MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

Soms en je kan ook veel afschermen geloof ik. Weet dit niet zeker trouwens ✌🏻
Nee is een grapje, zijn die van mijzelf :kiss:

Naar je profiel, dan krijg je een blauwe balk in beeld. Die schuif je naar rechts tot je 'waarschuwingen' ziet.
Maar je krijgt altijd een Pb als je een waarschuwing krijgt. Dus als je nooit wat hebt gehoord, heb je waarschijnlijk niets. Je krijgt niet zo snel punten.

• Like
Waarderingen: GruX
Zou @Seth_Fit dan toen ie hetero was ook tegen een paal aan gelopen zijn dat het wellicht andersom ook werkt?

Dan is het wel oppassen, voor je het weet ben je dus ineens homo.
Ik ben echt zo geboren man toen ik twaalf was keek ik al naar mannen ect. Het is niet erg om gay te zijn, maar voor mij heeft het wel veel met mij gedaan.

f**k al die haters hier Buttie!!!
Alsof iemand hier aan het haten is.....beetje overdreven.

Als ik in mijn eigen log iets "verkeerds" doe komt de zweep er ook gewoon genadeloos hard overheen hoor van verschillende mensen....pagina na pagina en dan is @AK bijvoorbeeld heus niet zo lief voor me zoals ie hier tegen lief is tegen haar....
(niet verkeerd bedoeld AK! Niet ineens met heel Helmond naar Almelo komen om te rellen, is niet nodig, lief zijn en lief blijven aub)

Maarreehhh....

Nu krijgt zij even een zweep....is dat meteen haten dan?

Zieltjes zijn soms zo zacht als boter, niet zo lopen te piepen en te miepen maar doe gewoon wat je moet doen om je doel te bereiken.
Gaat niet altijd even makkelijk, maar that....is....life!

hesjtek geenhaatmaargewoondewaarheid
hesjtek liefzijn

Alsof iemand hier aan het haten is.....beetje overdreven.

Als ik in mijn eigen log iets "verkeerds" doe komt de zweep er ook gewoon genadeloos hard overheen hoor van verschillende mensen....pagina na pagina en dan is @AK bijvoorbeeld heus niet zo lief voor me zoals ie hier tegen lief is tegen haar....
(niet verkeerd bedoeld AK! Niet ineens met heel Helmond naar Almelo komen om te rellen, is niet nodig, lief zijn en lief blijven aub)

Maarreehhh....

Nu krijgt zij even een zweep....is dat meteen haten dan?

Zieltjes zijn soms zo zacht als boter, niet zo lopen te piepen en te miepen maar doe gewoon wat je moet doen om je doel te bereiken.
Gaat niet altijd even makkelijk, maar that....is....life!

hesjtek geenhaatmaargewoondewaarheid
hesjtek liefzijn
Meeste zijn gewoon jaloers op buttie hoe knap ze is

Veel mannen schieten op alles wat beweegt en ademt, da's natuur.
Ik denk dat mannen ook onbewust van een goede bips houden omdat "in het wild" het roofdier (wat mensen in de basis ook zijn) achter een prooi aanrent en in de kont vastbijt, daar zit ook meteen het lekkerste en beste vlees....

Of is dit een iets te kannibalistische uitspraak van me?

En wat "natuur" betreft, ik ben bang dat wij niet vallen onder "natuur" als je bekijkt hoe wij er mee omgaan.

Ik denk als de natuur de sportschool binnenkomt ze er ons massaal uitkickt, omzaagt, verbrandt, vertrapt, en dat ze parkeerplaatsen van ons maakt.....

Ik denk dat mannen ook onbewust van een goede bips houden omdat "in het wild" het roofdier (wat mensen in de basis ook zijn) achter een prooi aanrent en in de kont vastbijt, daar zit ook meteen het lekkerste en beste vlees....

Jouw uitspraken doen nog altijd denken aan iemand die diep in de cut is!

Goede heupen/billen hint naar het vermogen om voor een goed nageslacht te kunnen zorgen, is de populaire theorie.

Veel mannen schieten op alles wat beweegt en ademt, da's natuur.
Doe jij dat ook?

D

En wat "natuur" betreft, ik ben bang dat wij niet vallen onder "natuur" als je bekijkt hoe wij er mee omgaan.

Ik denk als de natuur de sportschool binnenkomt ze er ons massaal uitkickt, omzaagt, verbrandt, vertrapt, en dat ze parkeerplaatsen van ons maakt.....
Natuur is puur

Jouw uitspraken doen nog altijd denken aan iemand die diep in de cut is!

Goede heupen/billen hint naar het vermogen om voor een goed nageslacht te kunnen zorgen, is de populaire theorie.
Dan heb je het over heupen en billen, dat zijn toch echt twee verschillende dingen.

Een vrouw kan mooie rondgevormde billen hebben maar smalle heupen.....

Maar ze kan ook een grote platte bips hebben en een meter brede heupen hebben.

Of..??

Ik snap wel wat je bedoeld hoor, ik moest alleen even happen....cut-leven toch hahaha

Ik ben echt zo geboren man toen ik twaalf was keek ik al naar mannen ect. Het is niet erg om gay te zijn, maar voor mij heeft het wel veel met mij gedaan.
Sarcastic Uh Huh GIF by GIPHY Studios 2021

Ik houd gewoon van een goede reet om erop te slaan en bijten. Vandaar die sport leggings tegenwoordig gevaarlijk zijn aangezien elke bil daar ineens goed in oogt.

Vind die leggins beetje hetzelfde als vroeger die push up bhs. Ineens had elke meid een tiet partij waar je gek van werd.

• Heart
Waarderingen: K82
Terug
Naar boven