- Waardering
- 3.845
Ik loop sinds de sportschool dicht ging met corona. Niet meer gestopt daarna.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik loop sinds de sportschool dicht ging met corona. Niet meer gestopt daarna.
Of zoals @Skatermarvin in zijn topictitel aangeeft: Round is also a shape! 😉
Noem je haar nu gewoon dikOf zoals @Skatermarvin in zijn topictitel aangeeft: Round is also a shape! 😉
Of zoals @Skatermarvin in zijn topictitel aangeeft: Round is also a shape! 😉
Ik heb laatst even je logje zitten lezen, ik ga je volgen!
Super leuk om te zien hoe je er mee bezig bent en stappen maakt!
Ik heb (nog) geen logDankjewel Alisa! Zal kou log zo ook even opzoeken. Mijn log way from perfect maar uiteindelijk maakt het niet uit hoevaak je valt zolang je maar weer opstaat 💪

Ik heb (nog) geen log
En zo is het! Perfect is ook maar relatief hè💪🏼
Haha ja dan wordt het zeker lang zoeken. Misschien ergens komende dagen toch mee beginnen inderdaadNou dat wordt lang zoeken en mijn bedtijd is al bijna daar 😁. Wel van plan een log te starten?
Zeker waar. Alles is perceptie uiteindelijk 😊. Succes iig met wat je ook wilt bereiken 😊

Ik geniet weer echt van het hardlopen dus die houden we erin. Zondag LB getraind en gisteren UB dus vanmorgen weer wezen rennen. Was wel minder fit dan zaterdag en alleen dus tempo lag wat lager. Merkte wel op dat mijn horloge
Welke horloge heb je? Ik heb dat dus ook. Tijdens zware deadlifts komt mijn hs amper boven de 130 terwijl ik echt dood ga😅 Skeeleren vandaag pakt hij wel netjes (max hs 174).
🤣Ik heb de garmin venu 3s en jij?
Bij kracht pakt ie hem wel aardig goed maar denk dat hij met hardlopen net zo geshockeerd was als ikzelf 🤣🤣
🤣
Wat is jouw verbruik ongeveer na een uur trainen? Ik heb de Garmin SQ. Ter referentie heb ik ooit een borstband om gehad. Opzich klopt het allemaal aardig muv de piek hartslag tijdens krachttraining. Dat scheelt zo 20-30 hartslagen.
270 vandaag (ca een uur) en ik train dan niet licht😐 Misschien is mijn horloge te oud inmiddels😅 Ik heb 'm ook al jaren.Als mijn garmin klopt dan moet ik dus niet hardlopen met die leuke vent want toen had ik continu een hoge hartslag 🤣 alleen krijg ik hem niet zo hoog.
Ik zit tussen de 300 en 400 calorieën volgens garmin met mijn krachttraining en jij? Zit meestal op 50 minuten
![]()
270 vandaag (ca een uur) en ik train dan niet licht😐 Misschien is mijn horloge te oud inmiddels😅 Ik heb 'm ook al jaren.
Hoe gaat de discipline zonder coach?Voor de verandering dan maar even een kracht training berichtje. Ondanks hardlopen vanmorgen een heerlijke leg day gehad. Toen ik wou uitlopen op de loopband viel ik er bijna af van het dronken gevoel in mijn benen. Tevreden over body, inzet en kracht en een positief gevoel aan de training overgehouden.
Squat
1x13 70kg
1x 11 70kg
1x5 70 kg (@ vind ik leuk)
Lying leg curl
1x14 50kg
1x11 50kg
Leg press
2x12 160kg
Leg extension
1x13 60kg
1x11 60kg