Fitness Seller

Training voeding en progressie diary

Bezoekers in dit topic

Ja dat is een dingetje 😁 heb een opklapbaar ding maar hij staat dus in de woonkamer 🤦‍♀️ hij zou ook boven kunnen staan maar woon alleen en voor de tv wel chill 😎

1000020430.jpg
Bedankt de motivatie om uit te zoeken naar hoe ik de mijne in kan klappen (Jet 8 iPlus), want dat kon ik nergens in de handleiding vinden en was te lui om verder te zoeken. Scheelt toch weer wat ruimte 🥳

• Haha
  • Like
Waarderingen: Buttie88 en Nicky!
Vanmorgen weer lekker getraind. Na een paar dagen ziek te zijn geweest ben ik tot de conclusie gekomen dat mij goed voelen belangrijker is dan snel afvallen. Dus hoger in calorieën en langzamer het doel bereiken is het plan waar ik bij blijf. Voeding loopt lekker, trainingen gaan goed en voel mij fit en vrolijk.

Maandag lb dinsdag ub woensdag hardlopen donderdag lb vandaag ub cirkel voltooid en nu morgen lekker rusten 😇

1000020548.jpg
1000020511.jpg

• Like
  • Bicep
  • Love
Waarderingen: Gremlin, ThaWasteland, RonnReeves en 7 andere personen
Vanmorgen wezen hardlopen op de loopband. Met dit ellendige mistige koude weer kom ik niet buiten 😎. Hierna nog wat buikspieroefeningen gedaan en nu lekker lazy sunday. Blijf voorlopig op de 2x5km omdat ik niet wil dat het mijn beentraining negatief beïnvloed en maandags de zwaarste dag voor de beentjes.

Verder een goede week gehad en lekker op energie gebleven. Morgenavond mijn eerste pilatesles dus kijken of dat wat voor mij is naast 4x kracht en 2x hardlopen. Voeding ging ook goed alleen kon die vers gebakken warme cake vrijdag niet weerstaan 🤭.

1000020702.jpg

1000020385.jpg

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Loca, Mentat, Gremlin en 2 andere personen
Ik vind het maar knap hoe je het elke ochtend zo volhoudt!!💪🏼 ben benieuwd naar je ervaring met pilates! Heb daar niet echt een beeld bij maar volgens mij is dat ook heel goed voor je houding enzo toch?

• Heart
Waarderingen: Buttie88
Ik vind het maar knap hoe je het elke ochtend zo volhoudt!!💪🏼 ben benieuwd naar je ervaring met pilates! Heb daar niet echt een beeld bij maar volgens mij is dat ook heel goed voor je houding enzo toch?

Lief dankjewel. Ik zou oprecht niet anders willen. Vind het echt een fijn ritme. Nou vriendin we zijn allemaal benieuwd want ik heb geen flauw idee 🤣. Daarbij ben ik geen dun atletisch typ, heb ik geen passende kleding voor deze sport dus ga ala rambo met short en dikke poten en hoop dat ik er niet uitzie als een zeehond tussen de dolfijnen. Tot zover mijn voorstelling van pilates les morgen 😁

Heb wel beetje gegoogled en goed voor de algemene houding, houding met sporten en gericht op het versterken van je core, kern van je lichaam bla bla.

Heb er wel echt zin in. Ontspanning gaat bij mij echt samen met inspanning dus hoop dat dit een mooie balans is van beiden. En enige groepsles om 18.30 dus hopelijk qua tijd te doen. Normaal is dit bijna bedtijd 🤭

Laatst bewerkt:
Lief dankjewel. Ik zou oprecht niet anders willen. Vind het echt een fijn ritme. Nou vriendin we zijn allemaal benieuwd want ik heb geen flauw idee 🤣. Daarbij ben ik geen dun atletisch typ, heb ik geen passende kleding voor deze sport dus ga ala rambo met short en dikke poten en hoop dat ik er niet uitzie als een zeehond tussen de dolfijnen. Tot zover mijn voorstelling van pilates les morgen 😁

Heb wel beetje gegoogled en goed voor de algemene houding, houding met sporten en gericht op het versterken van je core, kern van je lichaam bla bla.

Heb er wel echt zin in. Ontspanning gaat bij mij echt samen met inspanning dus hoop dat dit een mooie balans is van beiden. En enige groepsles om 18.30 dus hopelijk qua tijd te doen. Normaal is dit bijna bedtijd 🤭
Als het kleding is en het past is het passende kleding toch 😁
Klinkt inderdaad wel als een goede toevoeging naast krachttraining! Ben benieuwd!

• Bicep
Thnx dames. Laat het jullie weten hoe het beviel

polar bear GIF

• Haha
Waarderingen: ThaWasteland
Pilates is leuk. Veel gericht op balans, core stabiliteit en best ook kracht kosten om houdingen vast te houden.
Je hebt er vele soorten van en t is ook afhankelijk van degene die t geeft.
Ben benieuwd hoe t bevalt. 🙂

• Heart
Modus moe!

Gisteren lekker benen getraind. Niks verandert qua gewicht alleen 1 herhaling op squat en leg press erbij. Dit langzaam uitbreiden en dan gewicht weer ophogen. No rush 👌. Gisteravond meegedaan aan de les pilates en vond het erg leuk. Vooral de houding ga maar even liggen want ik was moe en sliep bijna tijdens die houding 😁. Magoed leuk genoeg om volgende week weer te gaan en merk nu al dat ik beter op mijn houding let dus plus plus. Overweeg morgen mee te doen met een lesje yoga maar eerst vandaag overleven. Ervaring pilates is vooral buikspieren, evenwicht/stabiliteit, rekken. Dus mooie aanvulling denk ik 🙂

Ondanks 6 uur slaap vanmorgen wel ub wezen trainen. Morgen even kijken of ik ga hardlopen of ochtend rust pak. Zo'n dag als gisteren wel goed voor de lijn en van alle drukte advocado en nootjes vergeten.

1000020902.jpg

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Alisa en Gremlin
Klinkt lekker die Pilates 🥰
Vroeger ook gedaan als ondersteuning van synchroonzwemmen, was nog niet uit de tijd van de apparaten toen 😆 jij wel op zo'n schuif ding gestaan?

Goed bezig dame !

• Heart
Klinkt lekker die Pilates 🥰
Vroeger ook gedaan als ondersteuning van synchroonzwemmen, was nog niet uit de tijd van de apparaten toen 😆 jij wel op zo'n schuif ding gestaan?

Ja was wel fijn alleen eerder inspannend als ontspannend. Niet zoals kracht op hardlopen maar tis ook geen meditatie ofzo. Dus morgenavond yoga proberen 😁.

Nee denk ook niet dat ze die hebben eigenlijk en vind dan ook weer niet zo spannend dat ik op zoek wil naar een pilates school. Hoelang heb jij het gedaan?

25 jaar maar was eerder Pilates gebaseerd dan echt Pilates denk ik, was speciaal aangepast voor onze doelen destijds.

Yin Yoga is wel een fijne voor ontspanning, onze oude buurvrouw gaf dat, hebben we ook met het gezin wel een aantal keren gedaan 🥰

Het zit er weer op 😁 ging best lekker. Vanavond proefles yoga 🤞

1000020951.jpg

• Like
  • Bicep
Waarderingen: Mentat, ThaWasteland, RonnReeves en 4 andere personen
De week weer gehaald en aangekomen bij zaterdag rustdag. Zowel pilates als yoga geprobeerd deze week en allebei ga ik de komende 4 weken doen en daarna kijken of ik allebei aanhou of 1 of geen. Dus totaal deze week 4x kracht 2x hardlopen 1x pilates 1x yoga en gemiddeld 12k stappen per dag. Yoga nog aardig wat ruimte voor verbetering qua evenwicht en lenigheid. Vind dat wel een leuke uitdaging en doordat de focus op een houding ligt kan ik hierin best wel ontspannen. Beetje hetzelfde als sporten, even niks anders aan mijn hoofd en in mijn eigen bubbel.

Heb het gevoel niet echt af te vallen op deze calorieën maar voel mij er wel lekker op. De hele week lekker geslapen en goed in mijn energie en kracht gezeten en ook op werk in mijn kracht. Ga over 2 weken wegen en dan eventueel iets zakken in calorieën. Voor nu tevreden 😊

1000021071.jpg
1000021070.jpg

• Like
  • Love
  • Bicep
Waarderingen: The Novice, RLS, Nicky! en 12 andere personen
Terug
Naar boven