AndroidHealthClinic

Totally Noob (Powertraining)

Evoke

Cool Novice
Waardering
1
Hello mensen,

Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik een totale noob ben op het gebied van vlees-kwekerij :D

Ik ga hier dus enkele vragen neerpoten waar jullie hopelijk kunnen op antwoorden.

Korte samenvatting van mijn nogal "sober" lichaam.

Leeftijd : 27j
Lengte : 1.78m
Gewicht : 62kg

Spieren : Beetje buikspieren en armspieren door respectievelijk sit-ups te doen en door veel te roeien (vroeger hobby van mij)

Nu zou ik graag wat meer spieren krijgen om er "aantrekkelijker" uit te zien en vooral borstspieren. Maar ze hebben mij aangeraden om heel men lichaam ineens onder handen te nemen.

Ook zou ik wat willen/moeten aankomen om dit alles in een mooie vorm te krijgen. Ik wil er ni uitzien gelijk een gespierd potlood dus :o

Mijn lichaam heeft dus niet de gewoonte om aan te komen, ook al eet ik elke dag 3 porties fritten metde vettigste troep die je je kan inbeelden.

Ik zou dus graag :

- Eerst en vooral jullie mening en advies willen wat het beste voor mij is

- Willen aankomen

- Een [Link niet meer beschikbaar] krijgen zoals op de link.Da gaat me misschien ni lukken, maar wil toch die richting uitgaan

- Een fitness vinden in het Noorden van Antwerpen (Kapellen, Ekeren, Hoevenen en omstreken) waar ik dit kan verwezelijken.

Mijn vriendin zou ook graag meegaan, dus liefst een fitness waar de meiskes ook terecht kunnen.

Alvast Bedankt !

Ben

start met een Fullbody workout. Zoek eens op hst of rippetoe hier op dit forum en je zult flink wat info krijgen. Lees verder de sticky's over voeding en dan ben je al een heel eind op weg.
De friet zou ik voortaan maar laten liggen. start maar eens met 6x per dag te eten en probeer is wat rijst, pasta, kip, vis, broccoli, bonen, eieren, kwark, brinta etc aan je dieet toe te voegen

• Topic Starter Topic Starter
start met een Fullbody workout. Zoek eens op hst of rippetoe hier op dit forum en je zult flink wat info krijgen. Lees verder de sticky's over voeding en dan ben je al een heel eind op weg.
De friet zou ik voortaan maar laten liggen. start maar eens met 6x per dag te eten en probeer is wat rijst, pasta, kip, vis, broccoli, bonen, eieren, kwark, brinta etc aan je dieet toe te voegen

Ik zal morgen eens rondkijken op het forum se ;)

Die fritten eet ik niet hoor, maar het was maar een voorbeeld zodat jullie weten dat ik langs geen kantan aankom wat ik ook eet.

Kan ik ook eiwit-poederkes nemen om zowat meer eiwitten binnen te krijgen? Zoja, welke raden jullie aan?

Die fritten eet ik niet hoor, maar het was maar een voorbeeld zodat jullie weten dat ik langs geen kantan aankom wat ik ook eet.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar in feite kan dat niet (tenzij je één of andere aandoening hebt, wat wss niet zo is). Als je niet aankomt eet je niet genoeg. Als je altijd meer en meer gaat eten zal je sowiso op een bepaald moment genoeg eten om aan te komen.

Ik snap wel wat je bedoelt, maar in feite kan dat niet (tenzij je één of andere aandoening hebt, wat wss niet zo is). Als je niet aankomt eet je niet genoeg. Als je altijd meer en meer gaat eten zal je sowiso op een bepaald moment genoeg eten om aan te komen.

Kheb het em ook al gezegd :D

Ik eet elke maaltijd zoveel tot ik echt genoeg heb en niet meer kan.... :o

Kan ik ook eiwit-poederkes nemen om zowat meer eiwitten binnen te krijgen? Zoja, welke raden jullie aan?

Niet nodig...

Ik heb ook altijd gevreten wat ik kon en toch niet aangekomen... maar sinds ik erop let en meer eet en dan vooral goede voeding kom ik WEL aan... gewoon goed eten. Eet in het begin extreem veel zodat je eerst es massa aankomt, gaat het snelste door ff schijt te hebben aan je vetpercentage (al eet je beter goede voeding dan teveel vet):D

Houd het voor trainen ff bij basisoefeningen tot je wat massa hebt. kijk dan hoe je verder wilt gaan trainen.

succes

Je denkt dat je nu veel eet, prepare to eat 150% more!

maar ook 6 a 7 keer op een dag:D?....vreet nu eens 6 tot 7 keer op een dag flink eiwitten ( kwark, eieren, er staan er al een hoop genoemd in de eerste reactie in dit topic:D)....dan is het precies zoals Flying Fox, dat moet je wel aankomen:D tenzij je 2 lintwormen hebt misschien:D

http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/voedingsplan-voor-gewichtstoename-71310/

kijk hier eens voor hoeveel kcal je nodig hebt om aan te kunnen komen. veel mensen komen niet aan omdat ze het simpel weg niet wekenlang kunnen volhouden boven onderhoud te eten.

Ik zal da is allemaal lezen, en trachten toe te passen ook

maar ook 6 a 7 keer op een dag:D?....vreet nu eens 6 tot 7 keer op een dag flink eiwitten ( kwark, eieren, er staan er al een hoop genoemd in de eerste reactie in dit topic:D)....dan is het precies zoals Flying Fox, dat moet je wel aankomen:D tenzij je 2 lintwormen hebt misschien:D

Nee soms 3x/dag en soms 2x/dag.
Dusja, ik eet me misschien wel vol elke keer, maar waarschijnlijk niet genoeg per dag.

En eum....kwark, eieren en al dien boel is da ni slecht voor de cholesterol??

Nu zoek ik nog een fitness die niet al te ver van mij ligt om te kunnen beginnen :D

Is deze goed?

http://www.planetfitness.be/

Is al wel 25km van bij mij, dus dichter is ook welkom. Ik woon in Zandvliet

Grtz

typisch een beginner, die denken altijd dat ze genoeg eten en echt niet meer kunnen. ga met je voeding rond de 4000-5000 kcal zitten en dan zul je aankomen. als het alleen kcal uit friet zijn zul je op je buik vooral aankomen, is het gezond zul je overal aankomen.

3x pw een fullbody training volgen, check de powerlift sectie voor schema's

Vandaag heb ik een afspraak gemaakt in de fitness om een schema te laten opstellen en de eerste kennismaking.

Nu wou ik eens weten wat dat precies inhoud.
Moet ik al aangepaste kleding meenemen om daar aan te trekken, of worden er nog geen oefeningen gedaan vandaag?Tis maar da ik daar ni in jeansbroek sta, want da zou een dom zicht zijn denk ik

Laatst bewerkt:
je kan een trainingsbroek aantrekken met een t-shirt

en zou nie samen met je vriendin gaan trainen lekker alleen knallen!
voor de rest veel en gezonde dingen eten de hele dag door.

succes en wel een mooi doel die foto !

je kan een trainingsbroek aantrekken met een t-shirt

en zou nie samen met je vriendin gaan trainen lekker alleen knallen!
voor de rest veel en gezonde dingen eten de hele dag door.

succes en wel een mooi doel die foto !

We zouden er wel samen naartoe gaan, maar ik denk eens we binnen zijn dat we ieder "onze eigen weg" gaan en niet bij elkaar blijven hangen. Anders stoort ge elkaar toch maar denk ik.

Ik ben eens benieuwd wat het gaat geven straks se.
Tis allemaal nogal nieuw en ik ga me der ni echt op men gemak voelen, maar da went wel he :D

Voila hier ben ik terug

Ik ben samen men het liefke geweest, maar het meeste van de tijd zitten we toch ergens anders :)

We moesten beginnen met enkele fiets-,roei en stepoefeningen om de conditie en hartslag te bepalen of zoiets.

Daarna moest ik enkele oefeningen doen zoals.....ehm ik ken de officiele benamingen nog niet dus kzal ze hier op mijn manier uitleggen

- Zo'n bar tot achter de nek laten zakken en terug opduwen
- Bar opdrukken vanaf de borstkas
- sit-ups
- Al rechtstaande triceps en biceps trainen met zo'n toestel met een koordje waar ge met u armen een gewicht omhoog moet trekken terwijl u ellebogen naast u blijven.
- Rugoefeningen zoals roeien, maar dan op een toestel waar je met de borstkas ergens tegen steunt.

Als ik nu de officiele benamingen zou weten ben ik al content :D

Terug
Naar boven