Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.187
- Lengte
- 1m62
Wel lekker 😁 hopelijk flinke spierpijn morgen 👌
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel lekker 😁 hopelijk flinke spierpijn morgen 👌
Ah dropsetjes zijn inderdaad top (vind ik haha) 😁Vanmorgen beetje wezen spelen met lb training op de herhalingen. Geen idee hoe te noemen maar het was leuk en voel een flinke branding momenteel 💪
Simp!

Ja ik moet werken dus niet veel 🤪Oudjaarsdag en nieuwjaarsdag werken. Oudjaarsdag tot 20.00 ofzo en dan direct door naar bed 🤭 en jij?
Belangrijkste vraag die niemand stelt is of ze die eindejaarsbeurt nog dit jaar krijgt of het toch een nieuwjaarsbeurt word 🤷♂️
Belangrijkste vraag die niemand stelt is of ze die eindejaarsbeurt nog dit jaar krijgt of het toch een nieuwjaarsbeurt word 🤷♂️
Daar kan je toch heel simpel zelf iets aan doen?Als het zo doorgaat ga ik iig op een manier droog het nieuwe jaar in 🤭
Onbegrijpelijk dat al die mannen jou kunnen weerstaan hoor!Als het zo doorgaat ga ik iig op een manier droog het nieuwe jaar in 🤭
![]()
Zo'n uitspraak als door jou geciteerd zal de kraan van DM's met het aanbod van hulp wel doen open draaien.
Onbegrijpelijk dat al die mannen jou kunnen weerstaan hoor!
Van @Seth_Fit snap ik het wel, maar de rest is schijnbaar ook homo 🤷♂️
Vandaar ik haar dm niet in slide, ik haal dat niet 🤷♂️