- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Ja, dit wordt m'n 2e log in deze sectie. de eerste was k*t, maar m'n contest log heb ik netjes bijgehouden. Dat ga ik met deze ook doen. Waarom? Omdat ik eindelijk voor het eerst in lange tijd weer progressie maak. Ik ben weer serieus aan het trainen en de gewichten schieten omhoog. Ik geniet gewoon intens. Ik heb eindelijk weer motivatie. En ik wil zo snel mogelijk m'n natural max hebben bereikt zodat ik lekker aan de aas kan. Misschien dat ik dan net zo buff als GFG wordt.
En dan gelijk m'n eerste vraag. M'n schouders lopen achter en die wil ik graag weer op niveau krijgen. Oftewel: meer nadruk erop leggen. Momenteel train ik ze 1x per week (woensdag)
mp 4sets 8reps
side raises 4 sets 8 reps
front raises (hammergrip) 4 sets 8 reps
rear lateral raises 4 sets 8 reps
Hoe kan ik meer nadruk op de schouders leggen? Alles lijkt gigantisch te groeien, behalve die schouders. Een tweede keer per week toevoegen? Meer reps? Andere oefeningen? Ik doe veel isolatie nu, misschien veranderen? Ik hoor ze vaak knakken, piepen en kraken, dus ik heb het gevoel dat ze blessuregevoelig zijn.
Vandaag was het ****ing drama. Ik kwam de gym binnen, staat er potverdomme LOUNGE muziek op. Helemaal klaar om te beuken, en ****ing lounge muziek. Ben meteen naar de Kijkshop gefietst, zo'n el cheapo MP3 speler gekocht met 1GB geheugen, helemaal volgepleurd met Hatebreed, Slipknot en Underoath en ben gaan knallen. Ik was helemaal hyped. En dus heerlijk getraind.
Borst/triceps
bp
10x80
10x90
8x100
8x110
cable cross
8x1
8x2
8x3
8x4
incline bench
8x60
8x70
8x80
8x90
incline monstrous machine
max was 8x75, meer weet ik niet
kickbacks
8x11
8x12
8x14
8x14
en nog wat isolatiewerk (pushdowns en pulldowns)
En dan gelijk m'n eerste vraag. M'n schouders lopen achter en die wil ik graag weer op niveau krijgen. Oftewel: meer nadruk erop leggen. Momenteel train ik ze 1x per week (woensdag)
mp 4sets 8reps
side raises 4 sets 8 reps
front raises (hammergrip) 4 sets 8 reps
rear lateral raises 4 sets 8 reps
Hoe kan ik meer nadruk op de schouders leggen? Alles lijkt gigantisch te groeien, behalve die schouders. Een tweede keer per week toevoegen? Meer reps? Andere oefeningen? Ik doe veel isolatie nu, misschien veranderen? Ik hoor ze vaak knakken, piepen en kraken, dus ik heb het gevoel dat ze blessuregevoelig zijn.
Vandaag was het ****ing drama. Ik kwam de gym binnen, staat er potverdomme LOUNGE muziek op. Helemaal klaar om te beuken, en ****ing lounge muziek. Ben meteen naar de Kijkshop gefietst, zo'n el cheapo MP3 speler gekocht met 1GB geheugen, helemaal volgepleurd met Hatebreed, Slipknot en Underoath en ben gaan knallen. Ik was helemaal hyped. En dus heerlijk getraind.
Borst/triceps
bp
10x80
10x90
8x100
8x110
cable cross
8x1
8x2
8x3
8x4
incline bench
8x60
8x70
8x80
8x90
incline monstrous machine
max was 8x75, meer weet ik niet
kickbacks
8x11
8x12
8x14
8x14
en nog wat isolatiewerk (pushdowns en pulldowns)

Dit zal een drukke log worden aangezien je de perefecte searchtags hebt ingevoerd.