XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Matige kwaliteit filmpje maar wel een aardige impressie. Vergeet altijd weer echt goede foto's te maken als ik aan t trainen ben. Dumbbell rack en nog wat cages en pulley staan niet op t filmpje

Bekijk bijlage 628514
Ziet er goed uit, maar is dit wel een homegym? Lijkt meer een loods bij een bedrijf oid?

Ziet er goed uit, maar is dit wel een homegym? Lijkt meer een loods bij een bedrijf oid?
Tweede thuis, mag dat ook ;)

Het is van mij en het voelt echt als een tweede thuis, het is geen commerciële gym maar inderdaad ook niet aan mijn woonhuis.

• Like
Waarderingen: RiPo
Tweede thuis, mag dat ook ;)

Het is van mij en het voelt echt als een tweede thuis, het is geen commerciële gym maar inderdaad ook niet aan mijn woonhuis.
Hahaha, alles is beter dan de commerciële gym! Persoonlijk zou ik daar nooit weer willen sporten!

Vroeger, voordat 'fitness' was uitgevonden, waren de commerciële sportscholen meestal erg gezellig.
Tegenwoordig is het er te druk en zitten veel mensen meer te ouwehoeren en/of op de telefoon dan dat ze het apparaat gebruiken die ze onnodig lang bezet houden..
En dat mis ik totaal niet 🤣

Nieuw speelgoed🤩
IMG_20240612_162944771.jpg

Laatste stukje vrije muur is ingenomen🤣. Ik was er bang voor, maar past gelukkig perfect.
IMG_20240612_172815847.jpg

Bijlagen

• IMG_20240612_162944771.jpg
    IMG_20240612_162944771.jpg
    204,1 KB · Weergaven: 31
  • IMG_20240612_172815847.jpg
    IMG_20240612_172815847.jpg
    154,3 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
Oke... Even een vraagje. (geen idee of ik precies hier goed zit, zo niet laat me even weten waar ik deze vraag dan wel kan posten) Ik wil mijn homegym wat aankleden met voor mooie motiverende posters (je kent ze wel Arnold in zijn top tijd en wat mooie dames aan de muur) Maar ik kan nergens echt mooie posters vinden online. Wat ik wel vind zijn zijn mooie afbeeldingen op het net die ik zef zou kunnen vergoten zonder kwaliteits verlies enz. enz. NU de vraag. Mag je een foto van het internet plukken en die laten afdrukken tot een poster door een online printshop voor mijn eigen homegym? Of zijn hier hele strenge regels voor en/of doen sws online printshops dit niet? Alvast bedankt voor de aandacht.

Heb de reviews gedaan maar ik heb bij de review over de ghd wel last gehad van rare auto correcties zag ik 😋
Haha top, dankjewel voor de mooie review :thumb:

Helaas kunnen wij klantenreviews niet aanpassen dus die zal zo moeten blijven staan (of je moet al een nieuwe review submitten). Is verder niet zo'n big deal, ik denk dat alles wel duidelijk is.

Oke... Even een vraagje. (geen idee of ik precies hier goed zit, zo niet laat me even weten waar ik deze vraag dan wel kan posten) Ik wil mijn homegym wat aankleden met voor mooie motiverende posters (je kent ze wel Arnold in zijn top tijd en wat mooie dames aan de muur) Maar ik kan nergens echt mooie posters vinden online. Wat ik wel vind zijn zijn mooie afbeeldingen op het net die ik zef zou kunnen vergoten zonder kwaliteits verlies enz. enz. NU de vraag. Mag je een foto van het internet plukken en die laten afdrukken tot een poster door een online printshop voor mijn eigen homegym? Of zijn hier hele strenge regels voor en/of doen sws online printshops dit niet? Alvast bedankt voor de aandacht.
Overal zitten auteursrechten op, maar niemand zal weten dat jij die poster ̶b̶o̶v̶e̶n̶ ̶j̶e̶ ̶b̶e̶d̶ in je gym hebt hangen.

Haha top, dankjewel voor de mooie review :thumb:

Helaas kunnen wij klantenreviews niet aanpassen dus die zal zo moeten blijven staan (of je moet al een nieuwe review submitten). Is verder niet zo'n big deal, ik denk dat alles wel duidelijk is.
Wordt de bestaande dan overschreven oid?

Overal zitten auteursrechten op, maar niemand zal weten dat jij die poster ̶b̶o̶v̶e̶n̶ ̶j̶e̶ ̶b̶e̶d̶ in je gym hebt hangen.
Behalve dan de gene die het zou printen/drukken voor me. Ennnnn boven mijn bed in mijn gym??? Bankdrukken in bed??? beddrukken? :rolleyes::p

De kans dat de uitbater van het printcentre gaat klikken bij Arnold is idd reëel

De kans dat de uitbater van het printcentre gaat klikken bij Arnold is idd reëel
yep daar ben ik ook wel bang voor ja. Dan weer mijn oude schilderspullen van zolder halen en maar wat in elkaar flantsen

Back
Naar boven