AndroidHealthClinic

Training voeding en progressie diary

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
En staat je bekken nog goed? Of lijkt dat scheef als je bv onderin een atg squat zit?

Is mij donderdag niet opgevallen met poging squat dat er iets scheef stond. Zou morgen even rustig voor de spiegel kijken thuis. Heb wel het idee wat uitgezakter te lopen gezien ik dan de minste spanning op mijn bil zet

• #1.444
Wat een drama dit. Had gehoopt dat ik mij vandaag beter zou voelen maar probeer mij er maar bij neer te leggen dat ik morgen niet kan trainen. Zit nog in een dubio want wil zo graag en ene kant zegt beetje rustig trainen moet kunnen. Andere kant zegt beter nog even rusten en donderdag starten. Volledig rusten is iig geen optie gezien ik het weekend moest werken en dagelijks wel 10k heb gezet.

Ben vandaag maar gestart met 4x2 paracetamol in de hoop dat ik er dan sneller vanaf ben. Enige 2 voordelen is de waardering voor een normaal gezond lichaam en het andere is dat de voeding veel makkelijker vol te houden is. Van trainen krijg ik trek en kan mij nu moeiteloos aan het schema houden dus gebruik deze dagen maar even als supercut ofzo.

Reaction Sad GIF by MOODMAN

Doe maar rustig aan dame beter wat langer rust en beter herstellen als dat het chronisch wordt. Die paar weken rust zijn misschien wel alleen maar goed voor je. Pas wel op met eetbuien dat is natuurlijk niet goed.

• #1.446
Doe maar rustig aan dame beter wat langer rust en beter herstellen als dat het chronisch wordt. Die paar weken rust zijn misschien wel alleen maar goed voor je. Pas wel op met eetbuien dat is natuurlijk niet goed.

Dankjewel. Nee geen eetbuien voel mij echt slecht nl. Slaap iedere nacht 10 uur nonstop en tegen de middag wil ik alweer naar bed 😐

Niet langs fysio of manueel therapeut gegaan?

Dankjewel. Nee geen eetbuien voel mij echt slecht nl. Slaap iedere nacht 10 uur nonstop en tegen de middag wil ik alweer naar bed 😐
Is waarschijnlijk een signaal van je lichaam dat het rust nodig heeft. Inderdaad als het nog langer aanhoudt fysio. Is het al wel minder geworden?

• #1.449
Niet langs fysio of manueel therapeut gegaan?

Nee hoop dat het deze week vanzelf over gaat en anders maak ik eind deze week een afspraak. Slik netjes magnesium etc, eet voldoende eiwitten. Heb trouwens ook gedacht nog een x te gaan hardlopen want daar ging het mis. Dus misschien kan het de andere kant ook op dacht ik 😁

Nee hoop dat het deze week vanzelf over gaat en anders maak ik eind deze week een afspraak. Slik netjes magnesium etc, eet voldoende eiwitten. Heb trouwens ook gedacht nog een x te gaan hardlopen want daar ging het mis. Dus misschien kan het de andere kant ook op dacht ik 😁
Je kan altijd rustig lopen en als het gaat iets harder maar ga niks forceren

• #1.451
Is waarschijnlijk een signaal van je lichaam dat het rust nodig heeft. Inderdaad als het nog langer aanhoudt fysio. Is het al wel minder geworden?

Wel in vergelijking met de eerste 2 dagen maar niet het gevoel dat het opschiet ofzo. Magoed kan mij ook niet snel genoeg gaan dus vind het lastig oordelen

accepteren en niet teveel stressen die stress is killing voor je. Ga breien of tuinkabouters schilderen of iets anders voor afleiding

Wat een drama dit. Had gehoopt dat ik mij vandaag beter zou voelen maar probeer mij er maar bij neer te leggen dat ik morgen niet kan trainen. Zit nog in een dubio want wil zo graag en ene kant zegt beetje rustig trainen moet kunnen. Andere kant zegt beter nog even rusten en donderdag starten. Volledig rusten is iig geen optie gezien ik het weekend moest werken en dagelijks wel 10k heb gezet.

Ben vandaag maar gestart met 4x2 paracetamol in de hoop dat ik er dan sneller vanaf ben. Enige 2 voordelen is de waardering voor een normaal gezond lichaam en het andere is dat de voeding veel makkelijker vol te houden is. Van trainen krijg ik trek en kan mij nu moeiteloos aan het schema houden dus gebruik deze dagen maar even als supercut ofzo.

Reaction Sad GIF by MOODMAN
beterschap !

Ah shit nog steeds niet echt verbetering dus.. warmte er op helpt dat een beetje? Warm bad ofzo als je dat hebt? Of spierenzalf/tigerbalsem?

Niks forceren hoor! Als er wel wat mis is of overbelast/ingescheurd oid is er weinig nodig om dat erger te maken. Lekker even bij upper body houden!😊

Laatst bewerkt:
  • #1.458
Paracetamol gaat het herstel helaas niet versnellen. Het enige wat het doet is de pijn dempen.

Dan lijkt er nog iets meer aan de hand te zijn dan alleen een pijntje in de bil?

Nee denk ook een virus onder de leden ofzo. Heb sinds gisteren ook maar mijn stappendoel losgelaten en vandaag sporten weer geskipt. Lijkt sinds vandaag ook wat beter te gaan. Was gisteren en de dagen daarvoor om 13 uur smiddags echt uitgeput en zit nu nog redelijk goed in mijn vel. Dus morgen ub en kijken hoe of fietsen daarna een optie is ipv loopband 💪

Ik snap helemaal de teleurstelling. Zie het groter plaatje, het gaat maar om een paar dagen en hooguit weken van al die tijd dat je al goed bezig bent en nog gaat komen.

• #1.460
Ik snap helemaal de teleurstelling. Zie het groter plaatje, het gaat maar om een paar dagen en hooguit weken van al die tijd dat je al goed bezig bent en nog gaat komen.

Ja rationeel weet je ook dat een week rust geen man over boord is en toch voelt het alsof je van je doel wegdrijft. Ook de onzekerheid van wanneer is het over vind ik erg pittig. Accepteer het inmiddels maar en focus even verleggen naar ub en vetverlies ✌️

Terug
Naar boven