XXL Nutrition

Tractortje-gaat-vlammen-log

Tractortje

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Ja, dit wordt m'n 2e log in deze sectie. de eerste was k*t, maar m'n contest log heb ik netjes bijgehouden. Dat ga ik met deze ook doen. Waarom? Omdat ik eindelijk voor het eerst in lange tijd weer progressie maak. Ik ben weer serieus aan het trainen en de gewichten schieten omhoog. Ik geniet gewoon intens. Ik heb eindelijk weer motivatie. En ik wil zo snel mogelijk m'n natural max hebben bereikt zodat ik lekker aan de aas kan. Misschien dat ik dan net zo buff als GFG wordt.

En dan gelijk m'n eerste vraag. M'n schouders lopen achter en die wil ik graag weer op niveau krijgen. Oftewel: meer nadruk erop leggen. Momenteel train ik ze 1x per week (woensdag)

mp 4sets 8reps
side raises 4 sets 8 reps
front raises (hammergrip) 4 sets 8 reps
rear lateral raises 4 sets 8 reps

Hoe kan ik meer nadruk op de schouders leggen? Alles lijkt gigantisch te groeien, behalve die schouders. Een tweede keer per week toevoegen? Meer reps? Andere oefeningen? Ik doe veel isolatie nu, misschien veranderen? Ik hoor ze vaak knakken, piepen en kraken, dus ik heb het gevoel dat ze blessuregevoelig zijn.

Vandaag was het ****ing drama. Ik kwam de gym binnen, staat er potverdomme LOUNGE muziek op. Helemaal klaar om te beuken, en ****ing lounge muziek. Ben meteen naar de Kijkshop gefietst, zo'n el cheapo MP3 speler gekocht met 1GB geheugen, helemaal volgepleurd met Hatebreed, Slipknot en Underoath en ben gaan knallen. Ik was helemaal hyped. En dus heerlijk getraind.

Borst/triceps

bp
10x80
10x90
8x100
8x110

cable cross
8x1
8x2
8x3
8x4

incline bench
8x60
8x70
8x80
8x90

incline monstrous machine
max was 8x75, meer weet ik niet

kickbacks
8x11
8x12
8x14
8x14

en nog wat isolatiewerk (pushdowns en pulldowns)

s6 man en sterke bench heb je!

Wat betreft die schouder programma ziet er perfect uit.
Verschillende repranges al geprobreerd?

• Topic Starter Topic Starter
Nee, wat raadt je aan? Misschien overgaan naar 12rep sets?

Succes ermee :) Dit zal een drukke log worden aangezien je de perefecte searchtags hebt ingevoerd.

Hoe'st met je overmatig alcoholmisbruik?
Ga je dat ook proberen in te dimmen?

En hoe'st met je kuur, hoeveel weken moet je nog?

succes

Mijn alcoholmisbruik ga ik na Lowlands aanpakken (serieus). Ik zeg niet dat ik helemaal niet meer ga drinken, want dat is niet te doen, maar ik ga in ieder geval geen twee flessen vieux en minimaal een krat per weekend (do, vr, za, zo) meer wegdrinken.

Gisterenavond ook gewoon een halve fles vieux weg zitten zuipen toen ik met een chick aan het kletsen was. Daarnaast heb ik een leuk meisje op 't oog en ik wil het niet verpesten door overmatig alcoholverbruik.

Tijd om te vlammen.

En geef eens wat schouderroutines. Jij hebt van die knallers Loo, vertel me je geheimen.

Voor de schouders:

Seated MP 4 sets - 8
Dumbbell Shoulder Press 4 sets -8
Laterial Raises Staand/Zittend afwisselen(Soms kan je ook allebei doen / 3 sets elk)
Upright Row/Front Raise 3 sets

En dan traps bijpakken: DB Shrugs(4 sets en veel reps) + BB Shrugs(voorwaarts en achterwaarts en daar kan je ook een supersetje van maken)

Dan moeten je schouders toch wel gaan groeien? DB Arnold Press is trouwens ook een lekkere oefening. Die kan je ook af en toe doen en dan laat je die DB Shoulder press schieten.

Hoe ziet je kuurschema er uit?

Zwaar beuken op MP's en front raises. Rond de 8 reps, hier en daar wat smokkelen.

Side raises superstrikt uitvoeren; handen niet hoger dan de ellebogen laten komen en pinken moeten hoger zitten dan de duimen (dus iets indraaien).

Ik maak vaak 10 tot 12 reps met side raises.

Ik doe met je mee met het normaliseren van de alcoholconsumptie, vanaf heden!

Yo knalse.

Voor de schouders:

Seated MP 4 sets - 8
Dumbbell Shoulder Press 4 sets -8
Laterial Raises Staand/Zittend afwisselen(Soms kan je ook allebei doen / 3 sets elk)
Upright Row/Front Raise 3 sets

En dan traps bijpakken: DB Shrugs(4 sets en veel reps) + BB Shrugs(voorwaarts en achterwaarts en daar kan je ook een supersetje van maken)

Dan moeten je schouders toch wel gaan groeien? DB Arnold Press is trouwens ook een lekkere oefening. Die kan je ook af en toe doen en dan laat je die DB Shoulder press schieten.

Niks specifieks voor anterior delts?

Hoe ziet je kuurschema er uit?

:roflol: - Als ik nu zou kuren dan zou ik serieus bloed schijten.

Kom op dit is dbb, je kunt geen logje starten zonder fatsoenlijk kuurschema. Iedereen heeft een kuurschema, kijk anders rustig even rond en kopieer er 1 van iemand.

Ok, een moment dan.

Die wordt al met veel andere oefeningen meegenomen.

Aight.

Kom op dit is dbb, je kunt geen logje starten zonder fatsoenlijk kuurschema. Iedereen heeft een kuurschema, kijk anders rustig even rond en kopieer er 1 van iemand.

Dit is 'em geworden. Ziet er goed uit dacht ik zelf.

01-14 750mg test-e ew
01-10 600mg tren-e ew
01-08 080mg anavar ed (2x 40mg)
06-12 kwartje letrozole e3d
16-19 20mg nolva ed

:roflol:

good to go gainze!;)

Probeer eens wat Rivelino zegt die oefeningen;

Week 1-2 12 reps
2-4 10 reps
4-6 8 reps

Een beetje wisselen? Of verschillende repranges tijdens de training ?

Vandaag was het ****ing drama. Ik kwam de gym binnen, staat er potverdomme LOUNGE muziek op. Helemaal klaar om te beuken, en ****ing lounge muziek. Ben meteen naar de Kijkshop gefietst, zo'n el cheapo MP3 speler gekocht met 1GB geheugen, helemaal volgepleurd met Hatebreed, Slipknot en Underoath en ben gaan knallen. Ik was helemaal hyped. En dus heerlijk getraind.

Haha dat probleem heb ik altijd bij mij in de gym, ik train momenteel bij F4F en daar spelen ze ook zulke muziek of van die jaren 80 tracks en dan staat de volume ook nog eens helemaal zacht. Dat is gewoon demotiverend, wordt er echt gek van. En als ik die oordopjes in mijn oor heb dan vliegen ze er na 2 setjes zo uit:mad:

Verder succes met je log;)

Terug
Naar boven