spqmen
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euy heb vraagje
Een halterstang met gewichten, halterbank, 2 set dumbbells is genoeg voor mij? Ben 14 jaar dus train niet al te veel
Nog 2 paar 15 en 20 kg schijven kunnen vinden van hetzelfde merk als mijn andere schijven:
![]()
Bodycraft weg gedaan en het barbarian bankje gekocht. Voelt veel steviger aan.
![]()
En ik was het zat dat alle schijven en bands door de hele kamer lagen. Standaard schijven stands zijn imo niet altijd even praktisch. Beetje creatief met hout en je hebt 2 praktische huisjes voor al je schijven en bands voor een euro of 12 per stuk:
![]()
![]()

Leuk gedaan man! Cool rack en bankje heb je (ik heb dezelfde!)
Lol je hebt die achterste poot van je bankje verkeerd om, zo kan ie niet rijden![]()
, was al benieuwd om het iemand op zou vallen. Ik had hem eerst juist gemonteerd, maar dan lig je net te ver van de steunen voor de incline bench. Als je hem omdraait gaat het beter
.het liefst naar de sportschool. (maak je meeste progressie) op je 14e kom je daar wel binnen. vraag aan je ouders of je mag![]()
Gewoon een wat dikker vloerbedekking...super! wat gebruiken jullie als vloerbedekking/bescherming?

Waarom zou je in een commerciele gym meer progressie maken?

super! wat gebruiken jullie als vloerbedekking/bescherming?

Omdat daar veel meer apparatuur is. wanneer je weinig ruimte/geld/spullen/matrialen hebt kun je bepaalde oefeningen niet doen.![]()
Omdat daar veel meer apparatuur is. wanneer je weinig ruimte/geld/spullen/matrialen hebt kun je bepaalde oefeningen niet doen.![]()

Je weet echt niet beter, toch ?Omdat daar veel meer apparatuur is. wanneer je weinig ruimte/geld/spullen/matrialen hebt kun je bepaalde oefeningen niet doen.![]()