Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Ah @AardenAthletics dus jij bent de persoon op Marktplaats die o.a. een ATX Landmine en oude Barbarian MBX 660 voor ver boven de retailprijs aanbood? Lekker winst maken tijdens de pandemie ten koste van fitnessliefhebbers, fijne fitnessliefhebber ben je! @Fitness Seller treden jullie hier nog tegen op? https://www.marktplaats.nl/u/ruben/10996327/
Aangezien dit bankje nog de Barbarian Line uitvoering is, zal deze minstens 3 jaar oud zijn. Waar wil je dan precies dat wij tegen optreden? Dit is iets anders dan mensen die producten bij ons nieuw bestellen om ze onmiddellijk op Marktplaats met winst door te verkopen.

Aangezien dit bankje nog de Barbarian Line uitvoering is, zal deze minstens 3 jaar oud zijn. Waar wil je dan precies dat wij tegen optreden? Dit is iets anders dan mensen die producten bij ons nieuw bestellen om ze onmiddellijk op Marktplaats met winst door te verkopen.
En dan is het ook nog maar de vraag of de verkoper ook de vraagprijs voor het produkt krijgt. Verwacht het niet aangezien deze boven de nieuwprijs ligt en het produkt ook nog eens niet nieuw is. Is geen lucratieve business.

Dit moet een troll zijn, waar mensen zich uberhaupt druk om maken.

Dit moet een troll zijn, waar mensen zich uberhaupt druk om maken.
Gek he, en dan nog speciaal account aanmaken om dit te 'melden' terwijl de persoon niet eens de juiste info geeft en zo een ander zwart maakt. Leven en laten leven.

• Heart
Waarderingen: AK
Al zou hij wel shit kopen om het door te verkopen. Zo werkt handel met schaarste. Blijkbaar is die meid nog nooit naar een binnen vijf minuten uitverkocht festival geweest, of heeft meegedaan aan een sneaker raffle. De markt verandert en je moet gewoon bereid zijn om meer te betalen deze dagen. Of je loopt niet steeds achter de feiten aan en zorgt dat je ala minute na release van de provider (in dit geval Fitness Seller of ATX?) zelf kan kopen i.p.v. met je luie reet een keer per week marktplaats scout om te hopen dat iemand in de schulden zit en zijn homegym voor een bodemprijs weg doet.

Hier zit zelfs nog aardig wat tijd achter waardoor je het kan verantwoorden. Festival kaartjes, schoenen of andere kledingstukken flippen kost precies 5 minuten, dit niet.

Zo isch natuur.

Laatst bewerkt:
Ik begrijp Michelle haar reactie volledig.. Prima dat deze "Ruben" gebruikte fitness materiaal opkoopt, opknapt en verkoopt, maar tegen prijzen die hoger zijn dan de nieuwprijs vind ik ook niet kunnen..
Persoonlijk koop ik alleen maar alles nieuw, dus in die zin maakt het mij geen drol uit, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen die mogelijkheid heeft om een PT studio van 20K aan te schaffen..
En als gebruikte spullen dan voor meer dan de nieuwprijs worden aangeboden snap ik dat er mensen zijn die dat in het verkeerde keelgat schiet als zo iemand zich hier voorsteld en het doodleuk er bij verteld.

Als ik iets zoek op marktplaats en het is boven de prijs die ik wil uitgeven dan scroll ik langs de advertentie of doe ik een bieding. Het is maar waar je je druk om kan maken.

Als ik iets zoek op marktplaats en het is boven de prijs die ik wil uitgeven dan scroll ik langs de advertentie of doe ik een bieding. Het is maar waar je je druk om kan maken.
Blijkbaar heel druk, als je daarvoor een account aanmaakt op het forum :emo:

Doet mij denken aan mijn eigen verkoop, vele jaren geleden. Mooie set dumbbells voor een spotprijs, hier toen getoond.

Achteraf vond ik ze toch niet zo fijn. Verkocht voor een betere markt conforme prijs en werd de koper ook lid van dbb en zag het topic met mijn spotprijs.
Boos dat die vent was, ik was een oplichter en hoe ik het durfde om er winst op te maken. :roflol:

Doet mij denken aan mijn eigen verkoop, vele jaren geleden. Mooie set dumbbells voor een spotprijs, hier toen getoond.

Achteraf vond ik ze toch niet zo fijn. Verkocht voor een betere markt conforme prijs en werd de koper ook lid van dbb en zag het topic met mijn spotprijs.
Boos dat die vent was, ik was een oplichter en hoe ik het durfde om er winst op te maken. :roflol:
Je ijs zal ook wel aan de prijs zijn, ouwe boef.

Ik begrijp Michelle haar reactie volledig.. Prima dat deze "Ruben" gebruikte fitness materiaal opkoopt, opknapt en verkoopt, maar tegen prijzen die hoger zijn dan de nieuwprijs vind ik ook niet kunnen..
Persoonlijk koop ik alleen maar alles nieuw, dus in die zin maakt het mij geen drol uit, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen die mogelijkheid heeft om een PT studio van 20K aan te schaffen..
En als gebruikte spullen dan voor meer dan de nieuwprijs worden aangeboden snap ik dat er mensen zijn die dat in het verkeerde keelgat schiet als zo iemand zich hier voorsteld en het doodleuk er bij verteld.

Ik zal mijn huis ook verkopen voor de prijs waar ik het 3 jaar geleden voor gekocht heb. Schande om winst over te maken, anderen krijgen zo geen enkele kans ook een huis te kopen.

• Haha
Waarderingen: AK
Je ijs zal ook wel aan de prijs zijn, ouwe boef.

Productieprijs van een bolletje ligt op 10 cent. Verkoop 1 - 1.50 per bol afhankelijk van de locatie, meestal 1 euro wat de mensen dan lekker goedkoop vinden en daardoor wel 3 bolletjes nemen.

Mooie winst, wel veel werk.

Ik zal mijn huis ook verkopen voor de prijs waar ik het 3 jaar geleden voor gekocht heb. Schande om winst over te maken, anderen krijgen zo geen enkele kans ook een huis te kopen.
Eigenlijk is dat wel waar wat je zegt haha! Starters kunnen momenteel moeilijk een koopwoning betalen 😋
De appel valt niet zover van de boom dus 😁

Wat een gedoe man. Tis altijd wat de zot ervoor betaald. Wil je het niet koop het dan niet. Pak je leven verder op en move on, jeeeeeezus.

Op de motorfietsenmarkt verkopen met name dealers een motor een aantal keer voor bijna de nieuwprijs.

Straks zijn de rollen weer omgedraaid. Bevalt de gym weer goed en wordt al het thuis spul op marktplaats aangeboden.

Ineens is het volk dan niet meer zo gul om ervoor te betalen naar wat het waard is.

2,5 jaar geleden een nieuwbouwwoning gekocht voor 350k. Afgelopen Juli is het opgeleverd. De buren (identiek huis) zijn 3 maanden geleden uit elkaar gegaan. Huis is afgelopen vrijdag verkocht voor 600k.

Wat een boeven die ex-buren van mij. Dat dit kan in Nederland.

Terug
Naar boven