XXL Nutrition

Training voeding en progressie diary

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
Fijn dat je slaap weer goed is! Dat maakt al een wereld van verschil 🙏En het zonnebankje nog lekker ingehaald maandag? 🤩
Ah lief van jou dankjewel! Slaap nog steeds lekker en maandag zonnebank en kappertje gepakt dus heel relaxed 🥰

• #1.362
Zit tegen mijn periode aan en heel hard gehoopt dat het niet vanmorgen zou beginnen. Ben best stoer maar op dag 1 kan ik niet hardlopen. Krachttraining kan ik er nog wel uitslapen met de nodige paracetamol.

Gebeden zijn verhoord 😁 dus lekker wezen rennen. Vanmiddag met werk nog een uurtje zaalvoetbal dus even kijken of ik aansluit en meedoe. Iig sportkleding meegenomen. Morgen lb en vrijdag ub en dan hebben we de week weer gehaald 👌

1000022537.jpg

Netjes en knap dat je op zo'n hoge hartslag lang door kan rennen.

• #1.365
6 dagen werken sporten weer overleefd. Schema zoals nu vind ik erg prettig en blij dat ik, in mijn ogen, ruimte heb voor kracht hardlopen en herstel. Gisteren wel heel erg vermoeid geweest van een pittige beensessie van donderdag en een halfgebakken ub gedaan. Iedereen doet waar hij of zij in geloofd en voor mij is dat altijd gaan volgens schema. Daardoor kan ik vandaag lekker niets doen en heb dit dan ook echt verdiend voor mijn gevoel.

Voeding ging ook goed al kon ik die kibbeling niet weigeren. Compenseer het dan wel weer met wat skippen uit mijn schema en over all kijk ik tevreden terug op deze week.

1000022603.jpg

1000022601.jpg

Laatst bewerkt:
Lekker bezig!💪🏼

Goed bezig!

Kibbeling is zo erg nog niet dus no worries dat gaat wel goed.

Ik zie je langzaam droger worden 😍

• #1.370
Vanmorgen weer vroeg opgestaan voor een goede beensessie. Zit nog steeds tegen mijn periode aan en wat opgeblazen en loom in mijn lichaam. Wel alles kunnen doen wat mijn plan was maar merk dat ik langzamer ben en dat het wat meer moeite kost. Gisteren met tegenzin hardlopen een x overgeslagen wegens dat zware gevoel in mijn lijf dus hopelijk pakt dat snel door..

Vandaag dus dag 1 van de planning en wel heel verrast toen ik naar buiten liep en het alweer licht werd 😍. Op naar meer licht, meer zon en hogere temperaturen.

1000022726.jpg

• #1.371
Vanmorgen een 'van alles waar ik zin in had' ub.
4 setjes plank van een minuut
4 setjes benen omhoog liggend
4 setjes pull up 6x
4 setjes touw naar beneden voor rug
3 setjes bend over Barbell row (denk ik)
3 setjes triceps pushdown rechte staaf
3 setjes biceps curl kabel rechte staaf
3 setjes front raise kabel rechte staaf

En had nooit die icecoffee moeten halen. Nieuwe passie geboren. Beetje zoeken op internet en zijn verschillende varianten. Dus ga eerst die van xxl proberen. 2 koffiebekers to go besteld en voedingsschema aangepast op deze toevoeging 😁

1000022746.jpg

Vanmorgen weer vroeg opgestaan voor een goede beensessie. Zit nog steeds tegen mijn periode aan en wat opgeblazen en loom in mijn lichaam. Wel alles kunnen doen wat mijn plan was maar merk dat ik langzamer ben en dat het wat meer moeite kost. Gisteren met tegenzin hardlopen een x overgeslagen wegens dat zware gevoel in mijn lijf dus hopelijk pakt dat snel door..

Vandaag dus dag 1 van de planning en wel heel verrast toen ik naar buiten liep en het alweer licht werd 😍. Op naar meer licht, meer zon en hogere temperaturen.

1000022726.jpg
Fijn he!! Ik kijk zo uit naar de lente😄

Voor mij is het gisteren weer feest. Riep het al 4 dagen. Ik merk dat ik dan weer meer beren zie en alles aan het overdenken ben🤣 Lichaam voelt dan ook zwaar.

• #1.373
Fijn he!! Ik kijk zo uit naar de lente😄

Voor mij is het gisteren weer feest. Riep het al 4 dagen. Ik merk dat ik dan weer meer beren zie en alles aan het overdenken ben🤣 Lichaam voelt dan ook zwaar.

Haha ja! Zit al te zoeken op nieuwe ligstoelen, parasol en druk aan het nadenken hoe de border in te richten met groen 🥰. Buiten hardlopen, bbqen en buiten eten, tshirts en korte broek, auto rijden met de ramen open, blootvoets in de tuin lopen 😎

Ja super irritant. Meestal heb ik van die momentjes dat ik heel onredelijk reageer en ook gewoon weet dat ik onredelijk ben maar gedreven wordt door een demon ofzo 🤣🤣. Hier nu 3 dagen overtijd maar wel het zware gevoel alsof ik zwanger ben van een dinosaurus. Fingers crossed dat het doorpakt vandaag 🤞

Laatst bewerkt:
Tis dat ik het nog een beetje koud vind voor ijskoffie maar ik snap je 🤣

Snelle zwangerschap trouwens van die dino.
Ik duim voor je dat het doorpakt 🤞

• #1.378
Flinke spierpijn van gisteren. Icm periode ellende voelt het alsof ik de wereld op mijn schouders draag 😜.

5km er toch nog uit kunnen slepen en gezien de temperaturen zondag waarschijnlijk buiten rennen. Loopband gaat dit weekend ook naar boven. Ben hem nu wel zat in de woonkamer en voor 2x hardlopen pw kan hij wel boven dienst doen.

@ sporten, werken, eten, slapen en repeat ✌️

1000022763.jpg

Je loopt wel snel met die wereld kleine Atlas 🤣

Terug
Naar boven