- Waardering
- 11
Ben nog volop bezig met de installatie van mn homegym. Alle toestellen staan nu ongeveer op hun plaats. Ze zijn een beetje opgepoetst en de lagers en kettingen zijn gesmeerd. Ben deze morgen begonnen met een nieuwe verflaag aan te brengen op het squatrek, de schijvenstandaards en de halterrekken. Maar zal alvast 2 fotootjes erop zetten voor de nieuwschierigen:

Betere foto’s volgen nog wanneer alles in orde is!
Mijn squatrek na de eerste verfbeurt:
Ik denk dat ik, wanneer deze laag droog is, er nog 1 of 2 verflaagjes opzet. Dan ga ik de steunen en de vangers waarschijnlijk nog bedekken met een rubberen beschermstrip. Ook moet ik nog enkele pinnen halen om de vangers in hoogte te kunnen verstellen en misschien nog enkele extra gaatjes boren. Dan nog een rubberen mat eronder om de vloer wat te beschermen en daarna is m’n rek klaar voor gebruik…
En alvast een snelle overzichtsfoto van de 3 toestellen:

Betere foto’s volgen nog wanneer alles in orde is!
Mijn squatrek na de eerste verfbeurt:
Ik denk dat ik, wanneer deze laag droog is, er nog 1 of 2 verflaagjes opzet. Dan ga ik de steunen en de vangers waarschijnlijk nog bedekken met een rubberen beschermstrip. Ook moet ik nog enkele pinnen halen om de vangers in hoogte te kunnen verstellen en misschien nog enkele extra gaatjes boren. Dan nog een rubberen mat eronder om de vloer wat te beschermen en daarna is m’n rek klaar voor gebruik…
En alvast een snelle overzichtsfoto van de 3 toestellen:

Wie meer info wil of die man zijn gegevens, pm me maar!