MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

Nou, alles nog een beetje in orde aan deze kant?

• Topic Starter Topic Starter
Goodmorning

Ivm vele werken deze week even 2 dagen rust genomen en weer helemaal opgeladen 😇😇 vanmorgen weer 4.30 opgestaan en benen getraind

Squat 3x12 50kg
Bulgarian split squat 3x12 per been 20kg dumbell
Hip trust 3x12 60kg
Hip adu ding naar buiten 3x15 45 kg
Hip adu ding naar binnen 3x15 45kg
Cable kick back 3x15 15kg per been

Geen idee of ik diep genoeg squat dus vanmorgen video gemaakt en op basis daarvan print screen.
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Goodmorning

Ivm vele werken deze week even 2 dagen rust genomen en weer helemaal opgeladen 😇😇 vanmorgen weer 4.30 opgestaan en benen getraind

Squat 3x12 50kg
Bulgarian split squat 3x12 per been 20kg dumbell
Hip trust 3x12 60kg
Hip adu ding naar buiten 3x15 45 kg
Hip adu ding naar binnen 3x15 45kg
Cable kick back 3x15 15kg per been

Geen idee of ik diep genoeg squat dus vanmorgen video gemaakt en op basis daarvan print screen.
Zo te zien gaan je heupen voorbij je knie dus zit je goed in de diepte. Goed bezig hoor!

Durf bijna mijn training niet te posten. Het plan was rug biceps maar heb echt mega zere billen en hierdoor wat vermoeid. Dus niet trots op de training wel blij dat ik geweest ben. 💪 nog 2 daagjes werken en dan lekker weekend en bruin bakken 🌞

5x7 pull up met elastiek
3x12 back extension 37kg
3x25 sit up op bankje
5X12 biceps cable lange staaf 20kg
20 minuten loopband. No helling

Maar je bent wel gegaan 👊

Durf bijna mijn training niet te posten. Het plan was rug biceps maar heb echt mega zere billen en hierdoor wat vermoeid. Dus niet trots op de training wel blij dat ik geweest ben. 💪 nog 2 daagjes werken en dan lekker weekend en bruin bakken 🌞

5x7 pull up met elastiek
3x12 back extension 37kg
3x25 sit up op bankje
Niks mis mee, beter dan bankhangen.

5x7 pull up met elastiek
3x12 back extension 37kg
3x25 sit up op bankje
Maak je niet druk. Ook trainingen waar je niet "trots" op bent zijn gewoon trainingen. Je bent gegaan en daar gaat 't om.

Keep up the good work. Dan kun je straks wel met een voldaan gevoel die zere billen bruin bakken 🤣🤣.

(ja dat mag gewoon gezegd worden en als iemand dat niet vindt mag diegene dat ook zeggen)

Geniet van je dag!

Hahaha ja dat bruin bakken is inderdaad wel het plan. Merk toch als ik benen/billen maar 1x per week train de spierpijn en vermoeidheid heftig blijven en bij 2x pw is het veel beter te handelen ofzo. Hebben jullie die vermoeidheid niet bij benen trainen? Ennuh k82 zoek ik niet voldoende of kan ik geen huidige pics van jou proces vinden?

Mijzelf net volgevreten bij een bbq op het werk met de cliënten 😁 heb iig bewezen dat ik het meest kan eten van iedereen 🤣

Hahaha ja dat bruin bakken is inderdaad wel het plan. Merk toch als ik benen/billen maar 1x per week train de spierpijn en vermoeidheid heftig blijven en bij 2x pw is het veel beter te handelen ofzo. Hebben jullie die vermoeidheid niet bij benen trainen? Ennuh k82 zoek ik niet voldoende of kan ik geen huidige pics van jou proces vinden?

Mijzelf net volgevreten bij een bbq op het werk met de cliënten 😁 heb iig bewezen dat ik het meest kan eten van iedereen 🤣
:eatmeat:

Gelijk voor de hele week tot Maa 🤣

🤣🤣 ja was 15.30 uitgegeten en nog steeds propvol dus zegt wel genoeg. Schiet niks niet op zo met die laatste kilo's 🤦‍♀️ gisteren wel 400 calorieën tekort gecreëerd maar zit stuck op 63kg. Dus ga vanaf morgen een week op een wat fanatieker calorie tekort zitten om even een slag te slaan 💪 wil eind mei op max 62 zitten :loopband:

Laatst bewerkt:

Ik train mijn benen 2 x per week maar dan alleen maar squatten.

Morgen ga ik trouwens wel een echte legday doen.

En ja ik heb een pic in mijn log staan. Op de 12de pagina, kiek maar eem of je hem kan vinden.

✌🏽💪🏽

Ik train mijn benen 2 x per week maar dan alleen maar squatten.

Morgen ga ik trouwens wel een echte legday doen.

En ja ik heb een pic in mijn log staan. Op de 12de pagina, kiek maar eem of je hem kan vinden.

✌🏽💪🏽
Beste armen imderdaad! Succes met de benen vandaag! 💪

• Heart
Waarderingen: K82
Vanmorgen lekker getraind.

Bankdrukken 3x12 30kg
Chest fly machine 3x12 22kg
Cable side raise 3x12 7kg
Bar upright row 3x12 20kg
Shoulder press zittend op bankje 3x12 6kg dumbell (eerste x dus eerst oefening goed leren)
Csble front raise brede stang 3x12 10kg
Triceps Overhead extension dumbell 10kg 3x12
Triceps pushdown brede stang 3x12 25kg (5kg verhoogd 💪)
Triceps pushdown machine stoep ding 3x12 40kg
Buikspieren side bend 3x25 10kg per kant.

Straks 30 minuten loopband met cliënt. Nog steeds zere poten en billen van woensdag maar die gespierde krengen zijn het waard zag ik vanmorgen @ trots
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Vanmorgen lekker getraind.

Bankdrukken 3x12 30kg
Chest fly machine 3x12 22kg
Cable side raise 3x12 7kg
Bar upright row 3x12 20kg
Shoulder press zittend op bankje 3x12 6kg dumbell (eerste x dus eerst oefening goed leren)
Csble front raise brede stang 3x12 10kg
Triceps Overhead extension dumbell 10kg 3x12
Triceps pushdown brede stang 3x12 25kg (5kg verhoogd 💪)
Triceps pushdown machine stoep ding 3x12 40kg
Buikspieren side bend 3x25 10kg per kant.

Straks 30 minuten loopband met cliënt. Nog steeds zere poten en billen van woensdag maar die gespierde krengen zijn het waard zag ik vanmorgen @ trots
Screenshot_20240510-081012_Gallery.jpg
Eerlijk, je hebt goeie benen!

Goed bezig hoor, lekker is dat he, als je t zelf ook begint te zien!

Keep it up!

Terug
Naar boven