XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Bij Sportbay, was een aanbieding van 130 euro. Nu naar 180 euro.

Ik had een bon van 35 euro. 100 euro vond ik een leuk bedrag. 180 vind ik erg fors voor de kwaliteit

Vandaag eindelijk eens een beetje tijd over. Dus maar eens de PU pad's op de nieuwe mbx-660-2.0 gemonteerd. Ziet er zeer gelikt uit moet ij zeggen en voelt ook prima aan.
1000029393.jpg

Verder heb ik nog een nieuwigheidje op de kop weten te tikken, de ATX GHD 820!
Wat een beest van een ding zeg, en die verstelling is echt superhandig 😀
1000029404.jpg

Deze is dan in plaats van mijn ATX Torso Trainer welke ik in de verkoop heb staan nu.

Vandaag eindelijk eens een beetje tijd over. Dus maar eens de PU pad's op de nieuwe mbx-660-2.0 gemonteerd. Ziet er zeer gelikt uit moet ij zeggen en voelt ook prima aan.
1000029393.jpg

1000029404.jpg

Deze is dan in plaats van mijn ATX Torso Trainer welke ik in de verkoop heb staan nu.
Nice upgrades! 💪

Reviews zijn altijd welkom :cool:

1000029393.jpg

1000029404.jpg

Is het bankje ook echt een vooruitgang ten opzichte van de vorige versie? En dan heb ik het niet over het hoofdkussen.

Is het bankje ook echt een vooruitgang ten opzichte van de vorige versie? En dan heb ik het niet over het hoofdkussen.
Ik vind het zeker wel een vooruitgang.
Verbetering in het verstellen van zowel de zitting als rugleuning. Geen metaal op metaal meer. De extra adapter achter voor de verlenging of bvb de buik accessoire.
Evt de PU pad's dus. Minder speling op de adapters wanneer er een accessoire in zit.
En de beste verbetering vind ik de steun voor de vlakke stand dat deze niet meer naar beneden valt als je de rugleuning omhoog zet

Ik vind het zeker wel een vooruitgang.
Verbetering in het verstellen van zowel de zitting als rugleuning. Geen metaal op metaal meer. De extra adapter achter voor de verlenging of bvb de buik accessoire.
Evt de PU pad's dus. Minder speling op de adapters wanneer er een accessoire in zit.
En de beste verbetering vind ik de steun voor de vlakke stand dat deze niet meer naar beneden valt als je de rugleuning omhoog zet

Na een maand of 2 moet ik ook zeggen dat de nieuwe attachments ook echt niet te onderschatten zijn. De biceps curl option is same same, maar de extension/curl en vooral de chest fly zijn echt een grote upgrade.

Zeker die chest fly had ik eigenlijk gewoon voor de heb gekocht, maar gebruik ik elke chest day en ik heb ook echt het idee dat m'n chest voller oogt. De vorige versie was echt onbruikbaar voor mij, kreeg last van mn schouders. Deze is echt super. Ik zet mijn bankje in decline en de zitting ook schuin zodat de rom wat groter is dan gewoonlijk, echt top!

Afgelopen week een powercage van Barbarian line gekocht via marktplaats. Ik had eerst de barbarian line squat stands maar dit is een stuk fijner. Echt gebouwd als een huis, ben er enorm blij mee.

Bijlagen

• 60a11b1e-00b7-42c5-ba87-d7eb0ef98517.jpeg
    60a11b1e-00b7-42c5-ba87-d7eb0ef98517.jpeg
    90,7 KB · Weergaven: 88
Mooi ding

Mega blij met m'n homegym! Wil uiteindelijk denk ik nog een pulley station toevoegen - links vóór de airbike. Op langere termijn wil ik dit hok een beter dak geven, de muren netjes maken en de vloer egaliseren, maar daar heb ik nu geen geld voor. Rechts komt ook nog een platform voor de stones, maar ik ben nog niet sterk genoeg om ze te liften dus dat heeft sowieso geen haast haha.

WhatsApp Image 2024-05-06 at 14.31.38 (1).jpeg

Prima ruimte maar groeit er nu een plant naar binnen?

• Haha
Waarderingen: GruX
Heeft iemand hier toevallig ervaring met de Toorx sissy squat of met het merk toorx in general? Ding ziet er erg goed uit en is gunstig geprijsd, maar ik kan er werkelijk waar niks over terugvinden.

Ken het merk niet maar ziet er wel goed uit. Ik zie prijzen van 299,-. Heb jij 'm ergens goedkoper gezien?

Ken het merk niet maar ziet er wel goed uit. Ik zie prijzen van 299,-. Heb jij 'm ergens goedkoper gezien?
Voor "commercial" heb ik er geen goedkoper gezien. Het is een smak geld, daarom koop ik hem ook niet zonder reviews o.i.d😔. Heb ook al de fitwinkels in de buurt gebeld, maar ze hebben hem allemaal niet in de showroom staan.

Prima ruimte maar groeit er nu een plant naar binnen?
Jazeker, dak is een niet helemaal dekkende golfplaat haha. Zodra er weer geld is ga ik een fatsoenlijk dak laten bouwen en de boel wellicht wat isoleren. Dit wordt pittig in de winter.

Edit: platform voor stones gebouwd. Die komt er nog ergens bij, ge hem ook aan de muur vastschroeven

1000022017.jpg

Voor "commercial" heb ik er geen goedkoper gezien. Het is een smak geld, daarom koop ik hem ook niet zonder reviews o.i.d😔. Heb ook al de fitwinkels in de buurt gebeld, maar ze hebben hem allemaal niet in de showroom staan.
De ATX Sissy Squat is iets goedkoper en bovendien écht commercieel gecertificeerd (en ook nog eens iets zwaarder uitgerust voor een iets lagere prijs) :cool:

Momenteel niet op voorraad, hopelijk binnen een maand wel weer. Prijs gaat vanaf de volgende levering trouwens ook nog een klein beetje omlaag.

De ATX Sissy Squat is iets goedkoper en bovendien écht commercieel gecertificeerd (en ook nog eens iets zwaarder uitgerust voor een iets lagere prijs) :cool:

Momenteel niet op voorraad, hopelijk binnen een maand wel weer. Prijs gaat vanaf de volgende levering trouwens ook nog een klein beetje omlaag.

Alleen zijn nou net de beenrollen niet verstelbaar toch? Die wil je zo dicht mogelijk tegen de enkel hebben zodat je lijnrecht staat om de sheer force op de knieën zo laag mogelijk te houden.

Mocht die roller wel verstelbaar zijn dan koop ik sowieso deze

Laatst bewerkt:
Die van de ATX Pro Sissy Squat zijn wel verstelbaar dacht ik?

Terug
Naar boven