XXL Nutrition

Tractortje-gaat-vlammen-log

Aight.

Dit is 'em geworden. Ziet er goed uit dacht ik zelf.

01-14 750mg test-e ew
01-10 600mg tren-e ew
01-08 080mg anavar ed (2x 40mg)
06-12 kwartje letrozole e3d
16-19 20mg nolva ed

Nice ziet er goed uit, zorg dat je je alcoholpromilage goed hoog houd dan kan er weinig mis gaan. Succes!

Haha dat probleem heb ik altijd bij mij in de gym, ik train momenteel bij F4F en daar spelen ze ook zulke muziek of van die jaren 80 tracks en dan staat de volume ook nog eens helemaal zacht. Dat is gewoon demotiverend, wordt er echt gek van. En als ik die oordopjes in mijn oor heb dan vliegen ze er na 2 setjes zo uit:mad:

Verder succes met je log;)

Je moet in-ear dopjes hebben. Die blijven gewoon zitten. Of met een beugeltje aan de achterkant maar dat vind ik persoonlijk niets. Welke F4F zit je dan?

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

good to go gainze!;)

Probeer eens wat Rivelino zegt die oefeningen;

Week 1-2 12 reps
2-4 10 reps
4-6 8 reps

Een beetje wisselen? Of verschillende repranges tijdens de training ?

Duidelijk. Ik doe al jaren dezelfde reprange. En het heeft altijd een soort van gewerkt, omdat ik vaak dipjes had. Nu wil ik eindelijk eens next-level gaan. Dus ik zal dit aanhouden met het schema van rivelino. Top.

Morgen meteen schouders doen, hehe.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Haha dat probleem heb ik altijd bij mij in de gym, ik train momenteel bij F4F en daar spelen ze ook zulke muziek of van die jaren 80 tracks en dan staat de volume ook nog eens helemaal zacht. Dat is gewoon demotiverend, wordt er echt gek van. En als ik die oordopjes in mijn oor heb dan vliegen ze er na 2 setjes zo uit:mad:

Verder succes met je log;)

Als ik voorkom dat ze nat worden (dopjes/oren) dan schieten ze er niet uit bij mij. Overigens moet ik ze ook vaak genoeg aandrukken. Ik moet ze er alleen af en toe uithalen, want 90 minuten non-stop ****ing harde metal in je oor zorgt voor de nodige hoofdpijnen. Tussen de sets door zit ik af en toe dus weleens met de oordopjes ernaast.

Het traint wel echt ****ing chill. Je hoort niemand praten, hoeft met niemand te praten, en je kunt helemaal je eigen gang gaan in je eigen wereldje. Nu deed ik dat altijd al, maar met keiharde metal krijgt dat toch een extra dimensie.

Als ik voorkom dat ze nat worden (dopjes/oren) dan schieten ze er niet uit bij mij. Overigens moet ik ze ook vaak genoeg aandrukken. Ik moet ze er alleen af en toe uithalen, want 90 minuten non-stop ****ing harde metal in je oor zorgt voor de nodige hoofdpijnen. Tussen de sets door zit ik af en toe dus weleens met de oordopjes ernaast.

Het traint wel echt ****ing chill. Je hoort niemand praten, hoeft met niemand te praten, en je kunt helemaal je eigen gang gaan in je eigen wereldje. Nu deed ik dat altijd al, maar met keiharde metal krijgt dat toch een extra dimensie.

Oke ik denk dat ik ook maar eens naar metal ga luisteren tijdens de training:rocker:, laatste tijd luister ik naar DMX, beeitje harcore rap enzo en dat helpt ook niet echt:P..

Je moet in-ear dopjes hebben. Die blijven gewoon zitten. Of met een beugeltje aan de achterkant maar dat vind ik persoonlijk niets. Welke F4F zit je dan?

F4F Zwijndrecht. Ik ga dan wel in ear dopjes halen, kijken hoe het dan daarmee gaat.

succes!

Zou compound (mp) onder de 10 reps doen. side en rear raises wat meer iso meuk high reps doen. varierend van 10 tot 20.

succes!

Zou compound (mp) onder de 10 reps doen. side en rear raises wat meer iso meuk high reps doen. varierend van 10 tot 20.

juist, wat ik zei.

works for me.

En voor tiger4evah, ik heb namelijk ook copyright op zijn schouders.

Schouders

Jezus.. ****ing hardcore. Ik kan amper m'n armen meer optillen om te typen, haha. Die highrep isolatie oefeningen zijn echt TE erg. Gewichten gaan wel flink omlaag, maarja, ik ben bodybuilder en geen powerliftert. Maar toch vind ik het wel jammer. Ik heb wel echt gemerkt dat m'n schouders ook qua kracht enorm achterlopen. Maar dat komt vanzelf wel hoop ik.

Ik heb de compounds rond 8-10 reps gehouden en de isolatie oefeningen rond de 15-20.

Shoulder press had ik al jaren niet gedaan in verband met mijn verdoete rechterhand. Ik moest dus even kijken hoe ver ik kon gaan.

3x12
8x18
8x24
8x26
8x28
7x30 (hier zit denk ik ongeveer m'n max)

MP (seated)
8x40
8x50
8x55
8x55

****ing pussyweights. ik snap echt niet waarom ik zo ****ing slecht in die seated mp ben.

lateral raises
15x11
15x12
15x12
15x11

front raises (hammergrip)
15x11
20x11 (was de tel kwijt en toen ik weer normaal kon nadenken besefte ik dat ik 20reps had gedaan :roflol:)
20x12 (idem :roflol:)
15x12

Shrugs ben ik niet aan toegekomen, omdat ik moest koken. Moet zo weer weg. ****ing hell ouwe. Als ze nu niet gaan groeien, dan weet ik het ook niet meer.

Laatst bewerkt:
Waarom 3 oefeningen voor de voorkant en geen voor de achterkant? Of pak je die met rug?

3 oefeningen voor de voorkant net 1 a 2 dagen na borst is niet echt optimaal imo.

Achterkant pakte ik genoeg mee met alle oefeningen volgens de tips hier. Ik zou ook liever nog een oefening erbij doen, die zich concentreert op de achterkant, of zou dat overkill zijn? Twee compounds is me echt heel goed bevallen, dus die wil ik er sowieso in houden. Maar aangezien je die achterkant ook pakt met bor's en db rows..

Achterkant pakte ik genoeg mee met alle oefeningen volgens de tips hier. Ik zou ook liever nog een oefening erbij doen, die zich concentreert op de achterkant, of zou dat overkill zijn? Twee compounds is me echt heel goed bevallen, dus die wil ik er sowieso in houden. Maar aangezien je die achterkant ook pakt met bor's en db rows..

itt voorkant?
IMO is isolatie voor de achterkant belangrijker dan voor de voorkant. Al is het maar enkel om blessures te voorkomen.

Je moet die achterkant schouders pompen tot er geen pomp meer bij kan verdomme!!!!

Dus gewoon een rear lateral raise toevoegen? Of beter vervangen? (ik ben voor toevoegen)

Beter skip je 1 press.

Press
Front raise
Side raise
Rear raise

Kan ook idd,.

succes!

+++

Vroeger had ik ook k*tschouders, is nu quasi mijn sterkste spiergroep (ook qua uiterlijk) en train exact zo sinds een half jaartje. Toevallig vanavond nog schouders gedaan, al scheelt het amper van wat jij doet blijkbaar... Misschien meer afwisseling qua reps (voornamelijk op mp), de ene week hoog (8-10 is voor mp al aardig hoog), de andere week laag (2-4)?

Veel succes trouwens met je logje tractor, volgens mij scheelt onze fysiek niet zo heel veel (in jouw voordeel dan.. :D) dus ik ga je zeker volgen. ;)

Laatst bewerkt:
Voor de schouders:

Seated MP 4 sets - 8
Dumbbell Shoulder Press 4 sets -8

Laterial Raises Staand/Zittend afwisselen(Soms kan je ook allebei doen / 3 sets elk)
Upright Row/Front Raise 3 sets

En dan traps bijpakken: DB Shrugs(4 sets en veel reps) + BB Shrugs(voorwaarts en achterwaarts en daar kan je ook een supersetje van maken)

Dan moeten je schouders toch wel gaan groeien? DB Arnold Press is trouwens ook een lekkere oefening. Die kan je ook af en toe doen en dan laat je die DB Shoulder press schieten.

Niet een Btje teveel?

Vind het toch goed meevallen hoor? Zolang je schoudersdag maar ongeveer 3 dagen voor of na je borsttraining komt te vallen. Al kan je met een zware schoudertraining 2 dagen voor een borsttraining ook nog wegkomen, omgekeerd wordt imo al moeilijker.

Ga trouwens standing MP doen ipv die gay seated uitvoering. :D

wat je zelf al aangeeft, een 2e x in de week schouders erbij nemen, heeft voor mij enorm geholpen

voor de rest gl

Terug
Naar boven