XXL Nutrition

Totaal nutteloos topic, Rise of The Ericr's

  • Topic starter EricR
  • Startdatum
  • Reacties 146
  • Weergaven 4K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Dit is mijn topic!! Mikki mag pas weer een topic krijgen als er een naaktserie komt.
 
Dit is mijn topic!! Mikki mag pas weer een topic krijgen als er een naaktserie komt.

Dan wordt lionel jaloers. Dus helaas, u gaat direct naar de gevangenis, u ontvangt geen creatine en Mikki wordt niet gedeelt. :cool:
 
Laatst bewerkt:
Monsterspelling, 'gedeelt'?
 
Een typo (of gebrekkige beheersing van het ABN van mijn kant) maken mijn punt niet minder waar kerel. :sukkeltje:
 
Monster aanpassing van je posting. ;)
 
Ja, maar 't was al te laat, de "Laatst aangepast door .." regel stond er al.

Ik zet de typo wel weer terug. :(
 
Dit topic maakt al evenveel kans als ik bij Mikki...
 
Er komt een moment in je leven waarop je je afvraagt: waar sta ik momenteel. De meeste mensen hebben dat rond hun 50e. Eric is al iets eerder aan de beurt. Geeft niets.
 
Trust me, dat afvragen begint al in de 30 voor de meesten. Talking Heads met het nummer Once In a Lifetime is daar een goed voorbeeld van.
 
Het was ook een grapje. Een normaal mens vraagt zich dat inderdaad al eerder af. Een beetje reflectie zorgt er alleen maar voor dat je betere keuzes maakt.
 
En toen ging je schoothondje Hans onbedaarlijk lachen.
 
Ja. :) maar het is niet m'n schoothondje.
 
een preutelikker?
 
Dit is idd een totaal nutteloos topic.. Op die leeftijd nog van dit soort topics nodig???
 
Dit is idd een totaal nutteloos topic.. Op die leeftijd nog van dit soort topics nodig???

Iemand moet DBC's zelfverheerlijkingstopics nu opvangen. :thumbup:
 
die hoogteziekte komt vrij laat opzetten...
 
Back
Naar boven