Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.186
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak van 5 maar 1 of 2 dan mag je al van geluk spreken 😂 in het algemeen dan
Maak van 5 maar 1 of 2 dan mag je al van geluk spreken 😂
Ja klopt helaas denken heel veel mensen in deze maatschappij echt alleen aan zichzelf.Maak van 5 maar 1 of 2 dan mag je al van geluk spreken 😂 in het algemeen dan
Ja klopt helaas denken heel veel mensen in deze maatschappij echt alleen aan zichzelf.
In het algemeen hè.
Is hij 1 van die 2?
Ik ben allebei alleen weet ze dit nog niet

En Bullshark? Want die zie ik hier niet meer. ?
Als je @Seth_Fit bedoeld die is homo he.Sommige heren hier komen wel wat wanhopig over... 😅
jij bent die halve
@Buttie88 Ik ben vanochtend om half 7 in de ochtend gaan sporten en ik doe dit normaal nooit, ben van het uitslapen! Ik vond het wel heerlijk in een lege gym en oprecht super goed kunnen trainen! Morgen ga ik weer, ik moest even aan jou denken 😊
Mag ik vragen met wat voor doelgroep jij werkt dan? Ik voel me oprecht super goed, ik kan ook echt zwaar tillen op een lege maag niet verwacht en ook zonder cafeïne. Ik neem normaal heel veel cafeïne in voor een workout. Ik ga dit echt vaker doen !!!Ah das leuk! Een lege sportschool is echt heel fijn en hoe voelde je je de rest van de dag? Ik voel mij echt vrolijker als ik smorgens sport. Mijn cliënten merken het gelijk als ik een x skip (laatste x wel maanden terug). Ben dan echt minder wakker en minder vrolijk ✌️
Dropset.Vanmorgen beetje wezen spelen met lb training op de herhalingen. Geen idee hoe te noemen maar het was leuk en voel een flinke branding momenteel 💪
Squat 70kg 3x12 en daarna direct door zonder rust: 10x50kg 10x 40kg 10x 30 kilo 15x lege stang 20kg
Kunnen zomaar een paar DBB-ers tussen zitten dus.Ik werk met mensen met een dubbel diagnostiek icm justitie (psychisch en verslaving). Dus lieve gekke boefjes 😜