MuscleMeat

Top 3 irritaties in de Gym

thegoat

Novice
Waardering
7
Lengte
1m67
Massa
77kg
Vetpercentage
12%
Beste,
Ik vroeg mijn eigen af wat jullie zoal irriteerd in de sportschool.

Mijn top 3 is namelijk alsvolgt:

1. Mensen die te aanwezig zijn door gebrul en boze looks..terwijl ze geen juiste techniek of vorm toepassen

2.Het onnodig bezet houden van iets (bv smartphone gebruik op bankje)

3. In MIJN spiegel staan (haha;):D) zicht ontnemen als ik bezig ben met mijn oefening.

nou ben benieuwd..
Grtzz

1. mensen die mijn schijven/barbell jatten terwijl ik ermee bezig ben (komt vrijwel nooit voor maar toch).

2. mensen die voor me/achter me gaan staan waar ik bezig ben (zodat ik dus niet meer de ruimte heb voor de oefening, deadliften terwijl er iemand met zn kont voor me staat bijvoorbeeld)

3. mensen die gaan zeiken als ik met mijn telefoon zit/sta te rusten :o (al komt dit vrijwel nooit voor).

1. mensen die naar me kijken

2. mensen die tegen me praten

3. mensen die me negeren

1: Mensen die zichzelf non-stop lopen te bewonderen voor de spiegel, flexen, shirt optillen enzo.
2: Mensen die hun fucking gewicht niet terughangen (nekschot)
3: Mensen met halve ROM die daarna opscheppen over hoe zwaar ze oefeningen doen.

• Topic Starter Topic Starter
1. mensen die mijn schijven/barbell jatten terwijl ik ermee bezig ben (komt vrijwel nooit voor maar toch). 2. mensen die voor me/achter me gaan staan waar ik bezig ben (zodat ik dus niet meer de ruimte heb voor de oefening, deadliften terwijl er iemand met zn kont voor me staat bijvoorbeeld) 3. mensen die gaan zeiken als ik met mijn telefoon zit/sta te rusten :o (al komt dit vrijwel nooit voor).

haha Ja voor
nr 1. moet je misschien dat wenkbrauw dingetje oefenen van The rock..Haha

bij nr 2. begin ik al diep te zuchte.. haha

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

1. mensen die naar me kijken 2. mensen die tegen me praten 3. mensen die me negeren

totally agree

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

1: Mensen die zichzelf non-stop lopen te bewonderen voor de spiegel, flexen, shirt optillen enzo. 2: Mensen die hun fucking gewicht niet terughangen (nekschot) 3: Mensen met halve ROM die daarna opscheppen over hoe zwaar ze oefeningen doen.

nr. 3 is dus ook hetgeen waaraan ik me stoor..

oja sindskort train ik bij basic f...
iets watje daar alleen tegen komt is iemand die op zn slippers komt "sporten"
haha of een jongedame op een crosstrainer met haar handtas om HAHA:o

1) het squatrack is altijd bezet
2) de benchpress is altijd bezet
3) de bar zit helemaal onder de magnesium

ow wacht ik heb een homegym, nergens last van :D

1. Mensen die zich met me bemoeien
2. Bezet squatrek
3. Mensen die apparaten verschuiven en van de gym een hindernisbaan maken

1. Mensen die niet opruimen.
2. Mensen die zich bemoeien met mijn deadlift (ze vinden dat ik het verkeerd doe, omdat deadstops ???)
3. Mensen die denken dat ze bulken, maar eigenlijk ver onder onderhoud zitten en het gek vinden dat ze na 2 jaar nog hetzelfde ogen.

1 iemand die ineens een opstaande vlaggenstok krijgt in de gym.
2 vrouwen die iets bengekend in hun broek hebben (shemale?)
3 vrouwen die vies kijken als ik hun even visueel bestudeer

Grapje ik ga biet naar de gym :D

1 bodybuilders
2 luidruchtige irritante ecto's
3 mensen die supersetten en 3 verschillende dingen bezet houden

1 Mensen

1. spiegels
2. homo's (bodybuilders) die zichzelf in spiegel bewonderen of erger die de uitvoering van hun liftst beoordelen in een spiegel.
3. personeel wat zeikt wanneer je gewichten te veel geluid maken (deadlift bv.)

1. Mensen die een apparaat/set gewichten/ruimte onnodig lang in gebruik houden, vooral als ze gaan ouwehoeren met bekenden.
2. Wat RockOfAges zei, mensen die veel te veel dingen in gebruik houden met supersets. Komt gelukkig niet veel voor.
3. Mensen die een squatrack/powercage/etc. in gebruik houden voor oefeningen die ze daar niet zouden moeten doen.

1. Mensen die een apparaat/set gewichten/ruimte onnodig lang in gebruik houden, vooral als ze gaan ouwehoeren met bekenden.
2. Wat RockOfAges zei, mensen die veel te veel dingen in gebruik houden met supersets. Komt gelukkig niet veel voor.
3. Mensen die een squatrack/powercage/etc. in gebruik houden voor oefeningen die ze daar niet zouden moeten doen.

Ik voel me ook altijd een enorme douchebag als ik noodgedwongen seated MP in het squat rack moet doen. Maar ja, het alternatief is de smith. En dat is al helemaal kut met peren.

1.vrouwen met veel te veel deo of parfum die naast je komen staan (dan laat ik alles vallen en ga ik iets anders doen srs)
2.ecto's die denken dat ze Jay Cutler zijn
3.mensen die curlen in powercage

1. Alle mensen die klachten hebben over zware deadlifts.
2. Alle mensen die je spotten bij het bankdrukken, roepend "Ik help helemaal niks, HELEMAAL NIKS!!", maar ondertussen de stang half aan het rowwen zijn.
3. Alle mensen die meerdere barbells/dumbells bezet houden.

Beste,
Ik vroeg mijn eigen af wat jullie zoal irriteerd in de sportschool.

Mijn top 3 is namelijk alsvolgt:

1. Mensen die te aanwezig zijn door gebrul en boze looks..terwijl ze geen juiste techniek of vorm toepassen

2.Het onnodig bezet houden van iets (bv smartphone gebruik op bankje)

3. In MIJN spiegel staan (haha;):D) zicht ontnemen als ik bezig ben met mijn oefening.

nou ben benieuwd..
Grtzz

1. Lui die de vervoegingen van het werkwoord irriteren niet snappen

-

Laatst bewerkt:
mensen onder 1m70

Terug
Naar boven