AndroidHealthClinic

Training voeding en progressie diary

Vanmorgen beetje wezen spelen met lb training op de herhalingen. Geen idee hoe te noemen maar het was leuk en voel een flinke branding momenteel 💪
Ah dropsetjes zijn inderdaad top (vind ik haha) 😁
Doe soms alleen de laatste set een dropset (dus de eerste 2/3 sets "normaal") als ik nog ff een extra burn wil aan het einde van die oefening haha. Lekker bezig hoor! 💪

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123
Ja die houden we erin. Lekkere spierpijn vanmorgen en goede pomp 💪 of het is die oliebol van zondag 🤭

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

• #1.126
Kerstdagen en gekkigheid zitten er weer op. Deze week 4x kracht en 1x wezen hardlopen. Lekker gegeten etc en kom er steeds meer achter dat dat lekkere eten zorgt voor een slechte nachtrust. Weet niet of het komt doordat ik er geestelijk stress van krijg of lichamelijk maar het doet mij niet zo goed. Ondanks dat een strak voedingsschema vaak trekgevoelens geeft voel ik mij daar geestelijk en lichamelijk beter en fitter op.

Geen goede voornemens of misschien juist wel maar doel is deze zomer mijn droom fysiek neer te zetten. Een stuk wijzer van de valkuilen dus geen haast maar tran kilo naar de zomer toewerken. Geen vaste cheat momenten maar building een lifestyle waar ik gelukkig van wordt✌️

Vanmorgen lekker een stukje binnen wezen rennen @ kutkou. Shape nu en lets go 😎
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

1000018925.jpg

De aanhouder wint! 💪

• #1.128
Ja zeg ik ook altijd tegen mijn cliënten. Vallen hoort erbij zolang je maar weer opstaat en uiteindelijk kom je er wel. Geloof er in dat alles een proces is 🙂

Ga je nog wat doen met nieuwjaar?

Belangrijkste vraag die niemand stelt is of ze die eindejaarsbeurt nog dit jaar krijgt of het toch een nieuwjaarsbeurt word 🤷‍♂️

• #1.139
Dit gaat zo mis op zondagmorgen 🤪 maar om in het woestijn thema van droog en kraan te blijven.

Staat de put maar voor 1 20cm open 😁

Terug
Naar boven