- Waardering
- 10.931
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is jouw stresslevel altijd zo hoog in de nacht, of is er nu iets anders aan de hand?
Dit was een dag toen ik doodziek op bed lag vs vandaag (ik heb weinig stil gezeten).
![]()
![]()
Holy shit, body battery op 25% bij het opstaan!
Sterkte met het doorkomen van de dag dan.
Misschien interessant als je vd die starbucks koffie drinkt. Ik meen me ter herinneren dat er een variant heel weinig kcal had 60 ofzo op een hele beker maar die smaak is niet zo lekker als die andere die 3/4x zoveel kcal hebben. Ik deed er daarom in barre tijden van die smaak druppels doorheen bij die low kcal variant om de smaak van die met meer kcal te simuleren.
Weet niet of mijn smaakpupillen toen zover weg waren dat alles lekker was, maar kan me herinneren dat het toch erg lekker was en ik dit toen met enige regelmaat deed.
Hier mijn body battery dagelijkse high en low de afgelopen 4 weken:
![]()
Minder aan de koffie jij 🤣
Werk dit echt denk je?Nee onderdeel van garmin horloge/app. Op basis van je slaap stress etc maakt hij een berekening hoeveel energie je hebt. 100 voel je je echt top en 0 ben je kapot. Bij goed slapen laad je snachts je batterij sterk op.
t geeft toch een goede indicatie bij mij hoor. Lage body battery uit zich meestal in een lastige dag en mindere training ofzo. Ook de slaap trouwens is bij mij vrij accuraat.(wakkere momenten ed, REM weet ik natuurlijk niet)
t geeft toch een goede indicatie bij mij hoor. Lage body battery uit zich meestal in een lastige dag en mindere training ofzo. Ook de slaap trouwens is bij mij vrij accuraat.(wakkere momenten ed, REM weet ik natuurlijk niet)
Garmin heeft een heel uitgebreid gamma. Ook in alle prijsklasses trouwens. Ikzelf heb de garmin 255 forerunner (nog van mijn hardloopperiode maar is voor vrij veel geschikt)Waar kan ik dit bestellen? Welke type heb je ik ga het dan maar ook eens een kans geven
Waar kan ik dit bestellen? Welke type heb je ik ga het dan maar ook eens een kans geven
Je voelt toch wel of je goed hebt geslapen, hoezo al die data
Meten is weten.Je voelt toch wel of je goed hebt geslapen, hoezo al die data
Een weegschaal of stappenteller liegt niet, denk zon slaapmeter wel.Polar kent dit ook. Polar grid pro o.a.
Meten is weten.
Het is ongeveer even zinvol als een stappen teller/ activitetimeter. Of een weegschaaltje bij het eten klaar maken.
Een slaapmeter --> droomuitslagen 😉Een weegschaal of stappenteller liegt niet, denk zon slaapmeter wel.