Goedkoper dan een huis met een grote extra slaapkamer.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goedkoper dan een huis met een grote extra slaapkamer.

duurder dan een plastic dakje met 4 houten palen die je via Facebook gekregen hebt. Wat door de overburen gezet is.Goedkoper dan een huis met een grote extra slaapkamer.![]()
Nice man. Niet goedkoop zo'n rek vol db's.Mijn gym in de achtertuin uitgebreid. Begint nu ergens op te lijken.
drive.google.com
Howla! Wat een gym!Mijn homegym:
bd164ef80c4646fa93b743e41965ca34.MOV
drive.google.com
Gietijzeren plates ondertussen verkocht & de Rogue Abram GHD 2.0 gekocht. 💪🏽
holy shitMijn homegym:
drive.google.com
Enkel voor mezelf & soms komen er eens vrienden trainen. ;-)Ohw wow! Hele vette gym! Gebruik je hem enkel voor jezelf? Trainen er nog anderen of geef je bijvoorbeeld PT oid?
1. Heel nice. Cables lopen heel smooth en perfect. Zeker tevreden van.Howla! Wat een gym!
Paar vraagjes:
- Hoe is het Prodigy HLP rack (cable cross, high/low pulley)?
- Hoe lukt het om barbell oefeningen te doen met het rack?
- Heb je ooit de QUICK CONNECT COLLAR gebruikt? Indien ja, hoe was het?
- Hoe bevalt de leg extension curl combo?
- Van waar heb je het prime gerief gekocht?
- Van welk merk is de pendulum squat?
- Vanwaar de keuze voor geen leg press?
- Geen scout hyper overwogen?
Klein kapitaal uitgegeven zeg, podverdomme gaaf hoor!Mijn homegym:
drive.google.com
Starter kerel! Je leeft nog. Mooi man!!! Hoe is het? Goed te horen dat je nog bezig bent man. Ziet er mooi uit.In onze nieuwe woning eindelijk een homegym kunnen realiseren. Garage van 6 bij 4 waar ik deels de zolder uit heb gehaald om een hoogte van 4 meter te hebben boven het powerrack. Tevens de mogelijkheid om in de tuin ernaast te trainen bij mooi weer (vandaar de bumperplates). Train er nu een kleine 4-5 maanden en kan me niet meer voorstellen ooit terug te willen naar sportschool. Mis alleen nog een incline bench en overweeg de ATX MFB-800 vanwege de ruimte die je ermee kunt besparen. Iemand een idee qua stabiliteit? Is het wat?
Yo Nathan, nog steeds goed hoor. Je weet zelf hoe schaars vrije tijd is met een kleine dus dit is ideaal. Precies wat jij toen zei: “als je een half uurtje vrij hebt kan je ff wat doen”.Starter kerel! Je leeft nog. Mooi man!!! Hoe is het? Goed te horen dat je nog bezig bent man. Ziet er mooi uit.
Edit: brute driewieler!

Wij hebben dezelfdeYo Nathan, nog steeds goed hoor. Je weet zelf hoe schaars vrije tijd is met een kleine dus dit is ideaal. Precies wat jij toen zei: “als je een half uurtje vrij hebt kan je ff wat doen”.
Die driewieler kan ik je aanraden. Ze is er heel blij mee![]()
Nummer 3 is hier onderweg dus train ook overal tussendoor. M’n kleine pikkies gaan mij ook al nadoen dus met wat geluk trainen we straks samen.Nummer 3, holy shit. Succes! Samen trainen is wel heel tof. Hier hangt ze ook al in de ringen en op de boxes klimmen en schijven boven haar hoofd tillenWij hebben dezelfdeNummer 3 is hier onderweg dus train ook overal tussendoor. M’n kleine pikkies gaan mij ook al nadoen dus met wat geluk trainen we straks samen.

Mooi spul man. Zal serieus knaken hebben gekost.In onze nieuwe woning eindelijk een homegym kunnen realiseren. Garage van 6 bij 4 waar ik deels de zolder uit heb gehaald om een hoogte van 4 meter te hebben boven het powerrack. Tevens de mogelijkheid om in de tuin ernaast te trainen bij mooi weer (vandaar de bumperplates). Train er nu een kleine 4-5 maanden en kan me niet meer voorstellen ooit terug te willen naar sportschool. Mis alleen nog een incline bench en overweeg de ATX MFB-800 vanwege de ruimte die je ermee kunt besparen. Iemand een idee qua stabiliteit? Is het wat?
Mooi spul man. Zal serieus knaken hebben gekost.
Kan je niet gewoon een verstelbaar incline bankje in je rack zetten?
Dit is ook wel deels door de jaren heen gegaan. De Rogue schijven had ik al 240 kilo van gekocht tijdens corona (voor de prijzen de lucht inschoten). De rest met korting bij de Rogue winkel in België gehaald omdat er geen verpakking bij zat. Eleiko PL barbell heb ik al 10 jaar ofzo, York SSB nog langer. Dingen waar ik vooral geen erg in had dat ze behoorlijk aan zouden tikken waren de rubber vloermatten en alle storage benodigdheden.15k is veel geld. Heb nog geluk dat ik 15 jaar geleden al begonnen was met sparen.