XXL Nutrition

Trainen met Bob

Bezoekers in dit topic

Lower ging lekker, goblet squat en stiff Leg deadlift beide met 2kg verhoogd

Screenshot_20220913-124731_Strong.jpg
 
Ging vandaag lekker. Slapen gaat ook al wat beter, de pup slaapt nu tenminste van 12-5, zonder het huis onder te scheiten, dus we kunnen iets meer slaap pakken.

A-3x10 db squat 40kg +2kg
B-3x10 db shoulder press 22kg +2kg
A-3x12 goblet squat 30kg +2kg
B- 3x12 Lat pull down 59kg
A-3x10 landmine rdl 60kg
B-3x10 landmine tbar row 35kg
A-3x10 ez bar curl 24k
B- 3x10 skullcrushers 24k
3x incl chest press machine 60kg
4x 60 sec farmerswalk 3x28kg, 1x24kg was 2 om 2
3x 45 sec plank
 
Zo hij zit er weer op.

A: trapbar Deadlift 110kg 10-10-8
B Pushups 3x20
A: Leg press 3x10-170kg
B: Chin ups 11-11-10
A: squats 3x10x80kg
B: inverted row 3x10
A: biceps curl db 3x10x16g
B: cable triceps ext 3x8x18kg
Incl bp 80kg 3x10
Farmers walk 28kg db 3x 60 sec, 24kg 1x 60sec
Hanging Leg raise 2x10
Russian twist 2x10

Hoop ergens in de komende dagen onder de 83kg te duiken, dan zit ik weer op het gewicht van begin juli. Dan is alle bbq en vakantieschade weer hersteld. En dan ff doortrekken naar <80kg.

Shape update, ben over het algemeen wel tevreden. Heb wel goeie v-shape, wil alleen die sixpack harder/dieper en dat gaat zo fucking langzaam :headbang:
20220917_144711.jpg
 
Zo hij zit er weer op.

A: trapbar Deadlift 110kg 10-10-8
B Pushups 3x20
A: Leg press 3x10-170kg
B: Chin ups 11-11-10
A: squats 3x10x80kg
B: inverted row 3x10
A: biceps curl db 3x10x16g
B: cable triceps ext 3x8x18kg
Incl bp 80kg 3x10
Farmers walk 28kg db 3x 60 sec, 24kg 1x 60sec
Hanging Leg raise 2x10
Russian twist 2x10

Hoop ergens in de komende dagen onder de 83kg te duiken, dan zit ik weer op het gewicht van begin juli. Dan is alle bbq en vakantieschade weer hersteld. En dan ff doortrekken naar <80kg.

Shape update, ben over het algemeen wel tevreden. Heb wel goeie v-shape, wil alleen die sixpack harder/dieper en dat gaat zo fucking langzaam :headbang:
Bekijk bijlage 568021
Had ik maar een trapbar deadlift in mijn gym..
Jij traint zeker niet bij basic fit?
 
Had ik maar een trapbar deadlift in mijn gym..
Jij traint zeker niet bij basic fit?
Nee, bij een lokale gym. Niet van een keten ofzo. Een soort kelder vol gewichten :)
Het was ook meer omdat de gewone stangen bezet waren, dus daarom maar even trapbar.
 
Vanochtend weer om 6.30 in de sportschool. Blijft vroeg, maar beter dan het alternatief: na een dag werken, 1,5 uur file en dan avondeten. Tegen de tijd dat dan m'n avondeten gezakt is krijg je me met geen 10 paarden meer vd bank af.

Wilde m'n vrouw niet om 5.45 wakker maken om mezelf te wegen dus weet nog niet of ik al <83kg ben.

Vandaag upper gedaan:

Screenshot_20220919-191734_Strong.jpg
 
Wilde m'n vrouw niet om 5.45 wakker maken om mezelf te wegen
Waarom zou ze wakker worden als jij op een weegschaal stapt?
Van je juichen als je onder de 83 kg zit? :p

Nee... zonder dollen. Dat maakt toch geen herrie oid?
 
Waarom zou ze wakker worden als jij op een weegschaal stapt?
Van je juichen als je onder de 83 kg zit? :p

Nee... zonder dollen. Dat maakt toch geen herrie oid?
Nee maar in het donker kan ik niet zien hoeveel ik weeg. En als ik de lamp aan doe wordt ze wakker.
Haha, nee hoor eigenlijk het juichen :p
 
Nee maar in het donker kan ik niet zien hoeveel ik weeg. En als ik de lamp aan doe wordt ze wakker.
Haha, nee hoor eigenlijk het juichen :p
Je telefoon heeft een klein lampje.
Of je zet de weegschaal gewoon in een andere kamer. ;)
Of je koopt een simpele digitale voor 30 euro die je koppelt aan een app. Hoef je niet te kijken. Kan je later kijken hoeveel je woog. :D
 
Nee maar in het donker kan ik niet zien hoeveel ik weeg. En als ik de lamp aan doe wordt ze wakker.
Haha, nee hoor eigenlijk het juichen :p
Heb ook de weegschaal in de keuken gezet hierom. Prima om voor het ontbijt even te wegen. Als de gordijnen maar dicht blijven 😋
 
Je telefoon heeft een klein lampje.
Of je zet de weegschaal gewoon in een andere kamer. ;)
Of je koopt een simpele digitale voor 30 euro die je koppelt aan een app. Hoef je niet te kijken. Kan je later kijken hoeveel je woog. :D
Heb ook de weegschaal in de keuken gezet hierom. Prima om voor het ontbijt even te wegen. Als de gordijnen maar dicht blijven 😋

Wat een tips jongens :) maar ik wil gewoon graag op mijn vaste plekje in de slaapkamer wegen dus ik doe het deze week wel gewoon met een 6 daags gemiddelde ipv een 7 daags.
 
Haha ken de vaste plek hoor 😉 mijne staat ook elke dag op precies dezelfde plekken. En mn voeten op precies dezelfde plek op de weegschaal :D
 
Sta je dan, na een dag netjes eten en snachts een rammelend buikje. Hoopvol op een <83kg resultaat. Vanuit het niets, BAM! 84,4KG in je face.

Misschien vh slechte slapen, anders heb ik even geen verklaring. Maar het gaat niet hard zo.

Als vandaag gewoon de 82,9kg kwam die ik ook had verwacht, was ik gemiddeld een halve kg afgevallen deze week. Nu ben ik een halve kilo afgevallen in 2 weken.

Als dit gewicht niet in 1 a 2 dagen bijtrekt ga ik 1 a 2x cardio toevoegen.

Screenshot_20220920-074014_Sheets.jpg
 
A-3x10 db squat 40kg
B-3x10 db shoulder press 22kg
A-3x12 goblet squat 30kg
B- 3x12 Lat pull down 66kg +7kg
A-3x10 landmine rdl 60kg
B-3x10 landmine tbar row 35kg
A-3x10 ez bar curl 28k +4kg
B- 3x10 skullcrushers 28k +4kg
3x incl chest press machine 65kg +5kg
4x 60 sec farmerswalk 4x28kg
3x 60 sec plank +15sec
 
Ik woog dinsdag ineens 1,2kg zwaarder en dat blijft eigenlijk een beetje hangen.
Woensdag nog hetzelfde, donderdag 0,8kg eraf, vandaag weer 0,4kg erbij.

Ik snap niet zo goed waar dit vandaan komt. Kan dit door zout eten ofzo komen?
Ik eet zo goed als hetzelfde als de weken ervoor toen ik wel langzaam afviel.
Het zijn nog geen 2100kc per dag.

Of komt het omdat ik op m'n plateau zit?
Maar eerder bleef ik als ik op m'n plateau zat hangen en moest ik daarom verlagen. Ben nog niet eerder aangekomen in een cut. Weleens een lichte stijging na een cheatmeal maar dat trok 1 a 2 dagen later weer weg.

Heb eigenlijk weinig zin om cardio toe te voegen dus hoop op een andere verklaring.

Als iemand ideeën heeft, hoor ik het graag.

Gr
 
Lager in cal gaan en je zult weer afvallen... Heb wel eens online klanten gehad, mannen, die naar 1400 moesten droppen. Waren best grote gasten. Misschien een weekje 1900 proberen, kijken wat dat doet?

En cardio kan ook gewoon buiten lopen/wandelen zijn. Is hartstikke relaxed met muziek of podcast.
 
Lager in cal gaan en je zult weer afvallen... Heb wel eens online klanten gehad, mannen, die naar 1400 moesten droppen. Waren best grote gasten. Misschien een weekje 1900 proberen, kijken wat dat doet?

En cardio kan ook gewoon buiten lopen/wandelen zijn. Is hartstikke relaxed met muziek of podcast.

1400kc, hou op hoor :headbang:

marvin starvin GIF by South Park
 
1400kc, hou op hoor :headbang:

marvin starvin GIF by South Park
1400 zou ik zeker niet doen, maar 1900? En dan slimme voedsel keuzes maken.
Dus ipv rijst kun je aardappel proberen, vult 10x meer. Zeker gekookte aardappel. Klinkt saai, maar je sterft tenminste niet van de honger en je bent verzadigd. Veeeel beter vol te houden zo.
 
Ik woog dinsdag ineens 1,2kg zwaarder en dat blijft eigenlijk een beetje hangen.
Woensdag nog hetzelfde, donderdag 0,8kg eraf, vandaag weer 0,4kg erbij.

Ik snap niet zo goed waar dit vandaan komt. Kan dit door zout eten ofzo komen?
Ik eet zo goed als hetzelfde als de weken ervoor toen ik wel langzaam afviel.
Het zijn nog geen 2100kc per dag.

Of komt het omdat ik op m'n plateau zit?
Maar eerder bleef ik als ik op m'n plateau zat hangen en moest ik daarom verlagen. Ben nog niet eerder aangekomen in een cut. Weleens een lichte stijging na een cheatmeal maar dat trok 1 a 2 dagen later weer weg.

Heb eigenlijk weinig zin om cardio toe te voegen dus hoop op een andere verklaring.

Als iemand ideeën heeft, hoor ik het graag.

Gr
Het lijkt mij persoonlijk stug dat 2100kcal niet genoeg is om af te vallen. Laat staan dat je er zwaarder op wordt.
Ik zou me er niet al te druk om maken eerlijk gezegd en het nog heel even aankijken. Mocht de trent langer doorzetten dan een paar dagen zul je natuurlijk ergens in moeten grijpen, maar persoonlijk zou ik dat niet nu al doen.

Zo'n 1,2kg sprong kan echt vanalles zijn, maar dat soort gewichttoenames zijn altijd vocht. Wat "dirty" eten wat nog in je darmen zit en vocht aantrekt... Er zijn veel mensen beetje half ziek op het moment, ook daar worden veel mensen wat zwaarder op. Het weer wat flink afgekoeld is kan er invloed op hebben. Er zijn zoveel factoren die invloed hebben op je gewicht.
 
Back
Naar boven