Fitness Seller

Trainen voor definitie, beste manier?

Bezoekers in dit topic

Lino420

Cool Novice
Lid geworden
8 feb 2018
Berichten
31
Waardering
5
Lengte
1m88
Massa
97kg
Ik train nu al zo een 5 jaar op en af en ben 1.88 met een vetpercentage van ongeveer 14%
Alles is er eigenlijk al chest rug armen benen alleen nu wil ik dat het beter te zien word kwa definitie wat is daar key voor?
15+reps rustig squeze of snel explosief, dropsets, supersets
Graag hoor ik wat de beste manier van trainen is om droger te worden
 
Cutten en zo zwaar mogelijk (qua gewichten) blijven trainen.

15+reps rustig squeze of snel explosief, dropsets, supersets
Dit heeft er eigenlijk helemaal niets mee te maken.
 
Cutten is een arm dieet tog ?
 
Heel erg bedankt dan ga ik dat proberen
 
Cutten is minder calorieën eten dan dat je verbruikt, oftewel gewoon vet verliezen.

En dit hoeft niet persee te betekenen dat je minder moet gaan eten. Je kan dit ook (vaak beter) bereiken door je verbruik op te voeren.
 
En dit hoeft niet persee te betekenen dat je minder moet gaan eten. Je kan dit ook (vaak beter) bereiken door je verbruik op te voeren.
Volgens mij is de algemene consensus toch wel dat het in eerste instantie door middel van je voeding gebeurd, toch? Tenzij je dagelijks ineens crossfit metcons wil gaan doen met alle gevolgen van dien. En zo niet dan moet je voor zover ik weet een uur op de loopband ploeteren om iets van 400 KCals te verliezen. Je verbruik opvoeren is handig als het steeds moeilijker wordt door middel van je voeding, maar nooit als een eerste middel.