Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8.972
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker bezig!Vanmorgen focus op cardio
3x8 Lat pull down 45 kg 💪
3x8 seat row 45 kg 💪
Pull ups met elastiek 3x7
Back extension 3x12 37kg
100 sit ups met bankje om voeten te klemmen
20 minuten loopband helling 7 snelheid 5.5

Thnx! Dat helling lopen is altijd wel lekker inderdaad dus daar iets meer tijd aan besteden en kracht iets minder.Lekker bezig!
Vooral die cardio met helling, deed ik ook een tijdje terug, Helpt goed om kcal te verbranden.
Ook mooie pull-ups hoor, wanneer doe je ze zonder elastiek? Om daar kracht mee te gainen kun je ook bovenin de beweging even 3 seconden vasthouden en dan heel langzaam naar weer zakken. Heeft mij goed geholpen, ik doe ze tegenwoordig zonder elastiek ook 3 setjes en dan 6 tot 8 reps (ik weeg 103 dus is iets zwaarder).
![]()
Grip verbeteren, gewoon een deadhang doen, hang aan een stang en probeer dit zo lang mogelijk te doen, eerst 10 seconden, dan 20, en elke keer ophogen en kijken hoe ver je komt.Thnx! Dat helling lopen is altijd wel lekker inderdaad dus daar iets meer tijd aan besteden en kracht iets minder.
Euhm krijg dat lijf de lucht niet in zonder elastiek hoor 🤣🤣 maar wil er wel graag weer voor trainen heb thuis in de tuin ook een pull up stang gehangen vorig jaar. Vind het een leuke oefening maar elastiek is er niet altijd dus ga zelf een setje elastiek bestellen zodat ik vaker kan oefenen en kan afbouwen in ondersteuning.
Mijn handkracht aka grip is echt p*ssy 🤣🤣 dus moet daar ook maar eens wat aandacht aan besteden ipv alleen aan de nagels haha.
En wat dus ook helpt, misschien dat jij nu wel sowieso 1 pull-up kunt zonder elastiek, is dat je dus 1 pull-up doet en dan dus bovenin de beweging vasthouden, zo lang mogelijk, daarna dus rustig laten zakken.
Kun je daarna je setjes afwerken met behulp van elastiek.
Ja die opbouw is inderdaad een goede en ga ik proberen de komende weken. Ken je dat gevoel? Wil altijd zoveel op dit gebied van kracht tot hardlopen tot buikspieren helling lopen grip vergroten pull ups opbouwen etc 😁 en dan ook nog proberen fit te blijven voor werk haha.Grip verbeteren, gewoon een deadhang doen, hang aan een stang en probeer dit zo lang mogelijk te doen, eerst 10 seconden, dan 20, en elke keer ophogen en kijken hoe ver je komt.
En natuurlijk bewust zijn dat je hand goed om de stang zit waardoor je dus niet te veel je vingers als haak gebruikt maar echt je hand.
En wat dus ook helpt, misschien dat jij nu wel sowieso 1 pull-up kunt zonder elastiek, is dat je dus 1 pull-up doet en dan dus bovenin de beweging vasthouden, zo lang mogelijk, daarna dus rustig laten zakken.
Kun je daarna je setjes afwerken met behulp van elastiek.
In ieder geval veel succes en het zal je uiteindelijk sowieso gaan lukken!
Ja heel herkenbaar! 💪🏽✌🏽Ja die opbouw is inderdaad een goede en ga ik proberen de komende weken. Ken je dat gevoel? Wil altijd zoveel op dit gebied van kracht tot hardlopen tot buikspieren helling lopen grip vergroten pull ups opbouwen etc 😁 en dan ook nog proberen fit te blijven voor werk haha.
Ik kies dan 1 of 2 duidelijke doelen voor een bepaalde tijd, dan weer weer iets anders en dan weer terug naar die twee doelen.Ja die opbouw is inderdaad een goede en ga ik proberen de komende weken. Ken je dat gevoel? Wil altijd zoveel op dit gebied van kracht tot hardlopen tot buikspieren helling lopen grip vergroten pull ups opbouwen etc 😁 en dan ook nog proberen fit te blijven voor werk haha.

Ja denk dat dat inderdaad voorkomt dat je doorslaat in niet genoeg/meer willen doen. Voor de komende tijd focus op de laatste 3 kg eraf krijgen 💪 thnx 🤗Ik kies dan 1 of 2 duidelijke doelen voor een bepaalde tijd, dan weer weer iets anders en dan weer terug naar die twee doelen.
Voor het trainen geeft dat rust, ipv het gevoel dat je niet genoeg doet.
Beetje sociaal doen op je werk en ook thuis een beetje gezellig aanwezig zijn is ook belangrijk.![]()
Lekker bezig!Triceps Overhead extension dumbell 10kg
Triceps pulldown lange staaf 3x15 20kg
Triceps pulldown driehoekje 3x15 20kg
Triceps pulldown touw 3x12 15kg
Shoulder side raise kabel 3x12 7.5kg per kant
Bar upright row 3x12 20kg
Front raise kabel lange staaf 3x12 10kg
20 minuten loopband helling 7 snelheid 5.5
Straks nog met cliënt sportschool en komt er nog 25 minuten loopband bij 😇
Pak gwn de leg press , die kun je een stuk zwaarder pakken en is makkelijker voor progressive overload. Als je dan weer terugkeert naar squats zijn die ook weer makkelijker. Maar sowieso goed om te blijven doen om je vorm te verbeteren. Je kunt ook verder naar de grond zakken met je squats, en meer herhalingen. Heb je het idee dat je ze niet meer verder kan of heb je gwn een aantal reps in je hoofd?Vraag me alleen af of mijn benen wel gespierder worden als ik met squatten wat laag blijf in gewicht? Had vorig jaar echt wel goede poten daardoor nl. Wat denken jullie? Dit was vorig jaar
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!
"Ass to the Grass" noemen we dat, zo diep mogelijk zakken maar wel spanning blijven houden, door blijven pompen tot je je bij de 10 reps bent, als er dan nog meer in zit pak je nog een rep of 2, 3Pak gwn de leg press , die kun je een stuk zwaarder pakken en is makkelijker voor progressive overload. Als je dan weer terugkeert naar squats zijn die ook weer makkelijker. Maar sowieso goed om te blijven doen om je vorm te verbeteren. Je kunt ook verder naar de grond zakken met je squats.
Je hebt wel een deel gelijk, maar je moet ook wennen aan het gewicht ' in je nek' bij squatsPak gwn de leg press , die kun je een stuk zwaarder pakken en is makkelijker voor progressive overload. Als je dan weer terugkeert naar squats zijn die ook weer makkelijker. Maar sowieso goed om te blijven doen om je vorm te verbeteren. Je kunt ook verder naar de grond zakken met je squats, en meer herhalingen. Heb je het idee dat je ze niet meer verder kan of heb je gwn een aantal reps in je hoofd?
Mooie wijze woorden voor op deze regenachtige zondagmorgen.Zolang je zelf maar bewust bent van wat er mis gaat, kun je het aanpassen.
Was toch geen kilozak of wel?Goodmorning
Reageer later even op jullie lieve en leuke tips! Gisteren rustdagje gehouden en weer wat geleerd. Ik ben met eten zwart wit. Ik hou mij perfect aan mijn voeding maar zodra ik 1 ding zondig (het begon gisteren met een paaseitje) is de rem eraf en vreet ik alles gewoon op. Zal jullie besparen wat er allemaal in is gegleden. Daarom werkt 1 blokje chocolade per dag om cravings tegen te gaan of om het vol te houden op lange termijn niet bij mij. Dus gewoon weer aan de regels houden. Vanmorgen wel weer even lekker wezen rennen en overweeg krachttraining een week te laten en weekje te gaan hardlopen. Nu opschieten en naar werk 💪![]()