AndroidHealthClinic

Training voeding en progressie diary

Bezoekers in dit topic

Privébericht via hier mag

• Like
Waarderingen: Seth_Fit
Wat een lekker begin van de week! Squat 3x10 80 kg en leg press 3x12 170kg 😎. Helemaal blij op deze vroege ochtend. Hiptrust rustig aan naar 70kg verhoogd en abduction adduction cable kick back en leg curl beetje zelfde. Summer i am coming 👌

1000022201.jpg

• Like
  • Bicep
Waarderingen: Gremlin, Alisa, RonnReeves en 3 andere personen
Lekkere squats 🥰🥰

• Heart
Waarderingen: Buttie88
Wat een lekker begin van de week! Squat 3x10 80 kg en leg press 3x12 170kg 😎. Helemaal blij op deze vroege ochtend. Hiptrust rustig aan naar 70kg verhoogd en abduction adduction cable kick back en leg curl beetje zelfde. Summer i am coming 👌

1000022201.jpg
Pas je wel op in het donker alleen naar buiten, kan van alles gebeuren!

• Haha
Zeker in die buurt ja

Ok 80 kg hoe diep ?
Jij kent die verhalen ook wel van mensen met 200 plus squat.

• Like
Waarderingen: RonnReeves
Ok 80 kg hoe diep ?
Jij kent die verhalen ook wel van mensen met 200 plus squat.
Gefeliciteerd met je moderator schap :thumb: en laat je niet tegenhouden door het woordje nep, ik weet dat jij echt bent. De rest heb ik nog nooit gezien. Snap eigenlijk niet hoe die allemaal op mijn telefoon komen :D

• Heart
Waarderingen: Henk123456
Vanmorgen weer vroeg uit de veren voor ub training. Het lijkt alsof ik pas de laatste maanden echt spiergroei begin te zien vanaf het moment dat ik ben begonnen met trainen. Bovenbenen lijken erg dik en hard te worden en ook hoor ik dit steeds vaker in mijn omgeving. Ook al sport ik voor mijzelf ben ik toch wel even extra trots als ik dit te horen krijg.

Ub training focus ligt nu vooral op pull ups en heb het idee dat ik hiermee alle groepen ook meepak = schouders, onderkant armen, triceps, biceps en rug. Wil dit dus zaterdags er thuis bij gaan doen los van volledige ub routine 2x pw.

1000022237.jpg
Alleen zichtbaar voor leden

• Like
  • Love
  • Bicep
Waarderingen: Alisa, RonnReeves, RiPo en 7 andere personen
Ook jij wordt steeds beter in trainen :thumb:

• Heart
Iets met te fanatiek. Ergens gisteren een spier in mijn rug verrekt. Heb dus overwogen rustig aan te doen maar nog 3 daagjes sport en rustdag is alweer daar. Mijn 6 daagse schema in de war schoppen door een verrekte spier is teveel error 😁. Dus paracetamol en rennen. Voor de kenners deze melding krijg ik steeds vaker. Gezien het groene vinkje schat ik hem positief in en gok ik dat mijn hartslag sneller hersteld en mijn conditie vooruit gaat?

1000022288.jpg
1000022289.jpg

• Like
Dan die extra zaterdagse pull up s nog even achterwege laten, zeker als dit nu ook al werkt. Zo veel mogelijk resultaten met zo min mogelijk inspanning, levert goed herstellen op :thumb:

• Like
Dan die extra zaterdagse pull up s nog even achterwege laten, zeker als dit nu ook al werkt. Zo veel mogelijk resultaten met zo min mogelijk inspanning, levert goed herstellen op :thumb:

Ja klopt wel man. Wil ik weer veel te veel 😁 thnx! Ga je goede raad opvolgen 😊

• Like
Na een paar slechte nachten en een pittige week op werk vanmorgen wel op tijd opgestaan om te gaan sporten. Iets is beter dan niets motto.
Schema van 6 dagen zit er weer op 💪. Morgen rusten en personeelsuitje en zondag nog dagje werken. Vandaag proberen overeind te blijven met cafeïne 😁

1000022325.jpg

1000022327.jpg

• Like
Waarderingen: brian0206, Alisa, Mentat en 1 andere persoon
Holy shit, body battery op 25% bij het opstaan! :eek:
Sterkte met het doorkomen van de dag dan.

Na een paar slechte nachten en een pittige week op werk vanmorgen wel op tijd opgestaan om te gaan sporten. Iets is beter dan niets motto.
Schema van 6 dagen zit er weer op 💪. Morgen rusten en personeelsuitje en zondag nog dagje werken. Vandaag proberen overeind te blijven met cafeïne 😁

1000022325.jpg

1000022327.jpg
Misschien interessant als je vd die starbucks koffie drinkt. Ik meen me ter herinneren dat er een variant heel weinig kcal had 60 ofzo op een hele beker maar die smaak is niet zo lekker als die andere die 3/4x zoveel kcal hebben. Ik deed er daarom in barre tijden van die smaak druppels doorheen bij die low kcal variant om de smaak van die met meer kcal te simuleren.

Weet niet of mijn smaakpupillen toen zover weg waren dat alles lekker was, maar kan me herinneren dat het toch erg lekker was en ik dit toen met enige regelmaat deed.

Lijkt dat stuur nou zo groot of ligt het aan mij?

• Haha
Waarderingen: Buttie88 en Mentat
Er zijn ook protein coffee drinks die best lekker smaken.
(Als je dan toch al voor vloeibare kcal gaat, kan er net zo goed proteïne in zitten 🤭)

volgas aan de halve liters monster

1000022325.jpg

1000022327.jpg
Is jouw stresslevel altijd zo hoog in de nacht, of is er nu iets anders aan de hand?

Dit was een dag toen ik doodziek op bed lag vs vandaag (ik heb weinig stil gezeten).

Screenshot_20250207-131828_Connect.jpg

Screenshot_20250207-131951_Connect.jpg

Terug
Naar boven