XXL Nutrition

Training met snot?

J Vipero

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
81kg
Vetpercentage
14%
De herfst laat zich weer zien en de winter moet nog komen. Tijd voor volle neuzen en waterige oogjes. Mijn vraag: wel of niet trainen?
Ik heb 't te pakken nu en ben gisteren toch gaan trainen. Ik merkte dat ik echt 20% minder pakte dan normaal. Ik voelde me wel stuk en gezwollen van de training, maar heeft het wel zin om te trainen? Als ik zo ver onder mijn normale prestaties zit, wat voor effect heeft het dan?

En wat about voeding? Maakt het uit of je cut/gain status hebt? Ik ben bezig met 'n cut en gebruik ook Ripped!. Kan ik gewoon doorgaan of toch maar even pauzeren? Iemand een idee?

Ben ook aardig verkouden geweest vorige week, wat mindere prestaties in de gym maar ach, gewoon door knallen :)

Misleidende titel, niet meer doen... Mijn fantasie sloeg op hol.

ik heb net ook getraind met snot, ging beter dan ik had verwacht, morgen weer.
ik heb wel een paar dagen rust gehad, maar daar ging de snot niet mee weg.

Sinds ik met snot train maak ik de gains van m'n leven

De herfst laat zich weer zien en de winter moet nog komen. Tijd voor volle neuzen en waterige oogjes. Mijn vraag: wel of niet trainen?
Ik heb 't te pakken nu en ben gisteren toch gaan trainen. Ik merkte dat ik echt 20% minder pakte dan normaal. Ik voelde me wel stuk en gezwollen van de training, maar heeft het wel zin om te trainen? Als ik zo ver onder mijn normale prestaties zit, wat voor effect heeft het dan?

En wat about voeding? Maakt het uit of je cut/gain status hebt? Ik ben bezig met 'n cut en gebruik ook Ripped!. Kan ik gewoon doorgaan of toch maar even pauzeren? Iemand een idee?

Ziek boven de nek .. gewoon trainen. (verkoudheid)
Ziek onder de nek ... rust (griep)

gelieve wel je snot bij je te houden svp (en was eens wat vaker je handen)

i know that feel.... ik heb er sinds een weekje ook weer last van. voor de training gewoon ff naar de wc om neus te snuiten en dan kan ik er wel tegenaan.

Enige wat k*t is, is benchen. Al het snot loopt naar binnen -.-!

Ben zo`n 10 maanden pj verkouden dus helaas tmoet wel :P

• Topic Starter Topic Starter
Ben zo`n 10 maanden pj verkouden dus helaas tmoet wel :P

dat is wel heel veel!! :eek: Kan komen door open mond gedrag, wat logisch is want omdat je neus verstopt zit adem je door je mond. Je wordt verkouden omdat je door je mond ademt. Dit wordt circulair. Als je dit hebt, kan je proberen iets tussen je lippen te houden (tandenstoker bv.) zodat je je mond gesloten houdt. (logopedische tip) :D

Als je neus echt goed verstopt zit krijg ik knallende koppijn bij squats en deadlifts. Komt dan toch redelijke spanning op de holtes in je hoofd.

• Topic Starter Topic Starter
Als je neus echt goed verstopt zit krijg ik knallende koppijn bij squats en deadlifts. Komt dan toch redelijke spanning op de holtes in je hoofd.

Lijkt me niet bevorderlijk voor het resultaat.

Is er iemand die mij kan vertellen of je überhaupt resultaten zult boeken als je op lagere intensiteit traint dan normaal, maar toch 'volle kracht' inzet? Maximaal maar toch minder dan normaal, omdat je lichaam niet meer aan kan door ziekte.

“Wow, I really regret that workout.” -No One Ever

Lijkt me niet bevorderlijk voor het resultaat.

Is er iemand die mij kan vertellen of je überhaupt resultaten zult boeken als je op lagere intensiteit traint dan normaal, maar toch 'volle kracht' inzet? Maximaal maar toch minder dan normaal, omdat je lichaam niet meer aan kan door ziekte.
Tuurlijk kan dat. Maak je er niet druk over. Blijven trainen is het belangrijkste. Train voor de verandering wat meer op lage reps en hoger richting je 1RM. Leuk voor de afwisseling, all kindz of gainz!

Terug
Naar boven