XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Rek binnen vandaag, toch nog een inschattingsfout gemaakt met hoeveel Dumbbells ik heb liggen. Rek opgehoogd met douglas balken die ik nog had liggen, zelfs dat was niet helemaal voldoende. Maar uiteraard beter dan voorheen!

M’n ouden rek ( vorige foto ) is trouwens voor niets af te halen voor de geïnteresseerde, zie vraag en aanbod!

Ook meteen even de schijvenstandaart vervangen door muur beugels, scheelt weer ruimte!

3D45E314-1037-499E-9201-BB1DF1F2A351.jpeg

F88ED75E-021B-4D2B-B228-565F3AEF52E0.jpeg

C61217A6-0E56-4627-8FAD-7609B832E96B.jpeg

Mooi. En wat een goeie dumbbells met die platte zijkanten, ideaal voor db press.

Heb de losse Pivot 50mm houders van Helisports besteld, voor aan een modulair rek (12,50 voor 2 stuks)

Pivot Fitness MSR-OPS Olympic Plates Storage Pegs Set kopen? Helisports is hét adres

Deze gewoon met keilbouten in de muur vast gezet. Zit goed stevig, en best goedkoop.

Ik heb deze ook al een tijdje op de muur hangen. Super handig en sterk inderdaad. Bij hangt er aan één 110 kilo en blijft prima hangen en dat voor geld, perfect :)

Spullen zijn van de week allemaal binnen gekomen.

Grappig dat hier nu toevallig de pivot MSR-OPS besproken worden, heb er ook een aantal van besteld + haken(foto) vorige week.

Onze mooiste aanschaf van onze gym tot nu toe :) de ATX Rambar.

- ATX collars
- ATX Rambar
- ATX Banner (voor de kale witte muur :P)
- Fortex dip belt
- Fortex wrist wraps zwart/wit en roze/zwart
- 3paar Pivot MSR-RBS
- 1paar Pivot MSR-OPS
- Chain 16kg
- Tricep touw
- Row dubbele handgreep

IMG_3507.jpg

IMG_3514.jpg

Update volgt.

Heeft er nog iemand leuke quotes voor op mijn muur? Zou hem graag volzetten maar met quotes van anderen! - voor de extra motivatie.
0F77D557-EDA9-414D-B180-93E35C6F23F1.jpeg

BB84CBD7-8D42-4E31-879D-AE96C5642A87.jpeg

liefst niet te lang, anders staat na 1 quote heel mijn muur vol :D

het heeft 5 letters

Nee f zonder dollen.

Ik zou gaan voor:
Nie lulle maar poetse
Nie van da softe
anti @Steks rijmt op anti seks.

Grote muil, dikke lip

"Da’s als kakken zonder douwen" is redelijk motiverend.

Euh totaal niet zelf verzonnen maar, We Don’t quit.. en lightweight!(blijft leuk) :-)

Van Mark Bell: Strength is never a weakness.

Terug
Naar boven