MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Goedemorgen dame maar dan weet je natuurlijk niet of je op de goede weg zit qua afvallen. Ik zou eerlijk gezegd toch af en toe wegen. Misschien niet dagelijks maar toch wel wekelijks.

Weet dat jij dat zou doen maar ik niet en bevalt goed 😊. Misschien in de toekomst weer maar momenteel niet

Ik snap wat je bedoelt maar heel cru gezegd vind ik het er nog altijd niet uitzien als iemand die al meerdere jaren traint. Wederom niet negatief bedoelt maar als opbouwende kritiek. Mogelijk is het toch verstandig iets met coaching te gaan doen? Mogelijk kan @Kathlinoo je wel helpen als je ervoor openstaat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.723
Ik snap wat je bedoelt maar heel cru gezegd vind ik het er nog altijd niet uitzien als iemand die al meerdere jaren traint. Wederom niet negatief bedoelt maar als opbouwende kritiek. Mogelijk is het toch verstandig iets met coaching te gaan doen? Mogelijk kan @Kathlinoo je wel helpen als je ervoor openstaat.

No thanks en gaat er om dat ik het er goed uit vind zien toch. En bijzonder om Kathlino erbij te betrekken en haar te taggen. Lijkt eerder op stoken dan op opbouwende kritiek dit. Fijne dag henk zonder foto

Ziet er meer dan prima uit hoor, ik zie duidelijk vooruitgang vergeleken met vorig jaar. En het gaat er indd om wat je zelf goed genoeg vind.

No thanks en gaat er om dat ik het er goed uit vind zien toch. En bijzonder om Kathlino erbij te betrekken en haar te taggen. Lijkt eerder op stoken dan op opbouwende kritiek dit. Fijne dag henk zonder foto
Het is serieus geen stoken en goedbedoeld.

Als je al een tijdje traint wil je er in mijn optiek ook uitzien alsof je traint en dat mis ik eerlijk gezegd op de foto's die ik zie. Als ik wil stoken zeg ik het wel direct en eerlijk

Als je al een tijdje traint wil je er in mijn optiek ook uitzien alsof je traint en dat mis ik eerlijk gezegd op de foto's die ik zie. Als ik wil stoken zeg ik het wel direct en eerlijk
@Buttie88 ik vind dat henk hier wel gelijk heeft, zie het als opbouwende kritiek. Wat betreft het wegen dat doe ik ook niet! Werk ook het liefst vanuit de spiegel🤗☺️

@Buttie88 ik vind dat henk hier wel gelijk heeft, zie het als opbouwende kritiek. Wat betreft het wegen dat doe ik ook niet! Werk ook het liefst vanuit de spiegel🤗☺️

Ik volg buttie nu een klein half jaar. Zie wel degelijk dat ze leaner wordt en in kracht toeneemt.

Misschien qua spiegel en wegen niet de methode die de meesten van ons kiezen, misschien ook een ander doel, maar een ding wil ik wel even vragen aan de heren:

Hebben jullie een reëel beeld van hoe een gemiddelde dame die krachttraining doet, zonder podium ambities, er eigenlijk uitziet?
En hoe diep ze moeten gaan qua calorieën, qua training om er qua abs überhaupt een beetje shredded uit te zien?

"Er uit zien alsof je al jaren traint" doen veel krachtsportertende dames niet als er ook nog maar een randje vet op zit, ook al trainen ze daadwerkelijk al lang.

Jazeker heb ik een beeld genoeg vrouwen in mijn omgeving inclusief mijn vriendin die trainen. Dus ja ik heb hier zeer zeker wel een goed beeld van. Bij mijn vriendin zie je bijvoorbeeld wel duidelijk dat ze traint ondanks dat ze niet op haar voeding let en inconsequent traint. Dus nee als je traint en pretendeert fanatiek te zijn moet je dat ook zien. Als je dan niet tegen eerlijke kritiek kan dan zeg ik zet geen foto's op het internet.

Als ik echt wil stoken zou ik het wel veel harder en eerlijker brenger maar ben nu nog erg gematigd in hoe ik het breng.

Ik volg buttie nu een klein half jaar. Zie wel degelijk dat ze leaner wordt een in kracht toeneemt.

Misschien qua spiegel en wegen niet de methode die de meesten van ons kiezen, misschien ook een ander doel, maar een ding wil ik wel even vragen aan de heren:

Hebben jullie een reëel beeld van hoe een gemiddelde dame die krachttraining doet, zonder podium ambities, er eigenlijk uitziet?
En hoe diep ze moeten gaan qua calorieën, qua training om er qua abs überhaupt een beetje shredded uit te zien?

"Er uit zien alsof je al jaren traint" doen veel krachtsportertende dames niet als er ook nog maar een randje vet op zit, ook al direct ze het daadwerkelijk al lang.
Mogge Nicky,
We zitten hier op een bodybuildingforum en ze houd een log bij waarbij ze zelf foto’s plaatst en een reactie kan verwachten.

In haar geval krijgt ze gewoon een opbouwende kritiek. Net zoals ik dat krijg van een @AK over mijn voeding. Of ze daar wat mee doet is toch aan haar?

Ja ik heb een reëel beeld van krachtsport beoefende dames maar dat geld bij mannen net zo. Die moeten er net zo hard voor werken!!

Bij mijn vriendin zie je bijvoorbeeld wel duidelijk dat ze traint ondanks dat ze niet op haar voeding let en inconsequent traint.
Lucky bastard
Als ik echt wil stoken zou ik het wel veel harder en eerlijker brenger maar ben nu nog erg gematigd in hoe ik het breng
Geloof ik graag
maar dat geld bij mannen net zo. Die moeten er net zo hard voor werken!!
Met dien verstande dat hij vetpercentage van nature lager is, er minder hormonale schommelingen zijn etc.

Voor een shredded look moet een dame dicht tegen de ondergrens van minimaal gezond vetpercentage liggen, voor mannen is dat in verhouding toch iets hoger.

Ik zeg niet dat ze er minder hard voor motoren werken, zeker niet bij bepaalde ambities, maar als ik om me heen kijk naar dames die toch echt al jaren lang en ook op hoog niveau trainen: zie je echt niet altijd zo overduidelijk terug helaas

maar als ik om me heen kijk naar dames die toch echt al jaren lang en ook op hoog niveau trainen: zie je echt niet altijd zo overduidelijk terug helaas
Dat geld voor mannen idem🤗 de meeste mannen zijn, ik noem het maar even’ dik gespierd’. De shredded mannen kun je op 1 hand tellen in de gyms, evenals de vrouwen…..

Dat geld voor mannen idem🤗 de meeste mannen zijn, ik noem het maar even’ dik gespierd’. De shredded mannen kun je op 1 hand tellen in de gyms, evenals de vrouwen…..
Ken toch aardig wat mannen met abs...

Bij vrouwen bijna een zeldzaamheid

In mijn optiek traint er ook nagenoeg niemand echt hard. Daar valt ook veel winst te behalen. Je hebt mij zelf de hacksquats zien doen.

Ik zou zelf ook wegen om toch een beetje een lijndraad te hebben en ik kan echt wel zien dat je sport en je shape vooruit gaat.

Hoe is je relatie tot betrokkenen voeding ?

Wat een gezeik weer hier, eens met Nicky en Buttie ziet er uit alsof ze traint en progressie is ook zeker te zien. Lekker zo doorgaan en als je niet wil wegen, weeg je lekker niet. Gelukkig heb je wel gewoon ogen in tegenstelling tot sommigen hier.

Terug
Naar boven