royboyiron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.815
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aiii zie dat je 3 maanden lid moet zijn maar geloof dat ik 2 maanden lid ben. Ergens tijdens mijn vakantie eind maart ben ik lid geworden. Als hierin een uitzondering kan worden gemaakt doe ik graag mee 😊
Steekt niks seksistisch achter.
Ik had het ook gwn over knikkeren, moest nog even een edit doen.
Daarom mag ze mij ook een pb doen. Ik zal haar niet afwijzen

Zou geen probleem moeten zijn toch, gezien hoe actief je hier bent 👌🏻Aiii zie dat je 3 maanden lid moet zijn maar geloof dat ik 2 maanden lid ben. Ergens tijdens mijn vakantie eind maart ben ik lid geworden. Als hierin een uitzondering kan worden gemaakt doe ik graag mee 😊
Bij deze maak ik een uitzonderingAiii zie dat je 3 maanden lid moet zijn maar geloof dat ik 2 maanden lid ben. Ergens tijdens mijn vakantie eind maart ben ik lid geworden. Als hierin een uitzondering kan worden gemaakt doe ik graag mee 😊

Cool dankjewel! Ga ik er in het weekend even voor zitten 💪
Op Buttie inderdaad 🤓
Jij bent tenminste eerlijk.
+1 als enige vrouw meedoen is baas💪🏻
We zijn nu met twee vrouwen, word jij de derde?
Ah sorry, over het hoofd gezien! Leuk dat de vrouwen ook vertegenwoordigd worden en hoe tegenstrijdig dit dan ook klinkt: ik bedank er vriendelijk voor😜
Leuk we hebben ook ongeveer dezelfde lengte en hetzelfde gewicht. Jij hebt alleen nog geen foto geplaatst toch? Of moet je die insturen?
Met de contest? Zeker!
Zeker leuk en klopt inderdaad😃. Nee, die moet je in je contestlog plaatsen. ik wachtte nog even af of het echt door zou gaan.Leuk we hebben ook ongeveer dezelfde lengte en hetzelfde gewicht. Jij hebt alleen nog geen foto geplaatst toch? Of moet je die insturen?
Zojuist mijne geopend! Gaat het nu wel door of nog steeds niet zeker? Ben al helemaal in wedstrijd mood namelijk 😜Zeker leuk en klopt inderdaad😃. Nee, die moet je in je contestlog plaatsen. ik wachtte nog even af of het echt door zou gaan.
Goed bezig! Nog even afwachten helaas, maar wedstrijd mood is goed 👏Zojuist mijne geopend! Gaat het nu wel door of nog steeds niet zeker? Ben al helemaal in wedstrijd mood namelijk 😜