XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Die van de ATX Pro Sissy Squat zijn wel verstelbaar dacht ik?
Die vind ik weer erg duur, plus die "paal" waar het kniekussen opzit zorgt dat hij net niet lekker op te bergen is :(

Sweatbox the third!!

Na vechtscheiding van 2,5 jaar and still going, woon ik nu sinds 3 weken in een nieuwe woning, nieuw dorp en dus met een nieuwe homegym.
Tweede locatie / derde gym.

Kleiner/compacter dan de vorige, meer puzzelboek, maar… ik heb nog steeds mijn homegym.

En dat is 1 van mijn wensen bij de verhuis dat dit mogelijk was.

Ik haat mensen rondom me, train al 11 jaar op mijn 1tje en ben dit zo gewoon dat ik liever helemaal niks meer doe dan naar een commerciële gym te moeten.

Wie me een beetje volgt weet dat het laatste jaar zo goed als niks training is geweest. Wou eerst het gedoe met huis enzo deels achter de rug hebben dan een 312e herstart van het trainen te doen.

Sweatbox the third is zo goed als in orde nu en overweeg om stilletjesaan te beginnen.

Maar kom, voor deze zever is niemand hier, dus foto’s nu 😁

IMG_6866.jpeg
IMG_6865.jpeg
IMG_6864.jpeg
IMG_6864.jpeg
IMG_6863.jpeg
IMG_6862.jpeg

Sweatbox the third!!

Na vechtscheiding van 2,5 jaar and still going, woon ik nu sinds 3 weken in een nieuwe woning, nieuw dorp en dus met een nieuwe homegym.
Tweede locatie / derde gym.

Kleiner/compacter dan de vorige, meer puzzelboek, maar… ik heb nog steeds mijn homegym.

En dat is 1 van mijn wensen bij de verhuis dat dit mogelijk was.

Ik haat mensen rondom me, train al 11 jaar op mijn 1tje en ben dit zo gewoon dat ik liever helemaal niks meer doe dan naar een commerciële gym te moeten.

Wie me een beetje volgt weet dat het laatste jaar zo goed als niks training is geweest. Wou eerst het gedoe met huis enzo deels achter de rug hebben dan een 312e herstart van het trainen te doen.

Sweatbox the third is zo goed als in orde nu en overweeg om stilletjesaan te beginnen.

Maar kom, voor deze zever is niemand hier, dus foto’s nu 😁

Bekijk bijlage 627921Bekijk bijlage 627922Bekijk bijlage 627923Bekijk bijlage 627923Bekijk bijlage 627924Bekijk bijlage 627925
Prima setup zo. Nog even een opbergrek tegen de muur voor de bars en het is af.

Maandag voor de eerste maal in mijn homegym getraind, wegens afwezige trainingspartner en teveel volk in de gym
er is nog een grote spiegel in bestelling, alsook nog wat extra schijven van 5kg om 37,5kg dumbbells te maken

Hier een filmpje hoe het er momenteel bij staat

Laatst bewerkt:
Maandag voor de eerste maal in mijn homegym getraind, wegens afwezige trainingspartner en teveel volk in de gym
er is nog een grote spiegel in bestelling, alsook nog wat extra schijven van 5kg om 37,5kg dumbbells te maken

Bekijk bijlage 628489
Ziet er goed uit hoor allemaal! Airco,kacheltje. Leuke spullen voor de beentjes. Mooi rackie ook. Mag je trots op zijn

Bekijk bijlage 628489
Mooi!

Wat is de maandelijkse contributie en ben je ook in het weekeind 's avonds open?

Ziet er goed uit hoor allemaal! Airco,kacheltje. Leuke spullen voor de beentjes. Mooi rackie ook. Mag je trots op zijn
Thx! Helaas brand de kachel meer dan de airco met dit lekker weertje

Matige kwaliteit filmpje maar wel een aardige impressie. Vergeet altijd weer echt goede foto's te maken als ik aan t trainen ben. Dumbbell rack en nog wat cages en pulley staan niet op t filmpje

Matige kwaliteit filmpje maar wel een aardige impressie. Vergeet altijd weer echt goede foto's te maken als ik aan t trainen ben. Dumbbell rack en nog wat cages en pulley staan niet op t filmpje

Bekijk bijlage 628514
Die kerels mogen wel wat testosteron bij spuiten.

Back
Naar boven