MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Ik geniet weer echt van het hardlopen dus die houden we erin. Zondag LB getraind en gisteren UB dus vanmorgen weer wezen rennen. Was wel minder fit dan zaterdag en alleen dus tempo lag wat lager. Merkte wel op dat mijn horloge d'r hartslag niet goed bijhield. Op een stuk wezen sprinten en hartslag kwam niet boven de 135 waar ik zaterdag op consistent tempo niet onder de 154 kwam. Laatste paar minuten liep hij ineens heel snel op naar 164 🤔. Dus investeren in een hartslagband 👌.

Verder rond en gezond en dik tevreden 😉

1000016624.jpg

1000016620.jpg

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Laatst bewerkt:
Ik heb laatst even je logje zitten lezen, ik ga je volgen! :)
Super leuk om te zien hoe je er mee bezig bent en stappen maakt!

• #1.047
Ik heb laatst even je logje zitten lezen, ik ga je volgen! :)
Super leuk om te zien hoe je er mee bezig bent en stappen maakt!

Dankjewel Alisa! Zal kou log zo ook even opzoeken. Mijn log way from perfect maar uiteindelijk maakt het niet uit hoevaak je valt zolang je maar weer opstaat 💪

Dankjewel Alisa! Zal kou log zo ook even opzoeken. Mijn log way from perfect maar uiteindelijk maakt het niet uit hoevaak je valt zolang je maar weer opstaat 💪
Ik heb (nog) geen log :)
En zo is het! Perfect is ook maar relatief hè💪🏼

• #1.049
Ik heb (nog) geen log :)
En zo is het! Perfect is ook maar relatief hè💪🏼

Nou dat wordt lang zoeken en mijn bedtijd is al bijna daar 😁. Wel van plan een log te starten?

Zeker waar. Alles is perceptie uiteindelijk 😊. Succes iig met wat je ook wilt bereiken 😊

Nou dat wordt lang zoeken en mijn bedtijd is al bijna daar 😁. Wel van plan een log te starten?

Zeker waar. Alles is perceptie uiteindelijk 😊. Succes iig met wat je ook wilt bereiken 😊
Haha ja dan wordt het zeker lang zoeken. Misschien ergens komende dagen toch mee beginnen inderdaad :D

• Like
Waarderingen: K82
Ik geniet weer echt van het hardlopen dus die houden we erin. Zondag LB getraind en gisteren UB dus vanmorgen weer wezen rennen. Was wel minder fit dan zaterdag en alleen dus tempo lag wat lager. Merkte wel op dat mijn horloge
Welke horloge heb je? Ik heb dat dus ook. Tijdens zware deadlifts komt mijn hs amper boven de 130 terwijl ik echt dood ga😅 Skeeleren vandaag pakt hij wel netjes (max hs 174).

• #1.052
Ik heb de garmin venu 3s en jij?

Bij kracht pakt ie hem wel aardig goed maar denk dat hij met hardlopen net zo geshockeerd was als ikzelf 🤣🤣

• #1.053
Hartslag klopt niet echt zag ik de laatste x dus vanmorgen wezen rennen op eigen gevoel qua snelheid en mijn eerste 10k gelopen in best een mooie tijd vind ik zelf. Voor het eerst 10k overigens 😊

1000016957.jpg

1000016960.jpg

1000016959.jpg

1000016963.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb de garmin venu 3s en jij?

Bij kracht pakt ie hem wel aardig goed maar denk dat hij met hardlopen net zo geshockeerd was als ikzelf 🤣🤣
🤣

Wat is jouw verbruik ongeveer na een uur trainen? Ik heb de Garmin SQ. Ter referentie heb ik ooit een borstband om gehad. Opzich klopt het allemaal aardig muv de piek hartslag tijdens krachttraining. Dat scheelt zo 20-30 hartslagen.

• #1.055
🤣

Wat is jouw verbruik ongeveer na een uur trainen? Ik heb de Garmin SQ. Ter referentie heb ik ooit een borstband om gehad. Opzich klopt het allemaal aardig muv de piek hartslag tijdens krachttraining. Dat scheelt zo 20-30 hartslagen.

Als mijn garmin klopt dan moet ik dus niet hardlopen met die leuke vent want toen had ik continu een hoge hartslag 🤣 alleen krijg ik hem niet zo hoog.

Ik zit tussen de 300 en 400 calorieën volgens garmin met mijn krachttraining en jij? Zit meestal op 50 minuten

1000016997.jpg

Als mijn garmin klopt dan moet ik dus niet hardlopen met die leuke vent want toen had ik continu een hoge hartslag 🤣 alleen krijg ik hem niet zo hoog.

Ik zit tussen de 300 en 400 calorieën volgens garmin met mijn krachttraining en jij? Zit meestal op 50 minuten

1000016997.jpg
270 vandaag (ca een uur) en ik train dan niet licht😐 Misschien is mijn horloge te oud inmiddels😅 Ik heb 'm ook al jaren.

• #1.057
270 vandaag (ca een uur) en ik train dan niet licht😐 Misschien is mijn horloge te oud inmiddels😅 Ik heb 'm ook al jaren.

Dat is dan wel een groot verschil inderdaad. Ik zit er wel eens onder maar dat zijn dan wel trainingen waar ik een beetje met de pet aan het gooien ben. Wel leuk cadeau voor jezelf nu je weer gaat beginnen 😊

• #1.058
Voor de verandering dan maar even een kracht training berichtje. Ondanks hardlopen vanmorgen een heerlijke leg day gehad. Toen ik wou uitlopen op de loopband viel ik er bijna af van het dronken gevoel in mijn benen. Tevreden over body, inzet en kracht en een positief gevoel aan de training overgehouden.

Squat
1x13 70kg
1x 11 70kg
1x5 70 kg (@ vind ik leuk)

Lying leg curl
1x14 50kg
1x11 50kg

Leg press
2x12 160kg

Leg extension
1x13 60kg
1x11 60kg

Cable kick back
3x15 20kg

Hip adduction
1x14 50kg
1x13 50kg

Hip abduction
1x13 60kg
1x12 60kg

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Voor de verandering dan maar even een kracht training berichtje. Ondanks hardlopen vanmorgen een heerlijke leg day gehad. Toen ik wou uitlopen op de loopband viel ik er bijna af van het dronken gevoel in mijn benen. Tevreden over body, inzet en kracht en een positief gevoel aan de training overgehouden.

Squat
1x13 70kg
1x 11 70kg
1x5 70 kg (@ vind ik leuk)

Lying leg curl
1x14 50kg
1x11 50kg

Leg press
2x12 160kg

Leg extension
1x13 60kg
1x11 60kg