AndroidHealthClinic

Training voeding en progressie diary

Nou, even ter vergelijking, mijn body battery is vrijwel altijd ruim voordat ik opsta weer opgeladen tot 100% en als ik 's avonds naar bed ga, zit ie nog op 40-50%. Vandaar dat ik nogal schrok van die 25% bij opstaan.

Hier mijn body battery dagelijkse high en low de afgelopen 4 weken:

Clipboard_02-07-2025_01.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
Is jouw stresslevel altijd zo hoog in de nacht, of is er nu iets anders aan de hand?

Dit was een dag toen ik doodziek op bed lag vs vandaag (ik heb weinig stil gezeten).

Screenshot_20250207-131828_Connect.jpg

Screenshot_20250207-131951_Connect.jpg

Nee mijn stress level is altijd wel wat hoger. Denk door mijn adhd. Maar gisteren tot laat bezig geweest met werk en hierdoor geen rust kunnen pakken maar wel moe dus val ik in slaap met een druk hoofd en slaap ik heel onrustig.

Normaal 17.45 thuis dan uurtje eten en relaxen dan naar bed tellie weg uurtje rusten en dan slapen. Heb dit echt nodig om rustig in slaap te kunnen vallen.

Holy shit, body battery op 25% bij het opstaan! :eek:
Sterkte met het doorkomen van de dag dan.

Ja precies dat is echt de dag door slepen. Maar tis gelukt dus nu lekker relaxen 😊

Misschien interessant als je vd die starbucks koffie drinkt. Ik meen me ter herinneren dat er een variant heel weinig kcal had 60 ofzo op een hele beker maar die smaak is niet zo lekker als die andere die 3/4x zoveel kcal hebben. Ik deed er daarom in barre tijden van die smaak druppels doorheen bij die low kcal variant om de smaak van die met meer kcal te simuleren.

Weet niet of mijn smaakpupillen toen zover weg waren dat alles lekker was, maar kan me herinneren dat het toch erg lekker was en ik dit toen met enige regelmaat deed.

Thnx! Heb het nog nooit gedronken maar uitgerekend vanmorgen op huisbezoek 2 uur lang bij iemand die geen koffie heeft. Dus moest snel wat verzinnen. 60 calorieën ps dacht ik deze

Wat is dat body battery? App voor smartwatch oid?

• #1.327
Wat is dat body battery? App voor smartwatch oid?

Nee onderdeel van garmin horloge/app. Op basis van je slaap stress etc maakt hij een berekening hoeveel energie je hebt. 100 voel je je echt top en 0 ben je kapot. Bij goed slapen laad je snachts je batterij sterk op.

• #1.331
t geeft toch een goede indicatie bij mij hoor. Lage body battery uit zich meestal in een lastige dag en mindere training ofzo. Ook de slaap trouwens is bij mij vrij accuraat.(wakkere momenten ed, REM weet ik natuurlijk niet)

Ja precies dat. En vind het wel relaxed het ergens aan te kunnen linken ofzo. Op naar een goede nacht 🤞

• Like
Waarderingen: horn
Waar kan ik dit bestellen? Welke type heb je ik ga het dan maar ook eens een kans geven

Waar kan ik dit bestellen? Welke type heb je ik ga het dan maar ook eens een kans geven
Garmin heeft een heel uitgebreid gamma. Ook in alle prijsklasses trouwens. Ikzelf heb de garmin 255 forerunner (nog van mijn hardloopperiode maar is voor vrij veel geschikt)

• #1.334

Ja doen is leuk. Ben benieuwd. Registreer dus ook mijn hardlopen en krachttraining. Ik heb deze

Ik geloof echt zero van die body battery.

Je voelt toch wel of je goed hebt geslapen, hoezo al die data

Polar kent dit ook. Polar grid pro o.a.

Je voelt toch wel of je goed hebt geslapen, hoezo al die data
Meten is weten.
Het is ongeveer even zinvol als een stappen teller/ activitetimeter. Of een weegschaaltje bij het eten klaar maken.

Polar kent dit ook. Polar grid pro o.a.

Meten is weten.
Het is ongeveer even zinvol als een stappen teller/ activitetimeter. Of een weegschaaltje bij het eten klaar maken.
Een weegschaal of stappenteller liegt niet, denk zon slaapmeter wel.

Terug
Naar boven