- Waardering
- 10.369
Bij vrouwen werken weekgemiddelden ook niet heel denderend. Iets met cyclus enzo. 😊Dat geeft juist een vertekend beeld? Elke dag wegen en dan een week gemiddelde nemen dmv excel bijvoorbeeld
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij vrouwen werken weekgemiddelden ook niet heel denderend. Iets met cyclus enzo. 😊Dat geeft juist een vertekend beeld? Elke dag wegen en dan een week gemiddelde nemen dmv excel bijvoorbeeld
Laat je niet te veel beïnvloeden door je weegschaal, zou persoonlijk niet ook dagelijks wegen maar 1/2x p week.
Verder ben je gewoon heel goed bezig trots op je!
PS: Kusje op je bicep, hahaha nee grapjuhhh
Dan 1 x per 2 weken wegen probleem opgelost.Bij vrouwen werken weekgemiddelden ook niet heel denderend. Iets met cyclus enzo. 😊
Of TS doet gewoon wat voor haar nu goed voelt en even niet wegen. Kan ook nog. 😅
Of TS doet gewoon wat voor haar nu goed voelt en even niet wegen. Kan ook nog. 😅
@Henk123456 is wel expert "Ongesteld", met coole banner en al! 🤩
Jij hebt een massage nodigHuilen dit 😐
Of zondag met hardlopen, of zondag in de tuin of maandag met benen trainen een spier overbelast/verrekt in mijn rechterbil. Bij iedere stap ongemak. 2 dagen rust genomen en vanmorgen zat de last op 20% dus toch tegen beter weten in vanmorgen naar de sportschool gegaan. Na 5x squatten besefte ik dat ik moest stoppen om het niet nog erger te maken. Dus helaas naar huis moeten gaan.
Vind dit dus moeilijker dan vroeg opstaan = niet trainen en mijn lichaam laten herstellen. Hoop dat het snel over is gezien sporten ook mijn uitlaatklep is en ik mij nu echt down voel 🥲
Oh dit is zoo herkenbaar! Zo zat ik dus vorig jaar met een zware rugblessure.. Maar het loont wel door geduld te hebben en het goed te laten herstellen..Vind dit dus moeilijker dan vroeg opstaan = niet trainen en mijn lichaam laten herstellen. Hoop dat het snel over is gezien sporten ook mijn uitlaatklep is en ik mij nu echt down voel 🥲
Zekeeeeer
Ah super kut ik wens je in ieder geval veel beterschap toe.Helemaal kut. Smorgens lijkt het bijna over en na een paar uur begint het te zeuren en richting pijn te gaan en aan het eind van de dag voelt iedere stap pijnlijk. Dus begin te vrezen dat ik maandag niet kan trainen 😭 lief dat je het vraagt 🙂
Zit het dan wel in de spier? Straalt het ook door?Helemaal kut. Smorgens lijkt het bijna over en na een paar uur begint het te zeuren en richting pijn te gaan en aan het eind van de dag voelt iedere stap pijnlijk. Dus begin te vrezen dat ik maandag niet kan trainen 😭 lief dat je het vraagt 🙂