Gisteren na hardlopen de tuin voorjaars ready gemaakt. Heel wat planten eruit lopen graven en vervolgens alles omgespit. Nieuwe plantjes besteld dus helemaal happy met mijn plan(t).
Vanmorgen benen wezen trainen en o.a gezien de buikpijn geen gewichten toegevoegd. Zit met squatten op 80kg op deze dag en diepte is heup iets lager dan knie en wil voorlopig focussen op iedere x iets dieper. Ooit afgehaakt met krachttraining omdat de focus teveel op gewicht verhogen lag waardoor ik de zin en het plezier verloor. Op donderdag 65kg squat met maximale diepte en deze blijf ik ophogen zodat maandag en donderdag dichter bij elkaar komen. No rush ✌️
Verder merk ik dat de pull ups elastiek steeds soepeler gaan dus ook ub een gezonde tevredenheid. Begin wel nieuwsgierig te worden naar mijn gewicht maar de weegschaal beïnvloed mijn eetgedrag teveel. Bij verlies denk ik vrij snel 'dit broodje kan wel' en bij stilstaan denk ik vrij snel 'ik skip deze maaltijd'. Dus laat het voorlopig even zo en focus mij op training en voeding volgens plan 😊