- Waardering
- 6.993
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik vroeger ook zo gedaan toen ik op het eerste verdiep lifte. 2 autobanden. 4 gaten geboord in de band, 4 gaten in een 2.5kg schijfje en zo met bouten op elkaar gezet. Zo passen ze perfect op je barbell. Opletten geen banden met gaten in die volledig plat zijn.Deadlift blijft idioot doordreunen wat je ook doet. Beste oplossing voor thuis. 2 autowielen bussen aanlassen of 2 schijfjes erop boren/bouten. En met houten plaat waar je op staat verschil opvangen.
Of de demping in de halter of de vloer zit maakt weinig uit natuurlijk, gaat erom dat een zo groot mogelijke weg gebruikt wordt om de halter af te remmen.Deadlift blijft idioot doordreunen wat je ook doet. Beste oplossing voor thuis. 2 autowielen bussen aanlassen of 2 schijfjes erop boren/bouten. En met houten plaat waar je op staat verschil opvangen.
Zelf een powercage gebouwd, enkel de dipsteunen komen bij de Fitness-Seller vandaan!
rond de 90 dacht ik

Nice man!Zelf een powercage gebouwd, enkel de dipsteunen komen bij de Fitness-Seller vandaan!
Like what? Zou niet weten wat ik er anders mee moet doen.Nice! Nooit met de gedachte gespeeld om de ruimte ergens anders voor te gebruiken?![]()

Zelf een powercage gebouwd, enkel de dipsteunen komen bij de Fitness-Seller vandaan!
Hoe bevalt de foldable wall rack?
Ik ben er echt heel blij mee!

En weer doe je het he.Ik ben er echt heel blij mee!
Bouwkwaliteit is echt super en hij staat muurvast. Ook met pullups en chinups is er geen beweging in te krijgen![]()
ik wil ook, verkoop dat ding man je hebt er niks aan.