MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

Mag ik ook meedoen ? Stelletje geile megabonken.

Ik was de knikkerkoning van de basisschool. Iedereen zeg maar dag tegen je knikkerzak als deze boy in the game is. Orca's , toekers, turtles , wereldbonken, alles is voor mij.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: K82
Aiii zie dat je 3 maanden lid moet zijn maar geloof dat ik 2 maanden lid ben. Ergens tijdens mijn vakantie eind maart ben ik lid geworden. Als hierin een uitzondering kan worden gemaakt doe ik graag mee 😊
Zou geen probleem moeten zijn toch, gezien hoe actief je hier bent 👌🏻

Aiii zie dat je 3 maanden lid moet zijn maar geloof dat ik 2 maanden lid ben. Ergens tijdens mijn vakantie eind maart ben ik lid geworden. Als hierin een uitzondering kan worden gemaakt doe ik graag mee 😊
Bij deze maak ik een uitzondering:)

Bet on Buttie :D for the contest!!

• Topic Starter Topic Starter
Man wat kan ik genieten van sporten. Oordopjes in en helemaal in mijn eigen zone dat ik ineens in de laatste 5 minuten besef dat ik nog moet werken en er een wereld om mij heen bestaat. Vanmorgen lekker benen getraind. Mood = zelfverzekerd en energiek.

Squat 3x12 50kg (volgende x 5kg ophogen)
Bulgarian split squat 3x12 20kg per been
Hiptrust 3x12 60kg
Hip ABduction 3x15 55kg
Hip ADduction 3x15 45kg

Cable kick back geskipt ivm dat in mijn zone dingetje en afgeleid door foto's maken en bewerken 🤣

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Laatst bewerkt:
Leuk we hebben ook ongeveer dezelfde lengte en hetzelfde gewicht. Jij hebt alleen nog geen foto geplaatst toch? Of moet je die insturen?
Zeker leuk en klopt inderdaad😃. Nee, die moet je in je contestlog plaatsen. ik wachtte nog even af of het echt door zou gaan.

Terug
Naar boven