MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
Laat je niet te veel beïnvloeden door je weegschaal, zou persoonlijk niet ook dagelijks wegen maar 1/2x p week.

Verder ben je gewoon heel goed bezig trots op je!

PS: Kusje op je bicep, hahaha nee grapjuhhh

Ja zo werkt dat brein van mij dus wel een beetje en de keuze van niet meer wegen 2 maand terug heeft dat gestress gestopt. Maar kriebelt wel dus wellicht dat ik het na mijn periode nog een kans geef mits ik er mee om kan gaan en anders skip ik weer ✌️

Hahahaha dankjewel 😇

Eventuele andere optie is 1 x per 3 weken.

Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik hier wel veel heb geleerd over ongesteldheid.

• #1.429
Huilen dit 😐

Of zondag met hardlopen, of zondag in de tuin of maandag met benen trainen een spier overbelast/verrekt in mijn rechterbil. Bij iedere stap ongemak. 2 dagen rust genomen en vanmorgen zat de last op 20% dus toch tegen beter weten in vanmorgen naar de sportschool gegaan. Na 5x squatten besefte ik dat ik moest stoppen om het niet nog erger te maken. Dus helaas naar huis moeten gaan.

Vind dit dus moeilijker dan vroeg opstaan = niet trainen en mijn lichaam laten herstellen. Hoop dat het snel over is gezien sporten ook mijn uitlaatklep is en ik mij nu echt down voel 🥲

Huilen dit 😐

Of zondag met hardlopen, of zondag in de tuin of maandag met benen trainen een spier overbelast/verrekt in mijn rechterbil. Bij iedere stap ongemak. 2 dagen rust genomen en vanmorgen zat de last op 20% dus toch tegen beter weten in vanmorgen naar de sportschool gegaan. Na 5x squatten besefte ik dat ik moest stoppen om het niet nog erger te maken. Dus helaas naar huis moeten gaan.

Vind dit dus moeilijker dan vroeg opstaan = niet trainen en mijn lichaam laten herstellen. Hoop dat het snel over is gezien sporten ook mijn uitlaatklep is en ik mij nu echt down voel 🥲
Jij hebt een massage nodig

Oh dit is zoo herkenbaar! Zo zat ik dus vorig jaar met een zware rugblessure.. Maar het loont wel door geduld te hebben en het goed te laten herstellen..
Ik kon echter wel na een maandje weer heel voorzichtig gaan trainen (op advies van mn giropractor), met nadruk op heel voorzichtig.
Want bewegingen is goed.
Ik vond het vooral moeilijk om niet te snel te zwaar weer te gaan trainen 😅

Veel sterkte even rust een paar weken is ook niet verkeerd.

Beterschap. Iedere fanatieke gymrat loopt vroeg of laat tegen een pijntje of blessure aan. Je bent niet de enige. Volledige rust is niet nodig. Wees creatief en kijk wat er nog wèl kan. In plaats van een half uur hardlopen een half uur crosstrainer? Kijk welke beenoefeningen in de gym minder of geen pijn geven.

Blessures zijn echt klote! Goed laten herstellen hoor!

• #1.438
Helemaal kut. Smorgens lijkt het bijna over en na een paar uur begint het te zeuren en richting pijn te gaan en aan het eind van de dag voelt iedere stap pijnlijk. Dus begin te vrezen dat ik maandag niet kan trainen 😭 lief dat je het vraagt 🙂

Helemaal kut. Smorgens lijkt het bijna over en na een paar uur begint het te zeuren en richting pijn te gaan en aan het eind van de dag voelt iedere stap pijnlijk. Dus begin te vrezen dat ik maandag niet kan trainen 😭 lief dat je het vraagt 🙂
Ah super kut ik wens je in ieder geval veel beterschap toe.

IMG_2191.png

Misschien kan dit helpen?

Zit het dan wel in de spier? Straalt het ook door?

Terug
Naar boven