ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar zijn de blikken kanon?
Deze training stond in het teken van Leffe blond, Chardonnay en Limoncello, de begeleiders van, een verder gezonde, vismaaltijd.
Steigerbuis constructie!Nieuw speelgoed!
De ATX belt squat attachment
Morgen voor het eerst proberen. Ik heb eerder een revolt belt squat gehaald. Dat voelde echt ruk. Ik hoop dat een langere lever ook voor een minder forward pull zorgt. Het ding is natuurlijk giga tisch lomp, maar ik heb een (vind ik zelf) geniale hack bedacht zodat het ding keurig op te ruimen is.![]()
Ik heb namelijk de weight horns niet met bouten vastgezet, maar met draaiknoppen van m'n lever arms! Daardoor kan ik na elke sessie snel de weight horns eraf schroeven en de arm zelf aan het rack laten zitten.
![]()
De kickstand is wel echt achterlijk klein. Ik ben erg lang, maar er had voor mij net zo goed geen kickstand op kunnen zitten. Ik verhoog de kickstand met een aantal 10kg schijven van mn ironmaster dumbbells. Die schuiven in elkaar en door het gewicht is dat erg stabiel. Morgen zal ik daar een foto van maken en mijn bevindingen plaatsen.
Ik moet nog ff bedenken hoe ik handvaten erop ga fabriceren. Mocht iemand een idee hebben, shoot!
Ik vind hem hele goede ideeën hebben..Sorry, maar die Kaizen vindt ik toch zo'n grap...
Zijn eerste bedenksel was een goede met die extra roterende jammer arms.
Maar na dat succes is ie beetje doorgeslagen als je t mij vraagt...
Haha, showroom van noord Nederland 🤣Kunnen ze bij @Fitness Seller niet gewoon jouw homegym als showroom gaan gebruiken?💪
JaTrouwens, ik weet niet of ik het al een keer gevraagd, maar die andere kussens voor de mbx-660, heb je het gevoel daar meer "grip" op te hebben tijdens bench?