AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

dat gevoel heb ik als er weer eens iets leuks in friesland te koop staat :D

Haha k*t is dat he, maja ik heb sowieso niet veel ruimte dus kan sowieso niet voor alles gaan.
Zolang ik me high en low pull maar een keer kan vinden, dan is het voor nu al goed, Friesland sucks bigtime, zelfs vanaf het oosten van Nederland ;)

Bump!!

Heb vandaag nog weer wat dumbbells opgehaald voor een mooie prijsje
9, 11, 15 en 19 kg voor 40 euro:

4orzvar.jpg

Nu nog een low en high pull :)

108KG voor 40EURO! :eek:
Mooi aankoop man, veel plezier ermee! :thumbs:

Klasse Masallah :thumbup: !

waar heb je dat vandaan? Marktplaats? Zo'n setje wil ik ook wel :D

108KG voor 40EURO! :eek:
Mooi aankoop man, veel plezier ermee! :thumbs:

Dat zal wel lukken ;)

Als je daar je andere dumbbells nog bij telt, heb je nu toch wel een mooi setje samengesteld! :eek: :thumbs:

Ja alleen wel jammer dat ik 13 en 17 niet heb, die als ik geld genoeg heb maar nieuw moet kopen, dan zou ik 9 t/m 39 met 2 oplopend hebben
en uiteindelijk van Prelude 41 t/m 49 moeten overkopen dan heb ik alles van hetzelfde merk :D

You betcha!

waar heb je dat vandaan? Marktplaats? Zo'n setje wil ik ook wel :D

Ja van marktplaats, je moet echt geduld hebben, soms vind je echt maanden niks en dan vind je waar je al lange tijd naar zoekt.
En soms moet je gewoon geluk hebben ;)

mooie dumbbells Masallah , zou zelf ook losse willen kopen maar kan het niet omdat ik op zolder train :(

Krijg deze vrijdag trouwens een bokszak geleverd :D
Puur voor de cardio die ik daarmee ga doen..

Dan maak ik die middag wel even een foto ( zovaak gezegd :D )
Het word wel een mobielpic maargoed beter op dit moment heb ik even niet :)

mooie dumbbells Masallah , zou zelf ook losse willen kopen maar kan het niet omdat ik op zolder train :(

Krijg deze vrijdag trouwens een bokszak geleverd :D
Puur voor de cardio die ik daarmee ga doen..

Dan maak ik die middag wel even een foto ( zovaak gezegd :D )
Het word wel een mobielpic maargoed beter op dit moment heb ik even niet :)

Je moet het doen met de ruimte die je hebt, het is niet anders. Ik kan gebruik maken van een gedeelte van de garage en die ruimte is ook niet super groot,
het is genoeg voor me dumbbells en een powerrack daarmee houd het wel op.
Was natuurlijk mooi geweest als we allemaal zulke ruimtes zoals Bart82 hadden ;)

Moet zelf alles ook nog uitstallen binnenkort, nu ligt het allemaal nog opgestapeld in de schuur,
zal dan ook is een overall foto gaan schieten.
Ga dan ook nog een constructie maken voor het boksen en het chinnen, uiteraard komt hier ook een foto van.

Ook al is het een foto met het mobieltje, het geeft wel een indruk van wat je er hebt liggen, ben benieuwd.

Damn Massallah, nice home gym:D

Bokszak is binnen , morgen even opzetten. Alleen maak ik me nog wel een beetje zorgen aangezien dat ding zwaarder is dan ik had gedacht. Maargoed we zullen zien morgen :D

Morgen komen er pic's :D

Hey jongens heb eindelijk fotos kunnen maken. Tis k*tkwali ( mobiel) maar jullie moeten het hier maar meedoen :D

4m1bng8.jpg

641esma.jpg

638do9k.jpg

61ju068.jpg

6fzyagi.jpg

5xpabk7.jpg

6cfdndg.jpg

66bsjfd.jpg

dit was het.
Verdere plannen wat ik nog heb:
- nieuwe vloerbedekking , plus matten
- de muren opnieuw verven
- meer kleinere schijven voor me kleine halters

:D

ziet er goed uit man! heerlijk lijkt het me

Jammer van het schuine dak, neemt toch weer veel ruimte weg, maar what the hell, volgens mij kun je hiermee alles trainen niet?!

idd jammer hehe maar het is niet anders. Maar ik kan nu alles doen , moet alleen eff 2 stalen buizen vinden zodat ze in powerrack passen en ik dus kan dippen etc

Verder nog beetje opruimen en vloerbedekking staat nu op de planning :p

idd jammer hehe maar het is niet anders. Maar ik kan nu alles doen , moet alleen eff 2 stalen buizen vinden zodat ze in powerrack passen en ik dus kan dippen etc
Je kan ook gewoon de dip steunen kopen die bij dat bodycraft powerrack horen. dat zijn de kosten niet volgens mij.

Maar mooi spul!

Nog een lekker stereo-tje staan lekker je eigen muziek knallen!!

Terug
Naar boven