XXL Nutrition

Training voeding en progressie diary

We willen de glutes voor en na foto's zien!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.283
Bizar verschil 🤩 goed bezig

Dankjewel man! Soms vergeet ik die eerste foto wel eens (niet erg hoor 🤣) dat ik daar een jaar geleden stond in vergelijking met nu. Fysiek gaat ook wennen ofzo dus dan wel leuk eens terug te blikken.

Mooi verschil 💪💪 vooral je buik is zoveel mooier gevormd nu 🥰

Ik weet niets van poseren hoor, maarre... Vandaar de 🐸 pose?

Mooi verschil hoor goed bezig netjes dat je je gewicht post.

Waarschijnlijk moest ze nog naar de wc? 😆

66kg no sport

1000021299.jpg

Nu 64.7 trotse kg na een jaar sport

1000021952.jpg
Goed bezig Buttie!!💪

• #1.289
Mooi verschil 💪💪 vooral je buik is zoveel mooier gevormd nu 🥰

Ik weet niets van poseren hoor, maarre... Vandaar de 🐸 pose?

Dankjewel ben ook echt blij met het verschil. Ik heb ook geen verstand van poseren maar ben mij er steeds meer bewust van dat ik ingezakt sta met mijn rug en altijd op mijn rechterbeen hang. Dus probeer sinds 2 weken bij alles wat ik doe knieën iets gebogen, rug lang, schouders naar beneden, borst vooruit en bekken recht 😁. Dus douchen, lopen etc in de hoop dat het automatischer gaat want krijg er inmiddels een zere onderrug van 😊

Je hebt inderdaad je bekken naar achteren gekanteld en een holle rug op de oude foto. Gewicht op een been kan een pose zijn maar kan me voorstellen dat als dat altijd zo is het niet fijn voor je bekken of: staat je bekken wel goed recht of is er beenlengteverschil?

• #1.291
Je hebt inderdaad je bekken naar achteren gekanteld en een holle rug op de oude foto. Gewicht op een been kan een pose zijn maar kan me voorstellen dat als dat altijd zo is het niet fijn voor je bekken of: staat je bekken wel goed recht of is er beenlengteverschil?

Nou ben dus ooit bij een (geloof) manueel therapeut geweest omdat ik op mijn 16e al een zere rug kreeg. Volgens haar had ik een holle rug, doorgezakt voeten, waren mijn onderbenen niet in verhouding met bovenbenen, scheve bekken etc. Ben huilend weggegaan door dat k*twij* dus sindsdien geen therapeut meer bezocht 😁. Was een puber en al onzeker op die leeftijd dus ging daar echt slecht op.

Het hangen en doorzakken is echt mijn houding dus daar probeer ik nu heel bewust iets in te veranderen 😊

• #1.293
Nog spierpijn van maandag dus ging niet van harte. Viking filmpje met muziek en go 🖕

Probeer altijd maar vast te houden aan = wat is nou een half uurtje op een hele dag en achteraf altijd blij dat ik het heb gedaan. Ervaring zegt iig dat je vaak de laatste spierpijn met hardlopen eruit loopt. 4 dagen voltooid nog 2 te gaan 💪

1000021988.jpg

1000021983.jpg

Just being human.
Soms werk je er knetter hard voor, maar blijkt dat averechts te werken, doe je daarna een periode relaxed, ga je ineens als een speer richting je doel.
Das een nadeel van naturel trainen, dat is geen constante stijgende lijn zo als je waarschijnlijk bij anabolen gebruik wel hebt. (?)
En wat de invloed van al die andere factoren betreft heb ik alleen ' stress ' wat ik echt terug kan vinden in mijn prestaties. 1 slechte nacht een dag minder goed gegeten maakt niet uit, maar een paar uur stressen vind ik wel terug.
Een paar uur stressen gaat je fysiek echt niet naturel opbreken, of een nachtje slecht slapen, of keertje een drankje doen. Het belangrijkste is gewoon dat je consistent blijft enigszins wel bijhoud van wat je eet, keihard traint en de resultaten komen vanzelf.

Ik merk zelf bij de basis-fit dat mensen nu al zeggen van oeh die schouders zijn niet naturel echt ect. De meeste mensen trainen niet eens hard, ik zelf kan zeker ook nog een tandje erbij zetten qua intensiteit maar om de grens te kunnen opzoeken, vergt enorm veel van je lichaam en dit moet je soort van leren.

Jij trackt je voeding niet meer? Ik wel! Als ik dit niet doe dan ga ik veel snel aankomen of afvallen, waardoor het compleet mis gaat. Maar wat voor jou werkt zeker blijven doen.

• #1.295
Begin van de week ging lekker. Vanaf donderdag slecht geslapen en slecht gegeten. Schema van 6 dagen trainen wel volledig gevolgd, stappendoel dagelijks gehaald en gisteren uitgerust. Nieuwe ronde nieuwe kansen en we beginnen weer bij dag 1 = joggen

1000022174.jpg

1000022173.jpg

Begin van de week ging lekker. Vanaf donderdag slecht geslapen en slecht gegeten. Schema van 6 dagen trainen wel volledig gevolgd, stappendoel dagelijks gehaald en gisteren uitgerust. Nieuwe ronde nieuwe kansen en we beginnen weer bij dag 1 = joggen

1000022174.jpg

1000022173.jpg
Goed bezig! Hoe komt het slecht slapen en eten? Hoe gaat het op jou werk trouwens?

Terug
Naar boven