MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

Weer wat geleerd over mijzelf= het blijft niet bij 1 en zodra ik iets lekkers in huis haal kan ik er niet vanaf blijven. Iig zodra ik afwijk van mijn geplande voeding denk ik vrij snel (gaat wel om 1 dag) dat het toch al verpest is voor die dag. Het begon met saucijnbroodjes maken op het werk (2 stuks gegeten). Deze gecompenseerd door kwark met banaan te skippen. Best wel een kloten dag op het werk dus had geen zin meer om te koken en ipv koken havermout gemaakt en uiteindelijk 3 plakken cake weg gegeten. De rest snel in de otto gedumpt om niet nog meer te eten.

Dus morgen weer netjes aan de voeding houden en voortaan geen cake meer kopen 😁.
Thnx was ook echt nodig. Echt een mega cheat Day gehad 🙊 nog even genieten van het volle gevoel en dan weer strak op de voeding 💪
20240524_174647.jpg
Qua gewicht een motivatie dip. Hield mij netjes aan de voeding en ging niks af dus besloten 4 weken mij aan de voeding te houden en niet te wegen. Kiekn hoe dat giet.
Denk ook dat je een beetje eerlijk moet zijn naar jezelf.

• Topic Starter Topic Starter
+1
Een beetje een vast voedingschema geeft minder afleiding. Neem misschien iets lekkers op in je voedingschema en laat het daarbij. :thumb:
Ja ga ik eens over nadenken. Leer iig wel steeds meer een beetje over mijn eten. Daar waar ik eerder een sigaret rookte als ik mij rot voelde pak ik nu eten. Dus langzaam worden bepaalde patronen duidelijk. Bewustwording is stap 1 😇

Ivm de vele regen vanmorgen naar de sportschool gereden ipv hardlopen.

4x25 sit ups
3x15 15kg biceps curls kabel lange staaf
40 minuten loopband helling 7 snelheid 5.3

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Ja ga ik eens over nadenken. Leer iig wel steeds meer een beetje over mijn eten. Daar waar ik eerder een sigaret rookte als ik mij rot voelde pak ik nu eten. Dus langzaam worden bepaalde patronen duidelijk. Bewustwording is stap 1 😇
Klopt, dan wordt het gemakkelijker. En kost het minder zelfdiscipline omdat je het ' gewoon ' bent.
Soms ook wel beetje saai, maar gemakkelijker. En als je dan iets anders doet, kun je dat plannen of gemakkelijker opvangen.

Klopt, dan wordt het gemakkelijker. En kost het minder zelfdiscipline omdat je het ' gewoon ' bent.
Soms ook wel beetje saai, maar gemakkelijker. En als je dan iets anders doet, kun je dat plannen of gemakkelijker opvangen.
Ja precies dat. Door vallen en opstaan en terugkijken kun je uiteindelijk een blijvende verandering bewerkstelligen 😇

Ivm de vele regen vanmorgen naar de sportschool gereden ipv hardlopen.

4x25 sit ups
3x15 15kg biceps curls kabel lange staaf
40 minuten loopband helling 7 snelheid 5.3

[Hide ]
20240529_054958.jpg
[/hide]
40minuten loopband? Helling7 op 5.3 snelheid??
Dat is pittig hoor. Zou ik eigenlijk ook moeten doen.
Ik doe de laatste tijd weer structureel cardio na het trainen maar dat is 15 minuten 6 helling 6 snelheid. Misschien in de cut maar verlengen naar minimaal 20 of 30 minuten.

Goed bezig trouwens.

Ga je ook meedoen met de contest, bikkel Buttie?

40minuten loopband? Helling7 op 5.3 snelheid??
Dat is pittig hoor. Zou ik eigenlijk ook moeten doen.
Ik doe de laatste tijd weer structureel cardio na het trainen maar dat is 15 minuten 6 helling 6 snelheid. Misschien in de cut maar verlengen naar minimaal 20 of 30 minuten.

Goed bezig trouwens.
Thnx 😇 en was ter vervanging van hardlopen dus nu kwam ik een beetje in de buurt. Ik vind het niet echt pittig maar wel heel saai. Heb ik met hardlopen niet nl.

• Like
Waarderingen: K82
Bikkel buttie klinkt leuk 😁 welke contest? 😁

Zie de prijzenpot als je twijfelt :D

Een bikkel is ook een grote knikker. Weet je nog van vroeger met knikkeren ?

Terug
Naar boven