XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

1200 euro !!:eek:

dat is geen moer, dus inclusief gewichten, stangen, dumbbells etc?

dan heb je een koopje, netjes hoor man.:)

Een 1200 euro zal er niet zo ver naast zijn, best wat geld maar relatief gezien ook erg goedkoop als je kijkt wat je tegenwoordig kwijt bent aan een abbo en natuurlijk de hoge doorverkoopwaarde van dit alles (niet dat ik dit spul ooit wegdoe hoor :p).

Ikkuh toch wel jaloers zijn, had ik maar een kelder thuis:(

Shit Bart82 had ik maar zo'n ruimte tot mijn beschikking man, toch me pa is overhalen om uit te gaan breiden hier haha.

bart waar woon je anders kom ik eens langs met de vrachtwagen :D
zeer net hoor bro!! wou dat ik hier hetzelfde kon zeggen :(

Hele nette gym Bart, ben gelijk jaloers!

K heb niet echt een homegym. Gewoon een bankje en wat stangetjes voor als ik eens niet in de gym geraak of een extra'tje wil.

Bench
160cm stang
4 dumbbell Stangen
6 * 10kg
2 * 5 kg
Dan nog wat schijven van 2, 1 en 0.5 kg

Staat in de veranda

62s8l6c.jpg

@Bart82: What the hell kerel!
Zo goedkoop, en alles zo goed voor elkaar!?!
Echt iets om trots op te zijn, wees er maar zuinig op. :thumbup:

@Sephirothsnake: Handig, zo'n 2e kleine gym, om altijd in te trainen is het te weinig, maar naast je gewone gym makkelijk!

Hier maar eens mijn home gym , ben er best tevreden over alleen als je meer dan 100kg bankt wil t nog al eens onstabiel worden dus ik moet hem eerstendaags maar eens verankeren. Voor de rest home made dipshizzle en stang voor chinnen + 4x20 6X10 6x5 en nog wat 1 ,1.5 , 2 en 3 schijven

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bench
lat pulley & peck deck
Bar voor te chinnen zoals je ziet iets verkeerd berekend maar hij houdt zich goed
iets voor te dippen krul stang alleen lelijk die scheur in t bankje

ook spul voor leg extension enz ligt ook ergens in de hoek

en meesterlijk behang k weet

Waar ik train als het droog weer is:

508nlvp.jpg

Is niet mijn home gym.. is van een vriend van me.. ook nog 2 oly db stangen.. alleen nog geen bankje daar.. maar da's niet erg. Die 2 boodschappentassen die je ziet liggen zijn sandbags van 25kg per stuk ofzo..leuk voor endurance achtige dingen.

Laatst bewerkt:
blijft dat gewoon buiten staan? of naar binnen verhuizen als het regent?

Er is een reusachtig zeil overheen als het niet gebruikt wordt.. ik probeer hem wel zover te krijgen dat hij die bar elke keer binnen zet. Het staat btw ook op een soort verhoging waardoor alle regen zeg maar in een geul valt en zo wegloopt van dat 'dakterras'.. eergisteravond/nacht had het geregent.. maar toen ik daar woensdagochtend trainde was het kurkdroog.

Laatst bewerkt:
Ahzo, ik doe hetzelfde met men yoke (geen plaats in de garage). Gewoon op twee palletten en zeil erover :)

ME rack staat buiten...schroeven/ bouten ed ingesprayed met hammerite en de lak bescherm ook een hoop :P

Bedoeling is ook niet dat het er een jaar buiten moet staan :P

Zoals sommigen misschien al hebben gelezen (in mijn pas gestarte en al bijna failliete trainingslogje :D) voel ik mij de laatste tijd niet echt 100% en heb dus niet meer veel getraind. Dus omdat ik 'alle tijd van de wereld' had en omdat ik jaloers was op de homegym van bart82 :o heb ik de laatste tijd het internet eens afgezocht naar wat apparatuur om mn homegym uit te breiden... :D (Als ik mij weer beter voel kan ik er dan weer tegenaan!)

Vorige zondag was het raak. Eindelijk nog eens een leuke aanbieding gevonden! :cool: Nu nog even mn ouders moeten overhalen om me een stuk van de garage/magazijn toe te vertrouwen. Daarna contact opgenomen met de verkoper en een afspraak gemaakt om dit weekend eens te komen kijken. Vervolgens, vorige week, 's avonds na het werk een beetje opgeruimd in de garage en plaats gemaakt voor de spulletjes.

Vandaag, op een druilerige zaterdagmorgen, samen met mn vader onze Nederlandse buren eens met een bezoekje vereerd en enkele uurtjes later terug België binnen gereden met de volgende spulletjes:

Een Panatta High Lat Pully met 100 kg aan steekgewichten

Een Panatta Low Pully met eveneens 100 kg aan steekgewichten

Een Panatta Leg Extension met 80 kg steekgewichten

Een squatrek met 'vangers', (misschien doe ik deze in de toekomst weg en haal ik me een powerrack)

Een olympisch halter met 120 kg gewichten en sluiters, 2 schijvenstandaards, 2 dumbbellrekken met dumbbells van 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12,14,16,18,22,26 kg (oké, kleine gewichtjes bij, maar misschien begint mn zus zo ook wel te trainen ;) ) 2 30mm baren en schat zo'n 70 kg 30mm schijven, wat handvaten voor de pully enz... en een verstelbaar bankje.

De toestellen zijn in zeer goede staat, pas nieuw bekleed in 2006, de dumbbellrekken, schijvenstandaards en het squatrek ga ik een beetje opfrissen (o.a. een likje nieuwe verf geven)

Foto's volgen binnekort.

Hopelijk voel ik me nu snel weer de oude en kan ik mn oude trainingsregime weer oppakken... :lifter:

@milky

hoeveel was je kwijt voor je hele verzameling?

ik ben benieuwd naar de pics...

Leuk man, maak een paar foto's alles alles er staat!

@milky

hoeveel was je kwijt voor je hele verzameling?

ik ben benieuwd naar de pics...

Vandaag was ik 1250 euro kwijt. :o (deed even pijn in mn portefeuille :D ) Maar ik had al een Olympische halter met zo'n 130 kg schijven, een drukbank, verstelbaar bankje en enkele 30mm spulletjes. Het meeste daarvan staat enkele pagina's eerder al in dit topic.

Denk dat alles wat ik momenteel thuis heb staan, me zo'n 1350 tot 1400 euro gekost heeft...

dat doe je netjes hoor.

en schiet op met die foto's hehe:D

Terug
Naar boven