ik jaloers was op de homegym van bart82
heb ik de laatste tijd het internet eens afgezocht naar wat apparatuur om mn homegym uit te breiden...
(Als ik mij weer beter voel kan ik er dan weer tegenaan!)
Nu nog even mn ouders moeten overhalen om me een stuk van de garage/magazijn toe te vertrouwen. Daarna contact opgenomen met de verkoper en een afspraak gemaakt om dit weekend eens te komen kijken. Vervolgens, vorige week, 's avonds na het werk een beetje opgeruimd in de garage en plaats gemaakt voor de spulletjes.
) 2 30mm baren en schat zo'n 70 kg 30mm schijven, wat handvaten voor de pully enz... en een verstelbaar bankje.
@milky
hoeveel was je kwijt voor je hele verzameling?
ik ben benieuwd naar de pics...
(deed even pijn in mn portefeuille
) Maar ik had al een Olympische halter met zo'n 130 kg schijven, een drukbank, verstelbaar bankje en enkele 30mm spulletjes. Het meeste daarvan staat enkele pagina's eerder al in dit topic.