Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Al eens gebruikt in een commerciële gym? Ik vind er niets aan. Jouw borst die stevig in de pad druk, en je ademhaling verneukt, terwijl je probeert te roeien. Maar goed, elk zijn ding.

(heb de verzendkosten eens nagevraagd voor België)

Heb wel goede ervaring met dit toestel, maar wat een gevaarte om te hebben staan, laat staan ergens op te halen. Maar wel voor 450 te kopen.

Druk op je borst is niet prettig, maar altijd wel stijve onderrug na zware landmine rows. Misschien dat een plateau voor de voeten nog wat kan helpen, zoals meeste t row apparaten hebben.

technogym-isotonic-row-1.jpg

Ik heb er nog een paar voor jou:

Bekijk bijlage 613789

Bekijk bijlage 613790

Interessant product. Neemt ook niet zoveel plaats in als een combinatie met een lying curl.

Jazeker, een 2 in 1 combi is ideaal maar zeer prijzig van een beetje merk en stackweight.
Die plate loaded als optie bij een bankje is altijd crap. Maar dit ziet er ok uit als een goed alternatief.

Heb wel goede ervaring met dit toestel, maar wat een gevaarte om te hebben staan, laat staan ergens op te halen. Maar wel voor 450 te kopen.

Druk op je borst is niet prettig, maar altijd wel stijve onderrug na zware landmine rows. Misschien dat een plateau voor de voeten nog wat kan helpen, zoals meeste t row apparaten hebben.

Bekijk bijlage 613797
Maatje van mijn zoon heeft dit buiten in gebruik, onder soort carport achter hun schuur. is al eeuwen oud, maar werkt prima deze serie van Technogym.

Valt mee ja. Niet veel meer dan de 10% die fitness seller destijds hanteerde. Die of de technogym zal het dan worden denk ik, mits mijn impulsieve geilheid weer eens zal oplaaien.

Toch maar voor de MBX 660 2.0 met leg option en biceps option gegaan!

RiPo zijn die attachments bij jouw bankje ook zo onmogelijk om erin en eruit te doen of doe ik iets verkeerd? Ik heb het idee dat mijn plastic bescherming in die buis te dik is.

Edit: beetje wd40 doet wonderen🤣

Laatst bewerkt:

RiPo zijn die attachments bij jouw bankje ook zo onmogelijk om erin en eruit te doen of doe ik iets verkeerd? Ik heb het idee dat mijn plastic bescherming in die buis te dik is.

De toleranties op die nieuwe bankjes zijn nog wat nauwkeuriger gemaakt, zodat de accessoires zo min mogelijk speling hebben. Als het nieuw is kan dat nog vrij stroef gaan, je kunt dit dan inderdaad even smeren :)

De toleranties op die nieuwe bankjes zijn nog wat nauwkeuriger gemaakt, zodat de accessoires zo min mogelijk speling hebben. Als het nieuw is kan dat nog vrij stroef gaan, je kunt dit dan inderdaad even smeren :)

Dat is wel te merken! Vrij stroef is een understatement, die leg extension eruit krijgen is vergelijkbaar met een 1rm deadlift🤣. Maar met een spuitje wd40 weer mooi soepel.

Ik moet zeggen, ik ben echt onder de indruk van de nieuwe attachments. Die leg extension is echt een transformer (overigens mensen, niet schrikken. Ze hebben niet per ongeluk een leg press gestuurd, de doos is echt zo groot).

En de Bicep curl option is, zonder hem gebruikt te hebben, al beter om het simpele feit dat de handvaten niet overal heen floppen wanneer je hem verplaatst😎

Voor die kleine prijsverhoging krijg je echt een stuk hogere kwaliteit

Klopt, gaat bij mij ook erg stroef.
Vooral bij het uitnemen moet ik op de voet staan van de bench.

Ik zou voor het insmeren PTFE spray aanraden, wd40 is meer een oplosser dan een smeermiddel. :p

Ik zou voor het insmeren PTFE spray aanraden, wd40 is meer een oplosser dan een smeermiddel. :p

Ik noem het wd40, maar het is 8 in 1multi spray van de action wat ik gebruik. Vooralsnog scheelt het een hoop en kan ik nu zittend de options eruit halen

Dure plek voor een homegym 😋

Back
Naar boven