AndroidHealthClinic

Top 3 irritaties in de Gym

1 Mensen die gewoon verder met hun oefeningen gaan als ik met ze sta te praten.
2 Mensen die bijdehand gaan doen als ze klaar met een set zijn en ik het gewicht van de stang haal.
3 Vrouwen die niet dankbaar zijn als ik ze help met spotten tijdens het squaten. Soms zelfs onbeleefd!

1 Mensen die gewoon verder met hun oefeningen gaan als ik met ze sta te praten.
2 Mensen die bijdehand gaan doen als ze klaar met een set zijn en ik het gewicht van de stang haal.
3 Vrouwen die niet dankbaar zijn als ik ze help met spotten tijdens het squaten. Soms zelfs onbeleefd!

hardoplachs

Geen idee, heb een homegym.

Ergerde me vroeger wel aan de temperatuur. Was in de winter vaak te warm en in de zomer ook.

-

Laatst bewerkt:
1. Mensen boven de 190 met skinny armen, skinny benen.

2. "powerlifters" met straps van hun benen tot hun oren bijwijze van spreken en dan gaan deadliften met die extreme geluiden alsof ze ronnie coleman gewicht doen.

3. iedereen die onder 90kg weegt en een tanktop aan heeft. fk jullie skinny boys. het ziet er niet uit om een tanktop te dragen als je niet boven de 90kg komt. ( ik draag ook geen tanktop, dikke truien en trainen!)

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

:who:

Waarom ben jij zo bezig met het checken van andere kerels? Kun je beter in de bananenbar doen man, misschien moet je de focus even op jezelf leggen als je gaan sporten. Jij bent ook begonnen als een luciferhoutje.

Waarom ben jij zo bezig met het checken van andere kerels? Kun je beter in de bananenbar doen man, misschien moet je de focus even op jezelf leggen als je gaan sporten. Jij bent ook begonnen als een luciferhoutje.

Deels mee eens. Iedereen moet lekker z'n ding doen. Maar liep jij in een Gold's Gym laaguitgesneden tanktop toen je 75kg woog? Het ziet er gewoon echt niet uit. Uberhaupt niet naar mijn mening, maar onder de 100kg als helemáál niet. En je ziet het steeds vaker.
Je denkt dat je super sayen bent, maar je ziet er uit als een nichterige vagina.

Het doet mij altijd hier aan denken:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 mensen die klagen over andere mensen in de sportschool, neem dan een homegym
2 mensen die klagen over andere mensen die klagen over mensen in de sportschool
3 mensen die klagen in het algemeen, zonde van de tijd

1 mensen die klagen over andere mensen in de sportschool, neem dan een homegym
2 mensen die klagen over andere mensen die klagen over mensen in de sportschool
3 mensen die klagen in het algemeen, zonde van de tijd

Net zoals jij nu klaagt over mensen? Nee oke. Gotcha! :thumb:

1. spagetti barbells
2. Bodybuilders (hiermee bedoel ik die mensen die een ziekelijke drang hebben om overal te flexen en tussen elk setje hun bicep in elke spiegel moeten bewonderen.
3. instructeurs

Leuke jongens die niet naar me kijken als ik train :(

Zware gewichten. :(
Sjouw me de pl**ris.

• Like
Waarderingen: mat
Deels mee eens. Iedereen moet lekker z'n ding doen. Maar liep jij in een Gold's Gym laaguitgesneden tanktop toen je 75kg woog? Het ziet er gewoon echt niet uit. Uberhaupt niet naar mijn mening, maar onder de 100kg als helemáál niet. En je ziet het steeds vaker.
Je denkt dat je super sayen bent, maar je ziet er uit als een nichterige vagina.

Het doet mij altijd hier aan denken:

Terug
Naar boven