Niels_1992
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 461
- Lengte
- 2m02
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice upgrades! 💪Vandaag eindelijk eens een beetje tijd over. Dus maar eens de PU pad's op de nieuwe mbx-660-2.0 gemonteerd. Ziet er zeer gelikt uit moet ij zeggen en voelt ook prima aan.
![]()
Verder heb ik nog een nieuwigheidje op de kop weten te tikken, de ATX GHD 820!
Wat een beest van een ding zeg, en die verstelling is echt superhandig 😀
![]()
Deze is dan in plaats van mijn ATX Torso Trainer welke ik in de verkoop heb staan nu.

Haha, mag ik t eerst ff allemaal een tijdje gebruiken? 🤣
Is het bankje ook echt een vooruitgang ten opzichte van de vorige versie? En dan heb ik het niet over het hoofdkussen.Vandaag eindelijk eens een beetje tijd over. Dus maar eens de PU pad's op de nieuwe mbx-660-2.0 gemonteerd. Ziet er zeer gelikt uit moet ij zeggen en voelt ook prima aan.
![]()
Verder heb ik nog een nieuwigheidje op de kop weten te tikken, de ATX GHD 820!
Wat een beest van een ding zeg, en die verstelling is echt superhandig 😀
![]()
Deze is dan in plaats van mijn ATX Torso Trainer welke ik in de verkoop heb staan nu.
Vooruit danHaha, mag ik t eerst ff allemaal een tijdje gebruiken? 🤣
Zoals je weet schrijf ik eigenlijk altijd wel een review.

Ik vind het zeker wel een vooruitgang.Is het bankje ook echt een vooruitgang ten opzichte van de vorige versie? En dan heb ik het niet over het hoofdkussen.
Ik vind het zeker wel een vooruitgang.
Verbetering in het verstellen van zowel de zitting als rugleuning. Geen metaal op metaal meer. De extra adapter achter voor de verlenging of bvb de buik accessoire.
Evt de PU pad's dus. Minder speling op de adapters wanneer er een accessoire in zit.
En de beste verbetering vind ik de steun voor de vlakke stand dat deze niet meer naar beneden valt als je de rugleuning omhoog zet
Zo gebruik ik deze ook idd, zalige oefening om als laatste nog ff te doen!Ik zet mijn bankje in decline en de zitting ook schuin zodat de rom wat groter is dan gewoonlijk, echt top!
Voor "commercial" heb ik er geen goedkoper gezien. Het is een smak geld, daarom koop ik hem ook niet zonder reviews o.i.d😔. Heb ook al de fitwinkels in de buurt gebeld, maar ze hebben hem allemaal niet in de showroom staan.Ken het merk niet maar ziet er wel goed uit. Ik zie prijzen van 299,-. Heb jij 'm ergens goedkoper gezien?
Jazeker, dak is een niet helemaal dekkende golfplaat haha. Zodra er weer geld is ga ik een fatsoenlijk dak laten bouwen en de boel wellicht wat isoleren. Dit wordt pittig in de winter.Prima ruimte maar groeit er nu een plant naar binnen?
De ATX Sissy Squat is iets goedkoper en bovendien écht commercieel gecertificeerd (en ook nog eens iets zwaarder uitgerust voor een iets lagere prijs)Voor "commercial" heb ik er geen goedkoper gezien. Het is een smak geld, daarom koop ik hem ook niet zonder reviews o.i.d😔. Heb ook al de fitwinkels in de buurt gebeld, maar ze hebben hem allemaal niet in de showroom staan.

De ATX Sissy Squat is iets goedkoper en bovendien écht commercieel gecertificeerd (en ook nog eens iets zwaarder uitgerust voor een iets lagere prijs)
![]()
ATX Sissy Squat - Fitness Seller
Compact Sissy Squat toestel voor een effectieve training van de benen en billen. Met een in hoogte verstelbaar kussen.www.fitness-seller.nl
Momenteel niet op voorraad, hopelijk binnen een maand wel weer. Prijs gaat vanaf de volgende levering trouwens ook nog een klein beetje omlaag.