Fitness Seller

Training voeding en progressie diary

En daarom is schieten met pijl en boog beter, als je dan mis schiet kun je die pijl oprapen en opnieuw gebruiken, met kogels die afgeschoten zijn gaat dat wat lastiger....
Niet letterlijk bedoelt dat jagen en schieten.
Denk ook niet dat een vrouw happydepeppy wordt van een pijl in haar butt.

Niet letterlijk bedoelt dat jagen en schieten.
Denk ook niet dat een vrouw happydepeppy wordt van een pijl in haar butt.
............en "soms" ben ik dus weer de serieuze steenbok....die genadeloos maar volledig onbedoeld....de gehele atmosfeer kan vernietigen....zodat iedereen zich weer omdraait en aan het werk gaat....met een zucht....

Ik houd gewoon van een goede reet om erop te slaan en bijten. Vandaar die sport leggings tegenwoordig gevaarlijk zijn aangezien elke bil daar ineens goed in oogt.

Vind die leggins beetje hetzelfde als vroeger die push up bhs. Ineens had elke meid een tiet partij waar je gek van werd.
Zo hard bijten dat die vel eraf gaat is Nice

• Wow
Waarderingen: AK
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.027
Ah heel wat gemist in mijn eigen log en tegelijk weinig 😅

Back on topic. Paar dagen rustig aan gedaan ivm zere keel, hoofdpijn en lamlendig gevoel in mijn lichaam. Wou vandaag nog een dagje rusten en dus vertrokken voor een fijne wandeling buiten. Na 3 km kwam de power en overgegaan op heel licht hardlopen. Hartslag 5km tussen de 125 en 135 kunnen houden. Af en toe zelfs moeten versnellen omdat ie naar 120 zakte. Helaas geen mooie statistieken van garmin omdat ik hem had ingesteld op wandelen. Moet wel bekennen dat het zalig was om zo te joggen en kon moeilijk stoppen.

En oke oke buiten is lekkerder dan binnen op de band 😁

1000016165.jpg

1000016166.jpg

Een eerlijk vraag in het begin van dit log woog je tussen de 63 a 66 kg je wilde cutten wat weeg je nu?

• #1.029
Gekozen voor 4x krachttraining pw en 2x hardlopen. Weer 2 dagen kracht erop zitten dus vanmorgen mijn eigen verjaardagscadeau uitgeprobeerd @ nieuwe schoenen. Gezien de regen weer dankbaar gebruik gemaakt van mijn eigen loopband 😇

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Gefeliciteerd met je 25ste verjaardag 🎂

Meet je Garmin de gelopen afstand wel correct op de loopband? Die 6,5 km in 1 uur lijkt niet kloppen. Zeker niet bij die hartslag.

• #1.032
Meet je Garmin de gelopen afstand wel correct op de loopband? Die 6,5 km in 1 uur lijkt niet kloppen. Zeker niet bij die hartslag.

Ja denk ik wel. Kalibreer hem na lopen met de loopband en ga ervan uit dat dat de juiste afstand is. Heb 5 minuten ingelopen en laatste 5 minuten hard gesprint en daartussen op snelheid 6.2/6.3/6.5 gerend. Buiten rennen kan ik op hartslag 125/130/135 blijven zitten dus dacht+10 voor de warmte en gelet op onder de 145 blijven.

1000016364.jpg

Als je na afloop kalibreert, klopt de afstand uiteraard. Had er even geen rekening mee gehouden dat je warming-up en cooling-down ook meeneemt in de meting en de hartslag binnen hoger ligt doordat je je warmte moeilijker kwijt kunt. Kan me vaag herinneren dat je buiten wel eens 11-12 km/u liep en het verschil met binnen leek me wel erg groot.

• #1.034
Samen wezen hardlopen. Wel gezellig maar niet helemaal mijn ideaal tempo qua hartslag en mijn gezelschap wou stoppen na een uur. Had zelf graag de 10 gelopen dus pak ik deze volgende week 😊.

1000016435.jpg

1000016432.jpg

Lekker hoor. Samen hardlopen is perfect voor zone 2. Als je kunt praten met elkaar heb je het goede tempo te pakken :).

• #1.036
Lekker hoor. Samen hardlopen is perfect voor zone 2. Als je kunt praten met elkaar heb je het goede tempo te pakken :).

Ja was wel heel relaxed. Maar zijn conditie is beter 😁 bij mijn hartslag 154 zit hij op 142 bv. Dus voor de gezelligheid en afwisseling zeker heel leuk maar mijn zone 2 is voor hem te langzaam en zijn 2 voor mij te snel haha 😵‍💫

Ja was wel heel relaxed. Maar zijn conditie is beter 😁 bij mijn hartslag 154 zit hij op 142 bv. Dus voor de gezelligheid en afwisseling zeker heel leuk maar mijn zone 2 is voor hem te langzaam en zijn 2 voor mij te snel haha 😵‍💫
Kwist niet @AK ook hardliep/hardloopt. :D

Voor snellere lopers kan het heel goed zijn om wat rustiger te lopen. En jij bouwt gewoon lekker op, komt vanzelf goed. 10 slagen verschil is echt niet veel.

142 is ook maar net zone 2 voor iemand met een redelijk hoge hartslag. Ik loop ter vergelijking 15km op 6:00/km met een hartslag van ca. 132.

• #1.039
Kwist niet @AK ook hardliep/hardloopt. :D

Beetje geven en nemen hè 😜

Voor snellere lopers kan het heel goed zijn om wat rustiger te lopen. En jij bouwt gewoon lekker op, komt vanzelf goed. 10 slagen verschil is echt niet veel.

142 is ook maar net zone 2 voor iemand met een redelijk hoge hartslag. Ik loop ter vergelijking 15km op 6:00/km met een hartslag van ca. 132.

Wow dat is wel netjes man! Hoelang loop je nu?

Ja precies. Ik vind het ook prima hoor. Vind een uur aan 1 stuk sowieso netjes gezien ik nog niet heel lang het hardlopen weer heb opgepakt 🙂

Beetje geven en nemen hè 😜

Wow dat is wel netjes man! Hoelang loop je nu?

Ja precies. Ik vind het ook prima hoor. Vind een uur aan 1 stuk sowieso netjes gezien ik nog niet heel lang het hardlopen weer heb opgepakt 🙂
Ik loop sinds de sportschool dicht ging met corona. Niet meer gestopt daarna.

Terug
Naar boven