AndroidHealthClinic

Top 3 irritaties in de Gym

Spongebob.jpg

1. Mensen boven de 190 met skinny armen, skinny benen.

2. "powerlifters" met straps van hun benen tot hun oren bijwijze van spreken en dan gaan deadliften met die extreme geluiden alsof ze ronnie coleman gewicht doen.

3. iedereen die onder 90kg weegt en een tanktop aan heeft. fk jullie skinny boys. het ziet er niet uit om een tanktop te dragen als je niet boven de 90kg komt. ( ik draag ook geen tanktop, dikke truien en trainen!)

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

:who:

2. "powerlifters" met straps van hun benen tot hun oren bijwijze van spreken en dan gaan deadliften met die extreme geluiden alsof ze ronnie coleman gewicht doen.

ok dus je mag pas geluid maken tijdens het liften als je ronnie kolenman gewicht doet ?

1. mensen die tegen je praten terwijl je met de oefening bezig bent (meestal vragen ze ; hoe vaak moet je nog? kerel, ik ben bezig zie je me shitface niet)

2. swaggots die met een kut uitvoering met meer gewicht de helft van mijn herhalingen doen (scheelt vaak maar weinig) en dan ook nog eens zwaar gespot worden en dan stoer de gewichten terugleggen en hopen dat ik het gezien heb. (train voor jezelf ecto)

3. dat is het enige, OHJA TE WEINIG GEILE WEIJVUN

1. groepjes van 4-5 voetballers/tokkies die een apparaat gerust een half uur bezet houden
2. half reppers
3. discussies over voeding, dunning kruger effect alles

Ja. Ga geen 'lichtweight' schreeuwen door heel de gym als je maar 150 lift.

wie schreeuwt er dan ook lichtweight

je moet jezelf toch wel mentaal opfokken , of je nu 50kg deadlift of 300. vrouwen mogen ook niet schreeuwen van jou ? de sportschool is potverdomme geen beauty salon

1. mensen die tegen je praten terwijl je met de oefening bezig bent (meestal vragen ze ; hoe vaak moet je nog? kerel, ik ben bezig zie je me shitface niet)

2. swaggots die met een kut uitvoering met meer gewicht de helft van mijn herhalingen doen (scheelt vaak maar weinig) en dan ook nog eens zwaar gespot worden en dan stoer de gewichten terugleggen en hopen dat ik het gezien heb. (train voor jezelf ecto)

3. dat is het enige, OHJA TE WEINIG GEILE WEIJVUN

dit!!!

alsof wij ronnie coleman zijn en zij tegen over ons wat willen bewijzen. train gewoon voor jezelf.

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

wie schreeuwt er dan ook lichtweight

je moet jezelf toch wel mentaal opfokken , of je nu 50kg deadlift of 300. vrouwen mogen ook niet schreeuwen van jou ? de sportschool is potverdomme geen beauty salon

nee schreeuwen mag niet. ga doe dat in je eigen kamer niet in de gym.

Erger me nergens aan, train niet tussen het sportschool plebs

dit!!!

alsof wij ronnie coleman zijn en zij tegen over ons wat willen bewijzen. train gewoon voor jezelf.

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

nee schreeuwen mag niet. ga doe dat in je eigen kamer niet in de gym.

ik tel altijd hardop tijdens het trainen, boeit me niet wat andere er van denken :) ze maken er wel grappen over maar ik weet dat ik zo de tel niet kwijt raak en op het juiste moment adem :rolleyes:

Mensen die niet (normaal) kunnen spotten.

Voor de rest niks eigenlijk.

Terug
Naar boven