- Waardering
- 30.341
- Massa
- 160kg
Tegen die tijd geef ik je een nieuwe aanbieding 💁Dan is mijn aanbod al vervlogen 😉 we staan niet op de markt he. Meer een museum. Unieke stukken en weg is pech 🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegen die tijd geef ik je een nieuwe aanbieding 💁Dan is mijn aanbod al vervlogen 😉 we staan niet op de markt he. Meer een museum. Unieke stukken en weg is pech 🤣
Lekker die squat!!!👊We zijn er weer! Flink belabberd gevoel maar back on track. Vandaag starten met 1500/1600 calorieën. Wezen knutselen en maaltijdshake wordt 3 dagen tonijnsalade. Nu nog een recept fixen voor 1x pw zalm en dan vind ik mijn schema echt perfect 😎
Vanmorgen lekkere beentraining gehad. Squat naar 3x11 75kg en ook legpress 170kg 3x11. Adduction naar 60kg gegaan en abduction naar 70. Zit bij de laatste aan de max op dit apparaat en rondje sportschool heeft een nieuw apparaat opgeleverd voor allebei die hoger gaat in gewicht dus goals. Tussendoor nog even wezen dead hangen en grip is aanzienlijk verbeterd tov een paar maand terug 🙂.
![]()
Lekker die squat!!!👊
Die van ons (life fitness meen ik?) gaat tot 135. De abduction in ieder geval.
Lekker bezig weer!💪🏼💪🏼
Als de abduction niet hoger gaat of die andere is bezet kun je ook nog een weerstandsband om doen (boven je knieën) dan wordt het ook meteen een stuk zwaarder👌🏼
Ik draag handschoentjes😆 Vroeger niet en ik heb wel eens last gehad van afgescheurd eelt🥺 Zo diehard ben ik niet. Ik doe alles mixed grip, dus gripverlies heb ik nooit.Dankjewel 🙂 grip gaat ook vooruit maar nu ook eeltbultjes op dat stukje palm naar vingers. Vind dat minder leuk maar door het idee dat het bijdraagt aan grip vijl ik het maar niet weg. Jij geen last van?
Mijn geheugen is net zo goed als mijn ogen 😁 volgens mij is deze van matrix? Zal morgen even kijken maar gaat tot 70kg allebei. Die andere volgens mij 110 maar kan ook 118 zijn 🤣 ook het merk zal ik morgen checken haha
Goede tip!Lekker bezig weer!💪🏼💪🏼
Als de abduction niet hoger gaat of die andere is bezet kun je ook nog een weerstandsband om doen (boven je knieën) dan wordt het ook meteen een stuk zwaarder👌🏼
Geen straps? Ik kan niet zonder die dingen 😅Ik draag handschoentjes😆 Vroeger niet en ik heb wel eens last gehad van afgescheurd eelt🥺 Zo diehard ben ik niet. Ik doe alles mixed grip, dus gripverlies heb ik nooit.
Leren straps... Heerlijk bij deads maar niet bij pull-ups... Daar gebruik ik wel liever de angles dan de bar, die vreet mijn handjes op.
Wat is het voordeel van leer?Leren straps... Heerlijk bij deads maar niet bij pull-ups... Daar gebruik ik wel liever de angles dan de bar, die vreet mijn handjes op.
Kan je ook in de slaapkamer gebruiken
Stroever en langer
Nee eigenlijk nooit!Goede tip!
Of spelen met de houding, bijvoorbeeld naar voren leunen en zoeken naar het zwaarste punt.
Of... Hoe leg ik dit uit? Niet gaan zitten op het zitvlak, maar iets hoger in squat houding.
Geen straps? Ik kan niet zonder die dingen 😅
French manicure 10/10.Ik ga ook weer op zoek naar handschoentjes 😁 vanmorgen lekker wezen sporten en shoulder press machine naar 30kg. Oke wel met heel veel moeite 3 setjes van 8/9 eruit gedrukt maar was wel lekker 😎 verder dus deze x 3x6 pull ups met elastiek tov 3x5 vorige week. Staat geen gewicht op dit elastiek van de gym dus foto gemaakt en wellicht weet 1 van jullie het.
En tenslotte mij ingeschreven voor een pilateles volgende week maandag. Mijn sportschool geeft veel lessen van yoga, hyrox, hit training boksen etc. Waar ik met mijn abonnement gratis gebruik van kan maken. Wil dit dus naast krachttraining en hardlopen doen ter ontspanning. Dus volgende week kijken of dit wat is voor mij is. Heb dan smorgens al been training gehad dus meeste energie is er dan wel uit. Zin in!
Vandaag ook dag 2 1530 calorieën en hopelijk is dit de langzame sleutel tot succes ✌️
![]()
Handig zo'n loopband! Ik zou alleen niet weten waar we het neer zouden moeten zetten😂Overal spierpijn van maandag en gisteren maar dat mag de pret niet drukken. De kou wel dus lang leve de loopband in huis 😁Mijn lichaam lijkt de sprong naar 3 setjes ipv 2 iig wel als een goeie prikkel te ervaren. Omdat ik geloof dat iets beter is dan niets maak ik mijn schema deze week gewoon af dus morgen benen en vrijdag ub. Wat ik vorige week wel gedaan heb is ipv squat 75kg deze op lb2 op 60kg gepakt met 15/20 herhaling.
My goals, my life my plan ❤️
![]()
Handig zo'n loopband! Ik zou alleen niet weten waar we het neer zouden moeten zetten😂