Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Ben nog volop bezig met de installatie van mn homegym. Alle toestellen staan nu ongeveer op hun plaats. Ze zijn een beetje opgepoetst en de lagers en kettingen zijn gesmeerd. Ben deze morgen begonnen met een nieuwe verflaag aan te brengen op het squatrek, de schijvenstandaards en de halterrekken. Maar zal alvast 2 fotootjes erop zetten voor de nieuwschierigen:

… ik ben benieuwd naar de pics...
… maak een paar foto's alles alles er staat!
… en schiet op met die foto's hehe:D
:D

Betere foto’s volgen nog wanneer alles in orde is!

Mijn squatrek na de eerste verfbeurt:

4xnfy9w.jpg

Ik denk dat ik, wanneer deze laag droog is, er nog 1 of 2 verflaagjes opzet. Dan ga ik de steunen en de vangers waarschijnlijk nog bedekken met een rubberen beschermstrip. Ook moet ik nog enkele pinnen halen om de vangers in hoogte te kunnen verstellen en misschien nog enkele extra gaatjes boren. Dan nog een rubberen mat eronder om de vloer wat te beschermen en daarna is m’n rek klaar voor gebruik… :lifter:

En alvast een snelle overzichtsfoto van de 3 toestellen:

688c108.jpg

Ben nog volop bezig met de installatie van mn homegym. Alle toestellen staan nu ongeveer op hun plaats. Ze zijn een beetje opgepoetst en de lagers en kettingen zijn gesmeerd. Ben deze morgen begonnen met een nieuwe verflaag aan te brengen op het squatrek, de schijvenstandaards en de halterrekken. Maar zal alvast 2 fotootjes erop zetten voor de nieuwschierigen:

:D

Betere foto’s volgen nog wanneer alles in orde is!

Mijn squatrek na de eerste verfbeurt:

4xnfy9w.jpg

Ik denk dat ik, wanneer deze laag droog is, er nog 1 of 2 verflaagjes opzet. Dan ga ik de steunen en de vangers waarschijnlijk nog bedekken met een rubberen beschermstrip. Ook moet ik nog enkele pinnen halen om de vangers in hoogte te kunnen verstellen en misschien nog enkele extra gaatjes boren. Dan nog een rubberen mat eronder om de vloer wat te beschermen en daarna is m’n rek klaar voor gebruik… :lifter:

En alvast een snelle overzichtsfoto van de 3 toestellen:

688c108.jpg
*fap*fap*fap*fap*fap*

Erg mooi spul Milky!

Volgens mij heb ik die dumbbells ook. (niet zoveel; 6 paar, van 24 tot 40 kg)

M'n nieuwste aanwinst, een Panatta Lat Pully en m'n calf raise hadden jullie ook nog niet gezien dus...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pully: 100kg - 150 euro
Calf Raise: 200kg - 75 euro

De pully heb ik 25 euro meer betaald dan ik normaal gezien zou doen vanwege het merk, de prima staat en het feit dat hij in mijn kelder kan, althans dat dacht ik toch... :rolleyes:

Heb expliciet aan de verkoper gevraagd hoe hoog het ding was vooraleer ik er een bod op plaatste: 220 cm, nou lekker gezien m'n kelder 227 hoog is. Ik het ding dus gaan halen, 3 uurtjes heen en terug, wil ik het kreng rechtzetten in m'n kelder blijkt het niet in de verste verte te doen. Ff gemeten, wat blijkt 231 cm, lekker die extra lange hollandse centimeters :rolleyes:.
Heb dus de twee horizontale latten moeten losmokeren, vervolgens de verticale profielen moeten bijslijpen => 2 snijschijven opgeslepen, 12mm gaten geboord in 13mm staal => 4 boren naar de vaantjes, de voet aan beide zijden 5cm korter gemaakt en één loopwieltje afgedraaid omdat het te hoog was en dit alles in slechts 3 dagen tijd :mad:

Maar kom hij staat er toch en m'n lats en triceps zullen er wel bij varen ;)

100 kg lat pulley, is dat niet te weinig gewicht? Echt zware setjes kun je niet draaien. Of hang je er nog wat schijven bij?

100 kg lat pulley, is dat niet te weinig gewicht? Echt zware setjes kun je niet draaien. Of hang je er nog wat schijven bij?

ik ben al blij dat ik een lat pully heb gevonden met 100kg aan steekgewichten :rolleyes:

@Milky: erg mooi spul heb je daar zeg, vooral die cable row staat me wel aan :D

Laatst bewerkt:
dat ziet er netjes uit milky en nu maar trainen als een beest:)

Heeft dat spul ook onderhoud nodig. Want op termijn is dit veel goedkoper dan de sportschool. Zeker omdat je het ook kunt verkopen.
Moet er dus iets aan gebeuren zo op zijn tijd, denk aan smeren bijv.

Heeft dat spul ook onderhoud nodig. Want op termijn is dit veel goedkoper dan de sportschool. Zeker omdat je het ook kunt verkopen.
Moet er dus iets aan gebeuren zo op zijn tijd, denk aan smeren bijv.

Onderhoud is bijna niks, zo nu en dan eens met een klamme vod er over en klaar. En de lagers zijn van die kwaliteit dat je ze met privégebruik nooit versleten krijgt, de doorverkoopwaarde ligt dan ook niks lager dan aankoopwaarde, miss zelfs hoger als de prijzen van het staal zo blijven stijgen :D

Onderhoud is bijna niks, zo nu en dan eens met een klamme vod er over en klaar. En de lagers zijn van die kwaliteit dat je ze met privégebruik nooit versleten krijgt, de doorverkoopwaarde ligt dan ook niks lager dan aankoopwaarde, miss zelfs hoger als de prijzen van het staal zo blijven stijgen :D
Alleen maar een klamme vod :D . Jullie hebben allemaal van die grote huizen lijkt het wel.
Maar zodra ik een kamer over heb ga ik ook beginnen.

puik spul als ik dit allemaal weer zie wil ik ook wel weer een home gym

Mooi spul Milky, veel plzier ermee!

Ik heb net dit topic zitten doorlezen en ik word gek van verlangen.

Voor de Belgen die tweedehands materiaal op internet vinden, welke sites bezoeken jullie zoal ?

Ik heb net dit topic zitten doorlezen en ik word gek van verlangen.

Voor de Belgen die tweedehands materiaal op internet vinden, welke sites bezoeken jullie zoal ?

Gratis tweedehands advertenties

Tweedehands auto’s en occasie motoren, huizen en appartementen te koop en te huur in Limburg, Antwerpen, Vlaams-Brabant en Oost-Vlaanderen. Zoekertjes en advertenties voor tweedehands aanbiedingen.

kapaza.be - Gratis kopen en verkopen! > Home

Koopjesnet - Het grootste aanbod gratis zoekertjes en koopjes !

Maar de meeste professionele spullen worden (vind ik dan persoonlijk toch) aangeboden op de Nederlandse site:

Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland

Als ik er sommigen een plezier mee doe: die man waar ik de Panatta toestellen gekocht heb, had nog een 15tal andere Panattatoestellen staan en ook nog enkele technogym toestellen. :cool: Wie meer info wil of die man zijn gegevens, pm me maar!

@Milky: die stuff heb ik online zien staan, en jammer genoeg had ik er het geld niet voor, en het aller belangrijkste de ruimte.

Had het zeker gekocht als ik op mezelf woonde met de ruimte, zeker super aankoop gedaan die je waarschijnlijk nooit meer wegdoet!

Panatta, ****ing nice spul.

Echt ****ed up dat ik zulk panatta spul aan me neus voorbij moet laten gaan :(

Terug
Naar boven