AndroidHealthClinic

Totally Noob (Powertraining)

oefeningen
1 Behind Neck Press
2 bench press / bankdrukken
3 sit-ups
4 kabel bicep curl en tricep push down
5 seated row machine

voor de rest wel relaxe sportschool? veel losse gewichten? barbells? squat rack? / powerrack?

• Topic Starter Topic Starter
oefeningen
1 Behind Neck Press
2 bench press / bankdrukken
3 sit-ups
4 kabel bicep curl en tricep push down
5 seated row machine

voor de rest wel relaxe sportschool? veel losse gewichten? barbells? squat rack? / powerrack?

Kben der nog maar 1x geweest, maar sfeer lijkt me wel ok.
Ik vond dat er redelijk veel losse gewichten lagen ja, maar de rest heb ik niet op gelet aangezien da ik het nog ni allemaal ken :)

Wees ook niet schuchter om iets te vragen aan iemand als je een oefeningen niet herkent aan de naam! Zie ik nog teveel bij mij, dat ze een oefening verkeerd doen.

• Topic Starter Topic Starter

Thanks !

Dat ga ik zeker eens bekijken !

Nog een vraagje : Ik zie hier veel mensen bezig over whey poeder, en nog vanalle supplementen.
Ik zou graag ook wat extra koolhydraten en eiwitten nemen omdat ik een zeer onregelmatig eetpatroon heb wegens shiftenwerk. Als ik de nacht heb gedaan dan slaap ik al tot 15u smiddags en enkele uurtjes nadien moet ik al terug gaan werken. Tussendoor eet ik bizar weinig.

Welke supplementen kan ik het beste nemen om toch wat extra eiwitten en koolhydraten binnen te krijgen?

Thanks

gewoon normaal eten tussendoor en veel!
probeer om de 2a3 uur wat te eten stuk of 5a6 boterhammen met pindakaas, kip, ei....

extra erbij! kan je s ochtends, na het trainen en s avonds een weightgainer shake nemen. Maar eerst zorgen dat je normale voeding goed is dan pas supplementen gebruiken.

en voor het slapen gaan 500gram kwark

Terug
Naar boven