bobby37
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 969
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Trots op mezelf dat ik aan de spa blauw zat en m'n eten in tupperware doosjes in m'n rugzak had zitten. Terwijl iedereen om me heen stond te zuipen en schransen als een malle.

Mooie training! Heb je toevallig ook vrij? Helpt bij mij ook wel met trainen omdat er dan 0 druk achter staat.Toptraining vandaag!! Op alle (ja alle)!!!! oefeningen konden er reps bij. Heb denk aan 1000kg extra volume weggewerkt!
Geen idee hoe het komt, heb wel vandaag een proteïne reep op ipv een boterham met pindakaas, maar dat zou toch niet zoveel moeten schelen
Of misschien had ik wat meer agressie dan normaal doordat ik me irriteerde aan alle schooljeugd die er ineens rondliep omdat ze vrij hadden.
Anyway, het was een echte Goede vrijdag
De treen:
Front squats 80kg: 12-12-12-10
Barbell lunge 70kg: 10-8-7
Leg eextension 75kg: 3x9
Seated Leg curl 65kg: 3x14
Seated calf raise 55kg: 12-15-10
St. Calf raise 90kg: 3x9
Hanging Leg raises: 3x10
Hanging knee raises: 3x10
Aah jammer, toch wel fijn dan thuiswerken.Nee man, helaas aan het werk. Maar werk vanuit huis en het was best rustig dus ging ff tussendoor.
Maar maandag wel vrij
Jou methode is trouwens ook wel netjes. Je koopt gewoon een nieuwe riem en breekt dan gelijk al je pr's![]()
Doe je nu UB/LB?Vandaag weer lower,
Squat 120kg: 4x6
Deadlift 140kg: 3-3-2
Leg press 210kg: 4x10
Lying Leg curl 45kg: 9-8-6
Hanging Leg raise: 4x8
Begin dit trainingschema wel een beetje zat te worden, doe het nu sinds oktober, dus ruim een half jaar en het wordt wat eentonig. Vooral de lowerdagen vind ik minder leuk. Misschien dat ik vanaf juni naar fullbody ga om ff de zomer mee door te komen.
Yep, en ik denk dat 2x in de week lb me een beetje tegen begint te staan. Vooral omdat ik benen niet zo leuk vind om te trainen. Als je bovenlichaam helemaal opgepompt is, vind ik dat vet om te zien, bij het onderlichaam vind ik dat veel minder boeiend.