XXL Nutrition

Training voeding en progressie diary

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Ja heb 1 goede vriend en 2 collega vrienden en inmiddels 2 mensen hier van het forum die ik leuk vind dus tevreden 😊

• #1.105
Ja klopt helaas denken heel veel mensen in deze maatschappij echt alleen aan zichzelf.

Niet zozeer de maatschappij van nu. Een mens is altijd gericht geweest op zelfbehoud. Ik denk alleen dat we elkaar minder nodig zijn gaan hebben en daardoor minder investeren in relaties. Magoed te diep voor zondagochtend man. Ik ga arbeiten 💪

Ha, nog een trainende dame gevonden, ik ga je volgen!

Ik ben butties geheime aanbidder alleen weet ze zelf dit nog niet.

Sommige heren hier komen wel wat wanhopig over... 😅

• #1.115
Vanmorgen beetje wezen spelen met lb training op de herhalingen. Geen idee hoe te noemen maar het was leuk en voel een flinke branding momenteel 💪

Squat 70kg 3x12 en daarna direct door zonder rust: 10x50kg 10x 40kg 10x 30 kilo 15x lege stang 20kg

Leg press 160kg
1x13
1x12

Lying leg curl
3x12 50kg
1x 10 40kg
1x10 30kg

Cable kick back
1x15 15kg
31x17 25kg
1x14 25kg
1x13 25kg

Hip adductor
1x 14 45kg
1x13 55kg
1x12 55kg

Hip abductor
1x15 50kg
1x 14 60kg
1x12 60kg

Hierna 25 minuten lopen helling 5 snelheid 5.5

1000018347.jpg

@Buttie88 Ik ben vanochtend om half 7 in de ochtend gaan sporten en ik doe dit normaal nooit, ben van het uitslapen! Ik vond het wel heerlijk in een lege gym en oprecht super goed kunnen trainen! Morgen ga ik weer, ik moest even aan jou denken 😊

• #1.117
@Buttie88 Ik ben vanochtend om half 7 in de ochtend gaan sporten en ik doe dit normaal nooit, ben van het uitslapen! Ik vond het wel heerlijk in een lege gym en oprecht super goed kunnen trainen! Morgen ga ik weer, ik moest even aan jou denken 😊

Ah das leuk! Een lege sportschool is echt heel fijn en hoe voelde je je de rest van de dag? Ik voel mij echt vrolijker als ik smorgens sport. Mijn cliënten merken het gelijk als ik een x skip (laatste x wel maanden terug). Ben dan echt minder wakker en minder vrolijk ✌️

Ah das leuk! Een lege sportschool is echt heel fijn en hoe voelde je je de rest van de dag? Ik voel mij echt vrolijker als ik smorgens sport. Mijn cliënten merken het gelijk als ik een x skip (laatste x wel maanden terug). Ben dan echt minder wakker en minder vrolijk ✌️
Mag ik vragen met wat voor doelgroep jij werkt dan? Ik voel me oprecht super goed, ik kan ook echt zwaar tillen op een lege maag niet verwacht en ook zonder cafeïne. Ik neem normaal heel veel cafeïne in voor een workout. Ik ga dit echt vaker doen !!!

Wel leuk om te horen dat jou bewoners je zo goed kennen!

• #1.119
Vet om te horen man! Ik eet tegenwoordig als ik uit bed ben mijn havermout pindakaas papje en neem een cafeïne pil. Daarvoor op 1 eiwit scope en ging ook prima inderdaad. Veel plezier next time.

Ik werk met mensen met een dubbel diagnostiek icm justitie (psychisch en verslaving). Dus lieve gekke boefjes 😜

Vanmorgen beetje wezen spelen met lb training op de herhalingen. Geen idee hoe te noemen maar het was leuk en voel een flinke branding momenteel 💪
Squat 70kg 3x12 en daarna direct door zonder rust: 10x50kg 10x 40kg 10x 30 kilo 15x lege stang 20kg
Dropset.

Ik werk met mensen met een dubbel diagnostiek icm justitie (psychisch en verslaving). Dus lieve gekke boefjes 😜
Kunnen zomaar een paar DBB-ers tussen zitten dus. :rolleyes:

Terug
Naar boven