J Vipero
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 14%
De herfst laat zich weer zien en de winter moet nog komen. Tijd voor volle neuzen en waterige oogjes. Mijn vraag: wel of niet trainen?
Ik heb 't te pakken nu en ben gisteren toch gaan trainen. Ik merkte dat ik echt 20% minder pakte dan normaal. Ik voelde me wel stuk en gezwollen van de training, maar heeft het wel zin om te trainen? Als ik zo ver onder mijn normale prestaties zit, wat voor effect heeft het dan?
En wat about voeding? Maakt het uit of je cut/gain status hebt? Ik ben bezig met 'n cut en gebruik ook Ripped!. Kan ik gewoon doorgaan of toch maar even pauzeren? Iemand een idee?
Ik heb 't te pakken nu en ben gisteren toch gaan trainen. Ik merkte dat ik echt 20% minder pakte dan normaal. Ik voelde me wel stuk en gezwollen van de training, maar heeft het wel zin om te trainen? Als ik zo ver onder mijn normale prestaties zit, wat voor effect heeft het dan?
En wat about voeding? Maakt het uit of je cut/gain status hebt? Ik ben bezig met 'n cut en gebruik ook Ripped!. Kan ik gewoon doorgaan of toch maar even pauzeren? Iemand een idee?

Kan komen door open mond gedrag, wat logisch is want omdat je neus verstopt zit adem je door je mond. Je wordt verkouden omdat je door je mond ademt. Dit wordt circulair. Als je dit hebt, kan je proberen iets tussen je lippen te houden (tandenstoker bv.) zodat je je mond gesloten houdt. (logopedische tip)