- Waardering
- 8.737
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Niet geschoten is altijd mis.Veel mannen schieten op alles wat beweegt en ademt, da's natuur.
Das ook jammer van de jacht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet geschoten is altijd mis.Veel mannen schieten op alles wat beweegt en ademt, da's natuur.
En daarom is schieten met pijl en boog beter, als je dan mis schiet kun je die pijl oprapen en opnieuw gebruiken, met kogels die afgeschoten zijn gaat dat wat lastiger....Niet geschoten is altijd mis.
Das ook jammer van de jacht.
Niet letterlijk bedoelt dat jagen en schieten.En daarom is schieten met pijl en boog beter, als je dan mis schiet kun je die pijl oprapen en opnieuw gebruiken, met kogels die afgeschoten zijn gaat dat wat lastiger....
............en "soms" ben ik dus weer de serieuze steenbok....die genadeloos maar volledig onbedoeld....de gehele atmosfeer kan vernietigen....zodat iedereen zich weer omdraait en aan het werk gaat....met een zucht....Niet letterlijk bedoelt dat jagen en schieten.
Denk ook niet dat een vrouw happydepeppy wordt van een pijl in haar butt.
Zo hard bijten dat die vel eraf gaat is NiceIk houd gewoon van een goede reet om erop te slaan en bijten. Vandaar die sport leggings tegenwoordig gevaarlijk zijn aangezien elke bil daar ineens goed in oogt.
Vind die leggins beetje hetzelfde als vroeger die push up bhs. Ineens had elke meid een tiet partij waar je gek van werd.
Grindr Final boss
Meet je Garmin de gelopen afstand wel correct op de loopband? Die 6,5 km in 1 uur lijkt niet kloppen. Zeker niet bij die hartslag.
Lekker hoor. Samen hardlopen is perfect voor zone 2. Als je kunt praten met elkaar heb je het goede tempo te pakken.
Kwist niet @AK ook hardliep/hardloopt.Ja was wel heel relaxed. Maar zijn conditie is beter 😁 bij mijn hartslag 154 zit hij op 142 bv. Dus voor de gezelligheid en afwisseling zeker heel leuk maar mijn zone 2 is voor hem te langzaam en zijn 2 voor mij te snel haha 😵💫

Voor snellere lopers kan het heel goed zijn om wat rustiger te lopen. En jij bouwt gewoon lekker op, komt vanzelf goed. 10 slagen verschil is echt niet veel.Ja was wel heel relaxed. Maar zijn conditie is beter 😁 bij mijn hartslag 154 zit hij op 142 bv. Dus voor de gezelligheid en afwisseling zeker heel leuk maar mijn zone 2 is voor hem te langzaam en zijn 2 voor mij te snel haha 😵💫
Voor snellere lopers kan het heel goed zijn om wat rustiger te lopen. En jij bouwt gewoon lekker op, komt vanzelf goed. 10 slagen verschil is echt niet veel.
142 is ook maar net zone 2 voor iemand met een redelijk hoge hartslag. Ik loop ter vergelijking 15km op 6:00/km met een hartslag van ca. 132.
Ik loop sinds de sportschool dicht ging met corona. Niet meer gestopt daarna.Beetje geven en nemen hè 😜
Wow dat is wel netjes man! Hoelang loop je nu?
Ja precies. Ik vind het ook prima hoor. Vind een uur aan 1 stuk sowieso netjes gezien ik nog niet heel lang het hardlopen weer heb opgepakt 🙂