Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I feel you❤Flinke spierpijn van gisteren. Icm periode ellende voelt het alsof ik de wereld op mijn schouders draag 😜.
5km er toch nog uit kunnen slepen en gezien de temperaturen zondag waarschijnlijk buiten rennen. Loopband gaat dit weekend ook naar boven. Ben hem nu wel zat in de woonkamer en voor 2x hardlopen pw kan hij wel boven dienst doen.
@ sporten, werken, eten, slapen en repeat ✌️
![]()
Wat irritant hè dat opgeblazen zijn. Verklaarbaar door cyclus of zomaar?
Ah dat laatste is echt zo herkenbaar! Ook je onderrug dat lekker meedoet of dat niet?Ja echt heel vervelend. Ik ben niet aan de anticonceptie omdat ik dan echt hysterisch wordt van de hormonen en meestal een regelmatige cyclus. Alleen 2 maanden terug een menstruatie geskipt (of 3weken overtijd, hoe je het bekijkt) en nu dus weer dag 5 te laat. Maar wel al 8/9 dagen het gevoel dat het eraan komt. Dus normaal 3/4 dagen ervoor opgeblazen en nu dus al 2 weken. Vanavond maar weer een gebedje dat het nu echr doorzet. Heb gewoon buikpijn bij opstaan van het bol staan.
Ah dat laatste is echt zo herkenbaar! Ook je onderrug dat lekker meedoet of dat niet?
Heel irritant en frustrerend! Veel veranderingen in je voeding oid wat het zou kunnen veroorzaken of echt compleet onverklaarbaar?
Ik hoop voor je dat het inderdaad snel doorzet! Altijd een opluchting als dit eindelijk weg is,! 🤞Ja die begint sinds 2 dagen dus daarom denk ik en hoop ik dat het snel doorzet.
Nee respect voor jou linkjes met voeding! Ik eet nu al sinds de zomer wat ik nu eet als basis, zit er niet altijd strak op maar kan daar geen reden in vinden. Maar we blijven positief. Hopelijk morgen ✌️
Ik hoop voor je dat het inderdaad snel doorzet! Altijd een opluchting als dit eindelijk weg is,! 🤞
Ja die chill-hormonen komen we zeg maar ff tekort dat is mede onderdeel van het probleem 🤣 🤣Just chill dames dit komt bij jullie beiden vanzelf weer goed als er over een langere periode maar een stijgende lijn in zit.
Dat ziet er niet eens uit als zwanger, dat is de eerste twintig weken minder heftig.
Ik zou echt een acupuncturist in de handen nemen. Waar woon je (ongeveer)?
We leven allemaal met jou mee Butt, hopelijk kan morgen de rode vlag uit. Kusje op je buikje![]()
We leven allemaal met jou mee Butt, hopelijk kan morgen de rode vlag uit. Kusje op je buikje![]()
Mijn vrouw is licht en niet dik maar door de ziekte van Crohn krijgt ze vaak een soortelijk opgeblazen buik.Ik kon dus idd ook altijd de klok er op gelijk zetten tot een paar maand terug. Was toen uiteindelijk 3.5 week overtijd en niet zwanger al zou je dat wel zeggen als je mijn buik kijkt. Tis niet een beetje opgezet maar in mijn ogen echt heftig gezwollen. Ben toen naar de huisarts geweest en aangestuurd op verder onderzoek. Echo alles laten maken want vreesde echt voor kanker of iets dergelijks. Gelukkig allemaal niks aan de hand en volgens de huisarts normaal dat je soms een menstruatie overslaat maar tis alles behalve chill. Deze foto was vanmiddag 😑
![]()