MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Euy heb vraagje
Een halterstang met gewichten, halterbank, 2 set dumbbells is genoeg voor mij? Ben 14 jaar dus train niet al te veel

het liefst naar de sportschool. (maak je meeste progressie) op je 14e kom je daar wel binnen. vraag aan je ouders of je mag:P

Ik zit al op de sportschool maar wil ook thuis trainen vandaar..

als je 1000 euro Kan/mag/wil besteden kan je ff bij fitness-seller kijken. ze hebben een heel mooi powerrack staan. met alles erbij en dr op. als ik de ruimte had had ik heet gekocht ;)

Nog 2 paar 15 en 20 kg schijven kunnen vinden van hetzelfde merk als mijn andere schijven:

ev6k3n.jpg

Bodycraft weg gedaan en het barbarian bankje gekocht. Voelt veel steviger aan.

dgjl3d.jpg

En ik was het zat dat alle schijven en bands door de hele kamer lagen. Standaard schijven stands zijn imo niet altijd even praktisch. Beetje creatief met hout en je hebt 2 praktische huisjes voor al je schijven en bands voor een euro of 12 per stuk:
261btbk.jpg

24l52lh.jpg

Functioneel en ruimtebesparend :thumbs:

Nog 2 paar 15 en 20 kg schijven kunnen vinden van hetzelfde merk als mijn andere schijven:

ev6k3n.jpg

Bodycraft weg gedaan en het barbarian bankje gekocht. Voelt veel steviger aan.

dgjl3d.jpg

En ik was het zat dat alle schijven en bands door de hele kamer lagen. Standaard schijven stands zijn imo niet altijd even praktisch. Beetje creatief met hout en je hebt 2 praktische huisjes voor al je schijven en bands voor een euro of 12 per stuk:
261btbk.jpg

24l52lh.jpg

Leuk gedaan man! Cool rack en bankje heb je (ik heb dezelfde!)
2jch3r8.jpg

Lol je hebt die achterste poot van je bankje verkeerd om, zo kan ie niet rijden :P

Leuk gedaan man! Cool rack en bankje heb je (ik heb dezelfde!)

Lol je hebt die achterste poot van je bankje verkeerd om, zo kan ie niet rijden :P

Scherp :), was al benieuwd om het iemand op zou vallen. Ik had hem eerst juist gemonteerd, maar dan lig je net te ver van de steunen voor de incline bench. Als je hem omdraait gaat het beter :).

Netjes gedaan!

super! wat gebruiken jullie als vloerbedekking/bescherming?

Ik heb voor in mn newe homegym wat matten uit een sportschool gehaald.
Nieuwstaat eigenlijk. 1,50 x 1,00
waren 10euro per stuk. Kosten ergens in de 40euro bij fitness seller.
Ze staan op marktplaats. Volgens mij had ie er nog meer.

Omdat daar veel meer apparatuur is. wanneer je weinig ruimte/geld/spullen/matrialen hebt kun je bepaalde oefeningen niet doen. :o

Alsof je veel apparatuur nodig hebt.

Met een barbell, rack, bench en schijven heb je al genoeg om groot en sterk te worden. Ik snap dat jij dure buikspier apparaatjes nodig hebt en biceps curl machine maar eigenlijk is dat overbodig ;)

Omdat daar veel meer apparatuur is. wanneer je weinig ruimte/geld/spullen/matrialen hebt kun je bepaalde oefeningen niet doen. :o
Je weet echt niet beter, toch ?
ik kan thuis zo trainen dat alles behandeld word (spieren) , geen enkel probleem...

Terug
Naar boven