Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij had ze die al een paar posts eerder geplaatst.. 🤣
Goed bezig Buttie!!💪
maar viel me de vorige foto ook al op, was dat niet bewust dan?
Mooi verschil 💪💪 vooral je buik is zoveel mooier gevormd nu 🥰
Ik weet niets van poseren hoor, maarre... Vandaar de 🐸 pose?
Je hebt inderdaad je bekken naar achteren gekanteld en een holle rug op de oude foto. Gewicht op een been kan een pose zijn maar kan me voorstellen dat als dat altijd zo is het niet fijn voor je bekken of: staat je bekken wel goed recht of is er beenlengteverschil?
werpt de vruchten af

Een paar uur stressen gaat je fysiek echt niet naturel opbreken, of een nachtje slecht slapen, of keertje een drankje doen. Het belangrijkste is gewoon dat je consistent blijft enigszins wel bijhoud van wat je eet, keihard traint en de resultaten komen vanzelf.Just being human.
Soms werk je er knetter hard voor, maar blijkt dat averechts te werken, doe je daarna een periode relaxed, ga je ineens als een speer richting je doel.
Das een nadeel van naturel trainen, dat is geen constante stijgende lijn zo als je waarschijnlijk bij anabolen gebruik wel hebt. (?)
En wat de invloed van al die andere factoren betreft heb ik alleen ' stress ' wat ik echt terug kan vinden in mijn prestaties. 1 slechte nacht een dag minder goed gegeten maakt niet uit, maar een paar uur stressen vind ik wel terug.
Goed bezig! Hoe komt het slecht slapen en eten? Hoe gaat het op jou werk trouwens?Begin van de week ging lekker. Vanaf donderdag slecht geslapen en slecht gegeten. Schema van 6 dagen trainen wel volledig gevolgd, stappendoel dagelijks gehaald en gisteren uitgerust. Nieuwe ronde nieuwe kansen en we beginnen weer bij dag 1 = joggen
![]()
![]()
Goed bezig! Hoe komt het slecht slapen en eten? Hoe gaat het op jou werk trouwens?
Ah oké snap ik! Goed om te horen!Dankjewel! Ja het slapen geen idee en denk dat van het 1 het ander komt ofzo.
Op mijn werk goed en bij jou?
Veel sterkte als er iets is kan je altijd appen als ik je kan helpen doe ik dat. Geldt ook voor anderen.Ah oké snap ik! Goed om te horen!
Op mijn werk drama lang verhaal haha
Naar welk nummer kan ik appen?Veel sterkte als er iets is kan je altijd appen als ik je kan helpen doe ik dat. Geldt ook voor anderen.