Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.171
- Lengte
- 1m62
Nee straalt niet door en voelt ook echt als een spier. Snap alleen niet waarom het zo lang duurt. In mijn rug duurt zoiets een paar dagen 😤
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En staat je bekken nog goed? Of lijkt dat scheef als je bv onderin een atg squat zit?
En staat je bekken nog goed? Of lijkt dat scheef als je bv onderin een atg squat zit?
Doe maar rustig aan dame beter wat langer rust en beter herstellen als dat het chronisch wordt. Die paar weken rust zijn misschien wel alleen maar goed voor je. Pas wel op met eetbuien dat is natuurlijk niet goed.
Is waarschijnlijk een signaal van je lichaam dat het rust nodig heeft. Inderdaad als het nog langer aanhoudt fysio. Is het al wel minder geworden?Dankjewel. Nee geen eetbuien voel mij echt slecht nl. Slaap iedere nacht 10 uur nonstop en tegen de middag wil ik alweer naar bed 😐
Je kan altijd rustig lopen en als het gaat iets harder maar ga niks forcerenNee hoop dat het deze week vanzelf over gaat en anders maak ik eind deze week een afspraak. Slik netjes magnesium etc, eet voldoende eiwitten. Heb trouwens ook gedacht nog een x te gaan hardlopen want daar ging het mis. Dus misschien kan het de andere kant ook op dacht ik 😁
Is waarschijnlijk een signaal van je lichaam dat het rust nodig heeft. Inderdaad als het nog langer aanhoudt fysio. Is het al wel minder geworden?
En alleen bovenlichaam doen is dat een optie?Wel in vergelijking met de eerste 2 dagen maar niet het gevoel dat het opschiet ofzo. Magoed kan mij ook niet snel genoeg gaan dus vind het lastig oordelen
beterschap !Wat een drama dit. Had gehoopt dat ik mij vandaag beter zou voelen maar probeer mij er maar bij neer te leggen dat ik morgen niet kan trainen. Zit nog in een dubio want wil zo graag en ene kant zegt beetje rustig trainen moet kunnen. Andere kant zegt beter nog even rusten en donderdag starten. Volledig rusten is iig geen optie gezien ik het weekend moest werken en dagelijks wel 10k heb gezet.
Ben vandaag maar gestart met 4x2 paracetamol in de hoop dat ik er dan sneller vanaf ben. Enige 2 voordelen is de waardering voor een normaal gezond lichaam en het andere is dat de voeding veel makkelijker vol te houden is. Van trainen krijg ik trek en kan mij nu moeiteloos aan het schema houden dus gebruik deze dagen maar even als supercut ofzo.
![]()
Ah shit nog steeds niet echt verbetering dus.. warmte er op helpt dat een beetje? Warm bad ofzo als je dat hebt? Of spierenzalf/tigerbalsem?Wat een drama dit. Had gehoopt dat ik mij vandaag beter zou voelen maar probeer mij er maar bij neer te leggen dat ik morgen niet kan trainen. Zit nog in een dubio want wil zo graag en ene kant zegt beetje rustig trainen moet kunnen. Andere kant zegt beter nog even rusten en donderdag starten. Volledig rusten is iig geen optie gezien ik het weekend moest werken en dagelijks wel 10k heb gezet.
Paracetamol gaat het herstel helaas niet versnellen. Het enige wat het doet is de pijn dempen.Ben vandaag maar gestart met 4x2 paracetamol in de hoop dat ik er dan sneller vanaf ben.
Dan lijkt er nog iets meer aan de hand te zijn dan alleen een pijntje in de bil?Slaap iedere nacht 10 uur nonstop en tegen de middag wil ik alweer naar bed 😐
Paracetamol gaat het herstel helaas niet versnellen. Het enige wat het doet is de pijn dempen.
Dan lijkt er nog iets meer aan de hand te zijn dan alleen een pijntje in de bil?
Ik snap helemaal de teleurstelling. Zie het groter plaatje, het gaat maar om een paar dagen en hooguit weken van al die tijd dat je al goed bezig bent en nog gaat komen.