AndroidHealthClinic

Top 2000

  • Topic starter LM
  • Startdatum
  • Reacties 181
  • Weergaven 13K
  • Volgers 16

Bezoekers in dit topic

Donny
 
Meer van er is overal wel wat van te vinden. Sommige mensen noemen het een tenenkrommend media event en anderen vinden het (o.a. vanwege herinneringen) iets leuks. Is voor mij heel.simpel, ik luister of luister niet. Zal mij verder een rotzorg zijn wie wel of niet erin komt.
Ik vind het zelf altijd wel leuk om te zien of de nummers waarop ik heb gestemd het hebben gehaald en of er nog flinke stijgers en dalers tussen zitten, maar lig er niet wakker van. Ook vind ik het wel leuk om te zien wanneer onderwaardeerde muziek ineens in de Top 2000 komt (Iron Maiden stond er bijv. 7 jaar geleden niet in, nu inmiddels 3 nummers.) :D
 
Apart dingetje. Wij zouden Danny nooit uitspreken als Denny. Maar goed, we zijn jullie Oostenrijkers. 🤭
 
Apart dingetje. Wij zouden Danny nooit uitspreken als Denny. Maar goed, we zijn jullie Oostenrijkers. 🤭
Cees. Kees of Sees.
Mary. Mirry of Mary.
Charles. Sjarrel of Charles.
 
Potato Potato
Tomato Tomato
 
Apart dingetje. Wij zouden Danny nooit uitspreken als Denny. Maar goed, we zijn jullie Oostenrijkers. 🤭
Zo grappig, dat vlaams. Woorden die uit het Engels afkomstig zijn uitspreken op z'n 'Nederlands', zoals voetbalmatch, fan, ban.
 
Danny van Bassie en Adriaan was ook Belg en was, idd, ook Danny.

Net als de vrouw van Cruijff :yarly:
 
In mijn dialect hebben we aardig wat verbasterde Franse woorden. Niet dat ik ze veel gebruik. Zoals jullie weten heb ik niets met killerbilletjes.
 

Weer niet gelukt King Crimson, Porcupine Tree en iets anders dan Paranoid van Black Sabbath erin te krijgen. :sad:
 

Weer niet gelukt King Crimson, Porcupine Tree en iets anders dan Paranoid van Black Sabbath erin te krijgen. :sad:
Black Sabbath verbaast me wel, maar van procupine tree nog nooit gehoord en king crimson zijn flinke blockers op youtube (aka geen andere kunnen hun muziek spelen, ook geen covers of informatieve videos) waardoor de nieuwere generatie ze ook niet meer te horen krijgt als het niet van huis uit is
 
  • Sad
Waarderingen: BB_
Black Sabbath verbaast me wel, maar van procupine tree nog nooit gehoord en king crimson zijn flinke blockers op youtube (aka geen andere kunnen hun muziek spelen, ook geen covers of informatieve videos) waardoor de nieuwere generatie ze ook niet meer te horen krijgt als het niet van huis uit is
Black Sabbath verbaast mij juist niet, want dat is al 20 jaar zo, altijd alleen Paranoid. King Crimson heeft er in gestaan, maar is helaas uit de keuzelijst gehaald waardoor bijna niemand er op stemt. Vergeet niet dat de meeste mensen alleen maar nummertjes uit de keuzelijst aanklikken.

Waarschijnlijk hebben wij een verschillende smaak als je Porcupine Tree niet kent. Het is progressive rock. In de Snob 2000 stond Arriving Somewhere But Not Here vorig jaar op #1 en in de Arrow Classic Rock Top 500 op #9.

 
Ik hoorde deze vanochtend

moest aan dit topic denken
 
  • Sad
Waarderingen: BB_
Aflevering 3 van de Quiz op NPO 3.
 
Black Sabbath verbaast mij juist niet

Had me er nog nooit in verdiept, maar snap niet zo goed waarom. Black Sabbath heeft gewoon goede muziek gemaakt en was destijds enorm populair. Misschien dat de liefhebbers hiervan geen/minder interesse hebben in die Top 2000? Mijn persoonlijke favoriet van Black Sabbath is Falling off the edge of the world. Topplaat!

 
Had me er nog nooit in verdiept, maar snap niet zo goed waarom. Black Sabbath heeft gewoon goede muziek gemaakt en was destijds enorm populair. Misschien dat de liefhebbers hiervan geen/minder interesse hebben in die Top 2000? Mijn persoonlijke favoriet van Black Sabbath is Falling off the edge of the world. Topplaat!

Black Sabbath is geniaal, ik heb ze nog zien optreden (met Ozzy! :grinny:). War Pigs is mijn favo, moet je ook eens luisteren. Sabbath Bloody Sabbath is ook wel leuk.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
De Top 2000 is bekend!

LM zoals verwacht doen de overleden artiesten het weer goed.
1608243331173.png


Wat mooie stijgers:
1608243457547.png

1608243477834.png


Pink Floyd, Beatles, Yes, Alan Parsons Project helaas flink gedaald. Geen succes voor Black Sabbath en King Crimson.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Back
Naar boven